Het komt vanzelf. Daar heb ik alle vertrouwen in. Maar euh, wachten duurt langer dan iets moeten versturen terwijl je 100 andere dingen doet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je helemaal niks krijgt stuur ik je wel een pakje hoor
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Sterker nog!!! raad eens wat mijn vrolijk fluitende pakketjesbezorger net bracht?!!?!?!!?!
Geen idee! Trilt het en is het discreet verpakt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:08 schreef debuurvrouw het volgende:
Sterker nog!!! raad eens wat mijn vrolijk fluitende pakketjesbezorger net bracht?!!?!?!!?!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Geen idee! Trilt het en is het discreet verpakt?
heee, had jij Joshua?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
en van eentje weet ik dat het pakje er is, maar ze komt lately nooit meer op Fok
dus nog 22
Nee, al sla je me dood!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:45 schreef Brightsanta het volgende:
BE,
heb je eigenlijk al een idee?
wie ik zou kunnen zijn?
[..]
Nee volgens mij niet, ja dat ik 2 kindjes hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, al sla je me dood!![]()
Ik ben daar zo slecht in.
Maar ik heb ook niet echt het idee dat er al hints gegeven zijn. Toch?
[..]
Euh.... de trilfunctie heb ik nog niet ontdekt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Brightsanta het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, ja dat ik 2 kindjes heb.
En wat ik verder heb gezegd weet ik niet meer eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |