lieve vicky.... goed nieuws en slecht nieuws....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:52 schreef Vicky het volgende:
Kerstvuurtje, waar ben je? Is mijn pakje al onderweg??
Oh bedankt, een regiokrant wilde ik altijd al hebben!quote:
O, da's waar!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:49 schreef PM_Kerstgirl het volgende:
en een TTcode wordt niet afgegeven bij brievenpost slimmie!
Ik wacht geduldig af!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef kerstvuur het volgende:
[..]
lieve vicky.... goed nieuws en slecht nieuws....
Ik draai shifts voor serious request van 3fm. Daarvoor moet ik om 8 uur de deur uit en kom ik om 8 uur weer binnen. Buiten postkantooruren dus..... Maar ik heb mijn moeder ingeschakeld. Nu belde ze me vanmiddag dat ze het pakje weg had gedaan (terwijl ze het zaterdag zou versturen). DUS...... Het is onderweg, maar komt pas de 24ste aan....
sorry sorry sorry
zie pm
en je weet al wie ik ben?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af!!
EN de 24e is ook een leuke datum hoor![]()
Maak ik er een verjaardagscadeautje van
I know, spank me!quote:
ik heb een vermoedenquote:
Doe jij dat met een forum? Ik met een groepje vriendinnen uit mijn studietijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Estrys het volgende:
Ik ben dol op met liefde gemaakte cadeautjes![]()
We wachten gespannen af, als het morgen komt dan kan ik mijn moeder uit gaan leggen waar dat vandaan komt 'ja iets met internet, forum en zo mam'
bij mij staat er wel een postcode op, maar ik heb echt geen idee wie daar woontquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:31 schreef miss_sly het volgende:
Op mijn pakje staat niet eens een postcode. Ik kan nog niet eens spieken waar het vandaan komt
ik ben niet nieuwsgierig verder ofzo, hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Doe jij dat met een forum? Ik met een groepje vriendinnen uit mijn studietijd.
Hier ook herkenning... Legt een stuk makkelijker uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Doe jij dat met een forum? Ik met een groepje vriendinnen uit mijn studietijd.
Ik heb mijn pakje ook niet in de track en trace gevonden... maar het was wel al de volgende dag afgeleverd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Sjeekie_Santa het volgende:
Beste Sjeekie_Beekie...
Ik ben bang dat ik een probleem heb.
Omdat ik jouw naam net tussen de "nog niet ontvangers" zag staan ben ik de tracktrace code even nagegaan. Maar er wordt geen zending gevonden uit de combinatie van jouw postcode en de code die ik ontvangen heb. Dat betekent óf dat je je pakket al hebt, maar dat hier nog niet gemeld hebt (maar dat vrees ik niet, aangezien er dan volgens mij wel zending afgeleverd zou staan) óf er is gewoon iets enorm fout gegaan bij de TNT. Ik ga morgen direct langs het afleverpunt om te kijken of ik daar verhaal kan halen. Vind het echt ontzettend vervelend en baal er enorm van! Ik ga mn best voor je doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |