abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:08:41 #51
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_75914911
Kan iemand, een update/samenvatting geven van bovenstaande, discussie?
Ik snap niet, wat er nu precies besloten is?!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_75914948
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:08 schreef Oxymoron het volgende:
*ook heel benieuwd naar is*
pi_75914952
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja joh, ik vind het allemaal best, daar gaat het me ook niet om
ik vind het alleen niet zo tof dat er nu iets gezegd wordt over niet gearriveerde pakjes met deze omstandigheden enzo

Mijn pakje is er ook nog niet, maar ik ben zooooon geduldig mens
oooh maar ik bedoelde het helemaal niet lullig naar alle santa's toe juist

ik bedoel meer dat het voor een volgend jaar misschien handiger is voor ons allemaal als we naast een openmaak-datum ook iets van een ontvangst-datum instellen. Op die manier heb je wat meer speling en kunnen we hopelijk allemaal ons pakje op tijd open maken. júíst door het weer enzo kunnen die dingen onvoorziene vertraging oplopen en dan is het fijn als er wat speling is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:17:13 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75915209
quote:
Er is (nog) niks besloten...
Jij mag gewoon je pakje uitpakken op 23 december
pi_75915262
quote:
Volgens mij is er nog niets besloten maar alleen iets voorgesteld door enkelen om eventueel iets te doen voor pakjes die er morgen nog niet zijn. De meningen zijn verdeeld.

Mijn mening is in ieder geval, dat iedereen die zijn pakje morgen heeft, deze gewoon openmaakt en we een uitloop van pakjes kijken, raden, genieten hebben door laat komende pakjes. Het overgrote deel is gewoon binnen morgen
pi_75915316
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik bedoel meer dat het voor een volgend jaar misschien handiger is voor ons allemaal als we naast een openmaak-datum ook iets van een ontvangst-datum instellen. Op die manier heb je wat meer speling en kunnen we hopelijk allemaal ons pakje op tijd open maken. júíst door het weer enzo kunnen die dingen onvoorziene vertraging oplopen en dan is het fijn als er wat speling is.
Dat werkt toch niet. Er zijn altijd van die mensen die alles uitstellen tot last minute Ook al is er een ontvangstdatum, mensen weten ook dat dat niet de open-maak datum is dus dan denken ze ooooooh snappie?
Ik ben het met Happy eens Gewoon open maken hoor.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75915371
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:19 schreef happyme28 het volgende:
Mijn mening is in ieder geval, dat iedereen die zijn pakje morgen heeft, deze gewoon openmaakt en we een uitloop van pakjes kijken, raden, genieten hebben door laat komende pakjes. Het overgrote deel is gewoon binnen morgen
ik deel je mening!!!
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:22:44 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75915376
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind dat eigenlijk wel wat ver gaan. In die zin dat je zelf ook wel had kunnen bedenken dat als je vandaag je pakje op de post doet, dat het er vast niet morgen is met deze feestdagen (en dan tel ik het weer niet eens mee).
Kijk als je vorige week je pakje weg hebt gebracht en het is nog niet aangekomen dan kun je daar zelf weinig meer aan doen.
en de mensen met uitstelgedrag zullen vaak ook die uiterste ontvangstdatum voorbij gaan omdat ze nou eenmaal weten dat ze nog wel wat ruimte hebben
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:28:15 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75915540
Ik kom alleen even vertellen dat het verrekte koud is onder de brievenbus. En dan heb ik nog wel iedere keer de sneeuw er onder vandaan geschept.

* Weer terug sjokt naar plekje onder brievenbus
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75915625
Nog 25 te gaan! Fijn dat het overzicht nu weer up to date is Happy

Ik ben het trouwens wel met Huup eens, maar dan eerder in de vorm van een uiterste verzenddatum.. Ik denk dat dat best kan werken, als je naar die datum toeleeft in plaats van naar de uitpakdatum begint iedereen die dit jaar wat laat was vast wel wat eerder, toch?
pi_75915645
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat werkt toch niet. Er zijn altijd van die mensen die alles uitstellen tot last minute Ook al is er een ontvangstdatum, mensen weten ook dat dat niet de open-maak datum is dus dan denken ze ooooooh snappie?
Ik ben het met Happy eens Gewoon open maken hoor.
is ook weer zo.
Achja laat ook maar zitten, duidelijk niet meer hardop denken.

Buuf zielepietje zo in de kou
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator dinsdag 22 december 2009 @ 10:45:38 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75916047
Ik vind een uiterste verzenddatum wel weer heel betuttelend eigenlijk. Zoals al gezegd, en dat bedoel ik niet lullig, is een beetje gezond verstand over de feestdagendrukte bij de
post en omstandigheden toch wel aanwezig hier als je
meedoet?
Ik stel voor dat we gewoon gaan openmaken morgen, en de mensen die het pakje later krijgen gewoon openmaken bij ontvangst?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:45:42 #63
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75916053
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Chan het volgende:
Nog 25 te gaan! Fijn dat het overzicht nu weer up to date is Happy

Ik ben het trouwens wel met Huup eens, maar dan eerder in de vorm van een uiterste verzenddatum.. Ik denk dat dat best kan werken, als je naar die datum toeleeft in plaats van naar de uitpakdatum begint iedereen die dit jaar wat laat was vast wel wat eerder, toch?
Ik vind het wel een heel goed idee om een uiterste verzenddatum in te stellen Ook al is het ietwat betuttelend...
Make love, not war ☮
pi_75916266
Jammer dat het zo gaat zeg
Maar dit weer had toch ook niemand verwacht?

Hier ligt het pakje keurig onder de Ficus en kan eventueel best een paar dagen wachten hoor, Hoop dat alles toch nog voor morgen klaar is!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_75916320
van een kant is het betuttelend om een uiterste verzenddatum in te stellen (ik dacht, laat ik ook wat zeggen) maar van de andere kant vind ik het jammer voor diegenen die hun pakje op de SecretSantaDag niet kunnen openmaken... dat was juist zo leuk, dat iedereen op die dag zijn pakje zou hebben... ik ben zelf heel erg van "het laatste moment", maar ik had zelf al een limiet-datum ingesteld voor mezelf, zodat mijn lootje niet zonder pakje zou zitten op 23 december... ik snap dat mensen Sinterklaas hebben afgewacht om daarna los te gaan, maar dan heb je nog (heel) ruim 2 weken om de spullen te kopen/maken en op te sturen... ik vind 25 pakjes die nog niet op plek van bestemming zijn wel heel veel...
dit niet om te betuttelen of vingers te wijzen hoor, ik wilde alleen mijn mening hierover ook delen zonder tegen benen te schoppen...
pi_75916344
Degene met pakje maken m wat mij betreft morgen gewoon open.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75916371
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef Vicky het volgende:
Degene met pakje maken m wat mij betreft morgen gewoon open.
dat absoluut ik kan niet meer goed wachten... de pakjes kijken me aan en roepen: open me, open me...
pi_75916404
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:55 schreef mijsje het volgende:

[..]

dat absoluut ik kan niet meer goed wachten... de pakjes kijken me aan en roepen: open me, open me...
Het is nog leeg onder mijn kerstboom
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 22 december 2009 @ 11:01:02 #69
95752 crew  Chell
Kluns
pi_75916554
Verleden jaar hebben ook mensen later uitgepakt. Was wel sneu (ik was er één van), maar ik denk dat het niet te voorkomen is.

Eén voordeel: je pakje en foto's krijgen wel heel veel aandacht

Ik wil niet nog langer wachten hoor! Ik wacht al zes weken, dat pakje staat me nu al zo lang aan te kijken! Ik werd helemaal blij net met het besef dat ie morgen open mag
pi_75916663
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:56 schreef Vicky het volgende:

[..]

Het is nog leeg onder mijn kerstboom
wil je er eentje van mij? dan wil ik me wel opofferen voor een pakje minder...
pi_75916975
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:52 schreef Vlindur het volgende:
Jammer dat het zo gaat zeg
Maar dit weer had toch ook niemand verwacht?

Hier ligt het pakje keurig onder de Ficus en kan eventueel best een paar dagen wachten hoor, Hoop dat alles toch nog voor morgen klaar is!
nouja het is ook wel zo dat dit weer niet te voorzien was enzo, maar verder bedoelde ik wel wat Mijsje zegt.

Maar ik heb er hoegenaamd geen discussie over willen beginnen hoor! en ik wil ook niet dat mensen zich aangesproken en/of aangevallen voelen, dat is echt niet mn bedoeling. scuzi
En verder wat de rest zegt, morgen pakjes open maken voor diegene die het ontvangen hebben en de rest gewoon bij ontvangst open maken ofzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:13:50 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75917031
Ik voel me wel een beetje aangesproken al probeer ik al twee weken m'n pakje verstuurd te krijgen.
Dus ja, ik was op tijd.. maar toch omstandigheden zorgden er voor dat het niet eerder gelukt is. Bij een TNT-agentschap in je buurt verwacht je gewoon je pakje te kunnen versturen. Dan is eerst daar 'het apparaat stuk'.. daar word je 3 dagen mee aan het lijntje gehouden (elke dag kwam ik vragen of het al gemaakt was, en steeds hoopten ze dat de monteur die dag kwam).. Toen bleek dat het agentschap was 'afgepakt' door TNT (ok, het is een raar toko'tje maar een agentschap 'afpakken' zo vlak voor de kerstdagen vind ik ook wel raar van TNT ).
Alternatieven zoeken om naar een ander postkantoor te komen, dat is best een stuk verder weg en dat gaat niet zo 123 met 3 kinderen.. schoonmoeder zou het meenemen, maar toen was het rotweer en de dag daarna ging het sneeuwen; een oud mensje stuur je dan niet op de fiets weg.
Vrijdag weer zelf proberen, maar de metro had zo veel vertraging dat ik die tussenstop op het postkantoor niet meer aan durfde om niet te laat op school te zijn voor Saskia..
Zaterdag in voorthuizen is het agentschap niet dezelfde tijd open als de winkel waar het in zit en was ik te laat..
Gister heeft Swets het meegenomen en vanaf z'n werk verstuurd en daar kwam TNT gisteravond de post niet ophalen vanwege het weer..

Dus als die uiterste verzenddatum 1,5 week geleden had gelegen.. had ik 't nog steeds niet gehaald ondanks alle moeite
Niemand die kan zeggen dat ik er geen moeite in heb gestoken iig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_75917226
ET ik denk dat niemand zich persoonlijk aangesproken hoeft te voelen en jij al zeker niet, soms heb je gewoon dat soort dingen dat het niet lukt.. En die heb je uiteraard ook als je met zn allen een uiterste verzenddatum verzint. Maar voor volgend jaar zou het misschien een oplossing kunnen zijn, om op die manier te proberen nog wat meer pakjes op tijd aan te laten komen En ja, betuttelend is het misschien wel..
pi_75917258
Jammer dat er zoveel kadootjes nog niet zijn
Hopelijk komen er vandaag en morgen nog heel veel binnen.

Mijn lootje heeft het gelukkig binnen (begon al bang te worden haha).
En nu kan ik weer lekker verder twijfelen of k wel de goede kadootjes gekocht heb

En ik ga nu mijn eigen foto's ff uploaden
pi_75917302
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef E.T. het volgende:
Ik voel me wel een beetje aangesproken al probeer ik al twee weken m'n pakje verstuurd te krijgen.
Dus ja, ik was op tijd.. maar toch omstandigheden zorgden er voor dat het niet eerder gelukt is. Bij een TNT-agentschap in je buurt verwacht je gewoon je pakje te kunnen versturen. Dan is eerst daar 'het apparaat stuk'.. daar word je 3 dagen mee aan het lijntje gehouden (elke dag kwam ik vragen of het al gemaakt was, en steeds hoopten ze dat de monteur die dag kwam).. Toen bleek dat het agentschap was 'afgepakt' door TNT (ok, het is een raar toko'tje maar een agentschap 'afpakken' zo vlak voor de kerstdagen vind ik ook wel raar van TNT ).
Alternatieven zoeken om naar een ander postkantoor te komen, dat is best een stuk verder weg en dat gaat niet zo 123 met 3 kinderen.. schoonmoeder zou het meenemen, maar toen was het rotweer en de dag daarna ging het sneeuwen; een oud mensje stuur je dan niet op de fiets weg.
Vrijdag weer zelf proberen, maar de metro had zo veel vertraging dat ik die tussenstop op het postkantoor niet meer aan durfde om niet te laat op school te zijn voor Saskia..
Zaterdag in voorthuizen is het agentschap niet dezelfde tijd open als de winkel waar het in zit en was ik te laat..
Gister heeft Swets het meegenomen en vanaf z'n werk verstuurd en daar kwam TNT gisteravond de post niet ophalen vanwege het weer..

Dus als die uiterste verzenddatum 1,5 week geleden had gelegen.. had ik 't nog steeds niet gehaald ondanks alle moeite
Niemand die kan zeggen dat ik er geen moeite in heb gestoken iig
ET, ik bedoelde jou daar absoluut niet mee, want inderdaad, bij jou lag het echt aan de post... Ik had het zelf over mensen die (net als ikzelf over het algemeen) echt het laatste moment afwachten, maar niemand in het speciaal. het was in jouw geval dus zeker niet zo...
maar inderdaad, het was ook mijn bedoeling niet om de discussie op te laaien, dus ik hou erover op...
ik heb al zin in de eerste foto's van blije mensen bij de geopende pakjes (al dan niet met gezicht... )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')