quote:Op maandag 21 december 2009 22:14 schreef PM-girl het volgende:
Ja. Ik post hier. Want ik heb nog geen pakje. Maar het is onderweg! hoop ik
En toen zat t topic ineens op slot.quote:Op maandag 21 december 2009 22:01 schreef She-Wolf het volgende:
Ik kan het ook nog wel even uithouden hoor, denk ik.
En....Ik denk dat ik nu wel écht zeker weet wie mijn Santa is. Ik ben echt een regular Sherlock!![]()
Misschien zijn er deze kerst wel een paar overijverige postbodes...quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef sjak het volgende:
Ik vond de twee rondes wel een goed idee. Al verwacht ik niet, weet ik eigenlijk zeker van niet, dat cadeautjes die er donderdag niet zijn er wel zondag zullen zijn......
Een goktopic? Hmmz, en hoe werkt die inzet dan, moet ik betalen als ik het fout heb of als ik het goed heb?quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef sjak het volgende:
Wie denk je She-Wolf? Of gaan we nog ergens een goktopic openen, inzet 1 euro? De opbrengsten gaan naar Madalief.
Ik vond de twee rondes wel een goed idee. Al verwacht ik niet, weet ik eigenlijk zeker van niet, dat cadeautjes die er donderdag niet zijn er wel zondag zullen zijn......
quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef sjak het volgende:
Wie denk je She-Wolf? Of gaan we nog ergens een goktopic openen, inzet 1 euro? De opbrengsten gaan naar Madalief.
dat laatste dus eigenlijk ja.quote:Op maandag 21 december 2009 22:20 schreef sjak het volgende:
Te zien aan mijn volle brievenbus vandaag hebben wij er hier eentje die opgespaard heeft maar toch voor de kerst klaar wil zijnquote:Op maandag 21 december 2009 22:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Misschien zijn er deze kerst wel een paar overijverige postbodes...
quote:Op maandag 21 december 2009 22:32 schreef sjak het volgende:
Ga zo door dames, op deze manier kan ik veel potentiële Santa's afstrepen![]()
She-Wolf, ehhh, even denken. Een goktopic. Hoe gaan we dat doen. Je mag gokken, zoveel als je wilt. Voor elke foute gok 1 euro naar madalief, zoiets?
wat zij zegt dus ookquote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Laten we wel wezen: als dit weer er niet tussendoor was gekomen, waren een heleboel pakjes die eind vorige week op de post zijn gegaan, inmiddels ook al lang gearriveerd. Het is niet dat iemand had kunnen bedenken dat pakjes er ineens bijne een week over gaan doen ivm dit soort weer.
En idd, heel veel mensen wilden pas na sinterklaas eraan beginnen, en dat is pas twee weken geleden natuurlijk
pas maar op, voor je het weet is het de 30e.quote:Op maandag 21 december 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
*klok vooruit zet*
quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef sjak het volgende:
Joh, het maakt toch niet uit. Laten we gewoon allemaal vanaf de 23e de pakjes uitpakken. Des te langer plezier hebben we van het gokken en de foto's. Als je 'm dan nog niet hebt dan mag je het uitpakken zodra je het ontvangt. en als je wilt wachten tot de 30e mag dat ook
Goed plan!quote:Op maandag 21 december 2009 23:04 schreef sjak het volgende:
Joh, het maakt toch niet uit. Laten we gewoon allemaal vanaf de 23e de pakjes uitpakken. Des te langer plezier hebben we van het gokken en de foto's. Als je 'm dan nog niet hebt dan mag je het uitpakken zodra je het ontvangt. en als je wilt wachten tot de 30e mag dat ook
Klopt Chan. Vlindur en ik inderdaad allebei ontvangen.quote:Op maandag 21 december 2009 23:12 schreef Chan het volgende:
Volgens mij staan er nog best wat mensen in de lijst zonder ontvangen achter hun naam terwijl ze hun pakketje al wel ontvangen hebben.. Ik weet zo niet helemaal zeker wie, maar volgens mij in elk geval Vlindur?, Happyme28?, Prinseszondererwt?, Evenstar?... Ik weet niet helemaal zeker of dit klopt hoor, maar ik dacht het wel... Misschien kan iemand daar eerst eens naar kijken? (ik heb zelf alleen even geen tijd ervoor)
w00t!!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:44 schreef happyme28 het volgende:
ik heb het erbij gezet simmu. Ik heb ook goede hoop dat het grootste deel gewoon nog binnenkomt vandaag of morgen en anders misschien donderdag. Volgens mij zijn er heel veel onderweg.
*ook heel benieuwd naar is*quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Oxymoron het volgende:
Kan iemand, een update/samenvatting geven van bovenstaande, discussie?
Ik snap niet, wat er nu precies besloten is?!
oooh maar ik bedoelde het helemaal niet lullig naar alle santa's toe juistquote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja joh, ik vind het allemaal best, daar gaat het me ook niet om
ik vind het alleen niet zo tof dat er nu iets gezegd wordt over niet gearriveerde pakjes met deze omstandigheden enzo
Mijn pakje is er ook nog niet, maar ik ben zooooon geduldig mens![]()
Er is (nog) niks besloten...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Oxymoron het volgende:
Volgens mij is er nog niets besloten maar alleen iets voorgesteld door enkelen om eventueel iets te doen voor pakjes die er morgen nog niet zijn. De meningen zijn verdeeld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Oxymoron het volgende:
Dat werkt toch niet. Er zijn altijd van die mensen die alles uitstellen tot last minutequote:Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh maar ik bedoelde het helemaal niet lullig naar alle santa's toe juist![]()
ik bedoel meer dat het voor een volgend jaar misschien handiger is voor ons allemaal als we naast een openmaak-datum ook iets van een ontvangst-datum instellen. Op die manier heb je wat meer speling en kunnen we hopelijk allemaal ons pakje op tijd open maken. júíst door het weer enzo kunnen die dingen onvoorziene vertraging oplopen en dan is het fijn als er wat speling is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:19 schreef happyme28 het volgende:
Mijn mening is in ieder geval, dat iedereen die zijn pakje morgen heeft, deze gewoon openmaakt en we een uitloop van pakjes kijken, raden, genieten hebben door laat komende pakjes. Het overgrote deel is gewoon binnen morgen![]()
Nou ja, ik vind dat eigenlijk wel wat ver gaan. In die zin dat je zelf ook wel had kunnen bedenken dat als je vandaag je pakje op de post doet, dat het er vast niet morgen is met deze feestdagen (en dan tel ik het weer niet eens mee).quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oooh maar ik bedoelde het helemaal niet lullig naar alle santa's toe juist![]()
ik bedoel meer dat het voor een volgend jaar misschien handiger is voor ons allemaal als we naast een openmaak-datum ook iets van een ontvangst-datum instellen. Op die manier heb je wat meer speling en kunnen we hopelijk allemaal ons pakje op tijd open maken. júíst door het weer enzo kunnen die dingen onvoorziene vertraging oplopen en dan is het fijn als er wat speling is.
is ook weer zo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet. Er zijn altijd van die mensen die alles uitstellen tot last minuteOok al is er een ontvangstdatum, mensen weten ook dat dat niet de open-maak datum is dus dan denken ze ooooooh snappie?
Ik ben het met Happy eensGewoon open maken hoor.
Ik vind het wel een heel goed idee om een uiterste verzenddatum in te stellenquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Chan het volgende:
Nog 25 te gaan! Fijn dat het overzicht nu weer up to date isHappy
Ik ben het trouwens wel met Huup eens, maar dan eerder in de vorm van een uiterste verzenddatum.. Ik denk dat dat best kan werken, als je naar die datum toeleeft in plaats van naar de uitpakdatum begint iedereen die dit jaar wat laat was vast wel wat eerder, toch?
dat absoluutquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef Vicky het volgende:
Degene met pakje maken m wat mij betreft morgen gewoon open.
Het is nog leeg onder mijn kerstboomquote:Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat absoluutik kan niet meer goed wachten...
de pakjes kijken me aan en roepen: open me, open me...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het is nog leeg onder mijn kerstboom
nouja het is ook wel zo dat dit weer niet te voorzien was enzo, maar verder bedoelde ik wel wat Mijsje zegt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef Vlindur het volgende:
Jammer dat het zo gaat zeg![]()
Maar dit weer had toch ook niemand verwacht?
Hier ligt het pakje keurig onder de Ficus en kan eventueel best een paar dagen wachten hoor, Hoop dat alles toch nog voor morgen klaar is!
ET, ik bedoelde jou daar absoluut niet mee, want inderdaad, bij jou lag het echt aan de post... Ik had het zelf over mensen die (net als ikzelf over het algemeen) echt het laatste moment afwachten, maar niemand in het speciaal. het was in jouw geval dus zeker niet zo...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef E.T. het volgende:
Ik voel me wel een beetje aangesprokenal probeer ik al twee weken m'n pakje verstuurd te krijgen.
Dus ja, ik was op tijd.. maar toch omstandigheden zorgden er voor dat het niet eerder gelukt is. Bij een TNT-agentschap in je buurt verwacht je gewoon je pakje te kunnen versturen. Dan is eerst daar 'het apparaat stuk'.. daar word je 3 dagen mee aan het lijntje gehouden (elke dag kwam ik vragen of het al gemaakt was, en steeds hoopten ze dat de monteur die dag kwam).. Toen bleek dat het agentschap was 'afgepakt' door TNT (ok, het is een raar toko'tje maar een agentschap 'afpakken' zo vlak voor de kerstdagen vind ik ook wel raar van TNT).
Alternatieven zoeken om naar een ander postkantoor te komen, dat is best een stuk verder weg en dat gaat niet zo 123 met 3 kinderen.. schoonmoeder zou het meenemen, maar toen was het rotweer en de dag daarna ging het sneeuwen; een oud mensje stuur je dan niet op de fiets weg.
Vrijdag weer zelf proberen, maar de metro had zo veel vertraging dat ik die tussenstop op het postkantoor niet meer aan durfde om niet te laat op school te zijn voor Saskia..
Zaterdag in voorthuizen is het agentschap niet dezelfde tijd open als de winkel waar het in zit en was ik te laat..
Gister heeft Swets het meegenomen en vanaf z'n werk verstuurd en daar kwam TNT gisteravond de post niet ophalen vanwege het weer..
Dus als die uiterste verzenddatum 1,5 week geleden had gelegen.. had ik 't nog steeds niet gehaald ondanks alle moeite![]()
Niemand die kan zeggen dat ik er geen moeite in heb gestoken iig
zoverre ik begrijp oxy, mag er gewoon morgen ( de 23e dus) uitgepakt worden, en dan volgen de anderen wanneer ze hun pakje binnen krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Oxymoron het volgende:
wat zij zegt, ET ik doelde echt absoluut niet op jou hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:18 schreef Chan het volgende:
ET ik denk dat niemand zich persoonlijk aangesproken hoeft te voelen en jij al zeker niet, soms heb je gewoon dat soort dingen dat het niet lukt.. En die heb je uiteraard ook als je met zn allen een uiterste verzenddatum verzint. Maar voor volgend jaar zou het misschien een oplossing kunnen zijn, om op die manier te proberen nog wat meer pakjes op tijd aan te laten komenEn ja, betuttelend is het misschien wel..
wat lief!!quote:
Het komt vanzelf. Daar heb ik alle vertrouwen in. Maar euh, wachten duurt langer dan iets moeten versturen terwijl je 100 andere dingen doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je helemaal niks krijgt stuur ik je wel een pakje hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Sterker nog!!! raad eens wat mijn vrolijk fluitende pakketjesbezorger net bracht?!!?!?!!?!
Geen idee! Trilt het en is het discreet verpakt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Sterker nog!!! raad eens wat mijn vrolijk fluitende pakketjesbezorger net bracht?!!?!?!!?!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Geen idee! Trilt het en is het discreet verpakt?
heee, had jij Joshua?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en van eentje weet ik dat het pakje er is, maar ze komt lately nooit meer op Fok
dus nog 22
Nee, al sla je me dood!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef Brightsanta het volgende:
BE,
heb je eigenlijk al een idee?
wie ik zou kunnen zijn?
[..]
Nee volgens mij niet, ja dat ik 2 kindjes hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, al sla je me dood!![]()
Ik ben daar zo slecht in.
Maar ik heb ook niet echt het idee dat er al hints gegeven zijn. Toch?
[..]
Euh.... de trilfunctie heb ik nog niet ontdekt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Brightsanta het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ja dat ik 2 kindjes heb.
En wat ik verder heb gezegd weet ik niet meer eigenlijk
Je zat zeker al aan je budget hequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:16 schreef bixister het volgende:
beef! wat zijn ze streng zeg. ik dacht dat dat niet op zou vallen, 4 postzegeltjes meer of minder.....
Ja volgens mij wel, maar als je die aanmaning nooit betaalt dan gebeurt er niks hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:20 schreef cattie het volgende:
Maar je krijgt zo'n aanmaning van tnt toch tegelijk met het betreffende poststuk?
Nee er staat:quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:20 schreef cattie het volgende:
Maar je krijgt zo'n aanmaning van tnt toch tegelijk met het betreffende poststuk?
En ik heb dus nog niet zo'n dergelijk poststuk ontvangenquote:U heeft inmiddels een poststuk ontvangen dat onvoldoende gefrankeerd is of u ontvangt dit poststuk binnenkort. Op het onvoldoende gefrankeerde poststuk is een barcode sticker van TNT Post geplakt zodat u weet om welk poststuk het gaat.
Ik had toch een keurige pakketzegel gedaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:21 schreef Chan het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, maar als je die aanmaning nooit betaalt dan gebeurt er niks hoor
Dan zou ik wachten tot je het poststuk wel ontvangen hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee er staat:
[..]
En ik heb dus nog niet zo'n dergelijk poststuk ontvangen
Jij hebt zeker zitten rammelen, en toen ging het af hequote:Op dinsdag 22 december 2009 13:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog een pakje gekregenOf tenminste, kleine cupcake heeft er een gekregen
En ik weet ook van wie het is
En ik vind het echt heel erg superlief!
Nee ik was inderdaad niet van plan om te gaan betalen voordat ik het mysterieuze poststuk binnen hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:59 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dan zou ik wachten tot je het poststuk wel ontvangen hebt.
Want je gaat toch niet voor iets betalen wat je sowieso nog niet gekregen hebt...
de boete is meestal exact het bedrag wat geplakt had moeten worden. In jouw geval had iemand 88ct moeten plakken en dat dus niet gedaan
Aan het tarief te zien, lijkt het me meer om iets van een kaart ofzo te gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee ik was inderdaad niet van plan om te gaan betalen voordat ik het mysterieuze poststuk binnen hebWant ik post het wel hier, maar het hoeft natuurlijk niet eens om het secret santa pakje te gaan
![]()
Als 1,76 de totale verzendkosten zijn is het iets van 100 - 250 gram. Als het een tekort is kan het dus nog meer wegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Aan het tarief te zien, lijkt het me meer om iets van een kaart ofzo te gaan
Wel een slimme oplossing!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan morgen mijn pakketje ophalen bij de supermarkt! De wegen in ons dorp zijn nogal onbegaanbaar... dus de pakketjes worden gewoon niet bezorgd
Nope, nog niet gegokt inderdaad... Het paarse inpakpapier doet me aan innepin denken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef santazondererwt het volgende:
Ha PZE
Heb je eigenlijk al een idee
Wie je santa is
Je hebt nog geen raadpoging gedaan als ik me niet vergis?
en ook niet in de brievenbus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb nog niksEn de pakketdienst komt meestal op of net na lunchtijd.
ohohohhhhhhhhquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:03 schreef bodpa09 het volgende:
Echt niet?Fokkerdefokkerdefokfokshitshitshit.
Ik baal enorm nu.
En ben ook mijn track en trace code kwijt: overijverige echtgenoot.![]()
Een hele strenge kraam!!!!????? *naar een ander topic rent, ik mis ook allesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef amaranta het volgende:
ik moet mijn pakje nog van de kast pakken, maar ik heb een hele strenge kraam dus ik moet het straks maar even aan lief vragen of hij hem hier neerzet en dan kan ik morgen gaan kijken als ze weg is.....
Niet balen meis, je kon er toch niets aan doen dat je pakkie wat later verstuurd werdquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:03 schreef bodpa09 het volgende:
Echt niet?Fokkerdefokkerdefokfokshitshitshit.
Ik baal enorm nu.
En ben ook mijn track en trace code kwijt: overijverige echtgenoot.![]()
slimquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef easy-going het volgende:
Moet het eigenlijk hier 23 december zijn?
Of geld het ook dat het in Oost-Azie nu al 23 december is?
Maar hoe weet je dat dan? Ze bezorgen wel briefjes waarop ze dat geschreven hebben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:11 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan morgen mijn pakketje ophalen bij de supermarkt! De wegen in ons dorp zijn nogal onbegaanbaar... dus de pakketjes worden gewoon niet bezorgd
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef amaranta het volgende:
ik moet mijn pakje nog van de kast pakken, maar ik heb een hele strenge kraam dus ik moet het straks maar even aan lief vragen of hij hem hier neerzet en dan kan ik morgen gaan kijken als ze weg is.....
ik vind jouw nick zo grappigquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Secr.E.T.-Santa het volgende:
E.T., als je wil mag je de grote doos wel vast open maken en de pakjes eruit halen
Ja maar, ja maar, je was er al lang achter, super speurneus. Ook zo gek om me dan weer in nevelen te hullen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Fannie het volgende:
[..]
Niet balen meis, je kon er toch niets aan doen dat je pakkie wat later verstuurd werd![]()
Dat van je overijverige echtgenoot is dan wel weer wat minder![]()
![]()
![]()
Ja en dit is dan idd de eerste duidelijke kloon onthulling TF
ik ben de kloon van belanaquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, dat is kloon nummer zoveel uit de kast
* SantaBeaker Beaker streng toespreekt: nee, je mag nog niet! Over krap 4 uur mag het pas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:04 schreef Beaker het volgende:
Waar is nou toch mijn Kloontje![]()
ik wil zo graag nog een keer een teken van leven
Mag ik al! Mag ik al!
Je bent er nogquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef SantaBeaker het volgende:
[..]
* SantaBeaker Beaker streng toespreekt: nee, je mag nog niet! Over krap 4 uur mag het pas.![]()
De doos zit vol met stille hints, ik denk dat je het snel genoeg raadt morgenavond...
Nee, tenzij je me een regiokrantje hebt gestuurdquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:56 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
[..]
en ook niet in de brievenbus?
Dan komt het morgen..
Hij is goed gevondenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb er helemaal geen postcode opgezet!![]()
En op mijn pakket van mijn santa staat ook niks!
there you goquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, tenzij je me een regiokrantje hebt gestuurd![]()
Heb je toevallig een track and trace voor me?
quote:
Haha, je weet toch wel wie er contacten heeft bij een groothandel voor bloemen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef chacama het volgende:
Oeieh het begint er op te lijken allemaal. Hopelijk dat de laatste 19 morgen uitgeleverd worden.
En volgens mij straft mijn Santa mijn nieuwsgierigheid. Want volgens de postcode zou mijn santa een groothandel in bloemen hebben.... in het westland. Zou wel mooi zijn trouwens, want misschien kunnen we dan in de toekomst zaken doen.....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Haha, je weet toch wel wie er contacten heeft bij een groothandel voor bloemen?Lekker warm daar.
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef chacama het volgende:
Oeieh het begint er op te lijken allemaal. Hopelijk dat de laatste 19 morgen uitgeleverd worden.
En volgens mij straft mijn Santa mijn nieuwsgierigheid. Want volgens de postcode zou mijn santa een groothandel in bloemen hebben.... in het westland. Zou wel mooi zijn trouwens, want misschien kunnen we dan in de toekomst zaken doen.....
bij mij ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Haha
Maar er gaat wel een lichtje branden bij me..ben benieuwd
Ik wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef chacama het volgende:echt.... ik weet het zo absoluut niet....
Jouw Santa weet hoe ze zelf is, dus ze kijkt er wel voor uit om haar postcode te vermeldenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Op mijn pakje staat niet eens een postcode. Ik kan nog niet eens spieken waar het vandaan komt
ik ben niet nieuwsgierig verder ofzo, hoor
*schuldgevoel heeft*quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Estrys het volgende:
nog niks hier. Ik verwacht morgen toch een pakketje. Heb er vrij voor genomen, nou ja ook ivm ziek kind maar toch
lieve vicky.... goed nieuws en slecht nieuws....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Vicky het volgende:
Kerstvuurtje, waar ben je? Is mijn pakje al onderweg??
Oh bedankt, een regiokrant wilde ik altijd al hebben!quote:
O, da's waar!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
en een TTcode wordt niet afgegeven bij brievenpost slimmie!
Ik wacht geduldig af!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef kerstvuur het volgende:
[..]
lieve vicky.... goed nieuws en slecht nieuws....
Ik draai shifts voor serious request van 3fm. Daarvoor moet ik om 8 uur de deur uit en kom ik om 8 uur weer binnen. Buiten postkantooruren dus..... Maar ik heb mijn moeder ingeschakeld. Nu belde ze me vanmiddag dat ze het pakje weg had gedaan (terwijl ze het zaterdag zou versturen). DUS...... Het is onderweg, maar komt pas de 24ste aan....
sorry sorry sorry
zie pm
en je weet al wie ik ben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af!!
EN de 24e is ook een leuke datum hoor![]()
Maak ik er een verjaardagscadeautje van
I know, spank me!quote:
ik heb een vermoedenquote:
Doe jij dat met een forum? Ik met een groepje vriendinnen uit mijn studietijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Estrys het volgende:
Ik ben dol op met liefde gemaakte cadeautjes![]()
We wachten gespannen af, als het morgen komt dan kan ik mijn moeder uit gaan leggen waar dat vandaan komt 'ja iets met internet, forum en zo mam'
bij mij staat er wel een postcode op, maar ik heb echt geen idee wie daar woontquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Op mijn pakje staat niet eens een postcode. Ik kan nog niet eens spieken waar het vandaan komt
ik ben niet nieuwsgierig verder ofzo, hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Doe jij dat met een forum? Ik met een groepje vriendinnen uit mijn studietijd.
Hier ook herkenning... Legt een stuk makkelijker uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Doe jij dat met een forum? Ik met een groepje vriendinnen uit mijn studietijd.
Ik heb mijn pakje ook niet in de track en trace gevonden... maar het was wel al de volgende dag afgeleverd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Sjeekie_Santa het volgende:
Beste Sjeekie_Beekie...
Ik ben bang dat ik een probleem heb.
Omdat ik jouw naam net tussen de "nog niet ontvangers" zag staan ben ik de tracktrace code even nagegaan. Maar er wordt geen zending gevonden uit de combinatie van jouw postcode en de code die ik ontvangen heb. Dat betekent óf dat je je pakket al hebt, maar dat hier nog niet gemeld hebt (maar dat vrees ik niet, aangezien er dan volgens mij wel zending afgeleverd zou staan) óf er is gewoon iets enorm fout gegaan bij de TNT. Ik ga morgen direct langs het afleverpunt om te kijken of ik daar verhaal kan halen. Vind het echt ontzettend vervelend en baal er enorm van! Ik ga mn best voor je doen!
Die is leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Sjeekie_Santa het volgende:Jeujjj...dr is hoop
en jeuuujjj dr is een wijkagent!
heb je de hoofdletters gebruikt zoals ze er staan? k heb dat ook eens gehad, bleek t hoofdlettergevoellig te zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef Vicky het volgende:
ik kan het pakje dat mijn kant op komt ook niet vinden in de T & T
ja hebbik...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de hoofdletters gebruikt zoals ze er staan? k heb dat ook eens gehad, bleek t hoofdlettergevoellig te zijn
lastig. misschien komt t wel door de kerstdruktequote:
En heb je de doos misschien al uitgepakt? Dat mag namelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:07 schreef bixister het volgende:
er kan weer een 'ontvangen' toegevoegd.
![]()
Ow ik ben zoo benieuwd!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef santa-sly het volgende:
[..]
Jouw Santa weet hoe ze zelf is, dus ze kijkt er wel voor uit om haar postcode te vermelden
In het gedicht staat wel een hint hoor
Sjeekie_Santa, dat zegt niet alles hoor.. ik had het gisteren over een pakketje die ik vorige week ergens op de bus had gedaan welke niet te traceren was en niet aangekomen? Vandaag is dat pakketje alsnog aangekomen en nog steeds niet te traceren.. dus het kan allemaal hoor!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Sjeekie_Santa het volgende:
Beste Sjeekie_Beekie...
Ik ben bang dat ik een probleem heb.
Omdat ik jouw naam net tussen de "nog niet ontvangers" zag staan ben ik de tracktrace code even nagegaan. Maar er wordt geen zending gevonden uit de combinatie van jouw postcode en de code die ik ontvangen heb. Dat betekent óf dat je je pakket al hebt, maar dat hier nog niet gemeld hebt (maar dat vrees ik niet, aangezien er dan volgens mij wel zending afgeleverd zou staan) óf er is gewoon iets enorm fout gegaan bij de TNT. Ik ga morgen direct langs het afleverpunt om te kijken of ik daar verhaal kan halen. Vind het echt ontzettend vervelend en baal er enorm van! Ik ga mn best voor je doen!
kan ook met een of ander 058 nummer staat op t bonnetje dat je meegekregen hebtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Sjeekie_Santa, dat zegt niet alles hoor.. ik had het gisteren over een pakketje die ik vorige week ergens op de bus had gedaan welke niet te traceren was en niet aangekomen? Vandaag is dat pakketje alsnog aangekomen en nog steeds niet te traceren.. dus het kan allemaal hoor!![]()
Verder doet een postkantoor niks, dat kun je wel vergeten helaas.. je moet bellen met 1 of ander 0900-nummer, namelijk 0900-0570 en zij kunnen je exact hetzelfde vertellen als wat jij ziet, en dan zeggen ze, dan moet je een onderzoek starten (of de ontvanger, ik weet niet meer).. dat is drama.. hopelijk komt je pakketje gewoon aan!![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie komt zich melden...
Pakketje lag bij de buurvrouw
*grinnik*quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
En die zat alsmaar te zeuren dat ze niks had!
Bij paints denk ik aan kleurdoos! Of aan k_i_mquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
ook hier
tevens een hint
[ afbeelding ]
K_I_M niet, kleurdoos welquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
Doen die 2 uberhaupt mee?
Vandaar mijn knipoog bij kim.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vandaar mijn knipoog bij kim.
Hullo!!!!! ik zet mijn geld op kleurdoos!
neen dan moest het zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef trui het volgende:
haha en geïnspireerd op kabouter wesley zo te zien!?
oooh nee dat had ik nog niet gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:14 schreef Bixanta het volgende:
[..]
En heb je de doos misschien al uitgepakt? Dat mag namelijk
Ik hoop trouwens dat de postbode er een beetje voorzichtig mee is geweest![]()
er zitten ook breekbare spulletjes in
je was nog te vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |