quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb er helemaal geen postcode opgezet!![]()
En op mijn pakket van mijn santa staat ook niks!
there you goquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, tenzij je me een regiokrantje hebt gestuurd![]()
Heb je toevallig een track and trace voor me?
quote:
Haha, je weet toch wel wie er contacten heeft bij een groothandel voor bloemen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef chacama het volgende:
Oeieh het begint er op te lijken allemaal. Hopelijk dat de laatste 19 morgen uitgeleverd worden.
En volgens mij straft mijn Santa mijn nieuwsgierigheid. Want volgens de postcode zou mijn santa een groothandel in bloemen hebben.... in het westland. Zou wel mooi zijn trouwens, want misschien kunnen we dan in de toekomst zaken doen.....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef YPPY het volgende:
[..]
Haha, je weet toch wel wie er contacten heeft bij een groothandel voor bloemen?Lekker warm daar.
Hahaquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef chacama het volgende:
Oeieh het begint er op te lijken allemaal. Hopelijk dat de laatste 19 morgen uitgeleverd worden.
En volgens mij straft mijn Santa mijn nieuwsgierigheid. Want volgens de postcode zou mijn santa een groothandel in bloemen hebben.... in het westland. Zou wel mooi zijn trouwens, want misschien kunnen we dan in de toekomst zaken doen.....
bij mij ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef mrien het volgende:
[..]
Haha
Maar er gaat wel een lichtje branden bij me..ben benieuwd
Ik wel!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef chacama het volgende:echt.... ik weet het zo absoluut niet....
Jouw Santa weet hoe ze zelf is, dus ze kijkt er wel voor uit om haar postcode te vermeldenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Op mijn pakje staat niet eens een postcode. Ik kan nog niet eens spieken waar het vandaan komt
ik ben niet nieuwsgierig verder ofzo, hoor
*schuldgevoel heeft*quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef Estrys het volgende:
nog niks hier. Ik verwacht morgen toch een pakketje. Heb er vrij voor genomen, nou ja ook ivm ziek kind maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |