abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76490581
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Mallet het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis. Ging wel goed vandaag. Ik reed alleen van Gouda naar Meerkerk en ik ben echt iemand die blindelings op zijn navigatie vertrouwd.. Ik weet niet wat voor gehuchten ik allemaal ben doorgescheurd maar eerlijk waar.. Zelfs met de veerpond over het water. Het moet niet gekker worden.

Morgen weer 2 ritten. Ook voor de nieuwe klant in Amsterdam. Morgen voor het eerst een Audi.. A4.. Het moest er toch eens van komen, na zoveel maanden.
Haha. Richtingsgevoel anyone?

Ik heb morgen een tentamen, dus helaas geen werkdag. Vrijdag hopelijk weer.
pi_76490796
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wat word je dan? Athlon is toch een lease-maatschappij?
Jup, je brengt een auto naar de klant, daarna met het OV terug. Of andersom dus
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76490842
Als er navigatie in de auto zit check ik altijd eerst de route die hij me stuurt. Zeker naar bekende plekkeen.

Of ik negeer de navigatie

Meerkerk heeft ook een mooie route vanaf utrecht, de route die de bus ongeveer volgt.
pi_76490951
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef Mathijz het volgende:
Als er navigatie in de auto zit check ik altijd eerst de route die hij me stuurt. Zeker naar bekende plekkeen.

Of ik negeer de navigatie

Meerkerk heeft ook een mooie route vanaf utrecht, de route die de bus ongeveer volgt.
Je weet dat je vanaf Utrecht gewoon "rechtdoor" richting Gorinchem/Breda kunt, en dat je dan zo kunt afslaan naar Meerkerk en praktisch LANGS het depot rijdt als je op de snelweg zit?

Naar alle plekken in Nederland rijd ik tegenwoordig gewoon op gevoel/wegenkennis, als 't toch echt mis gaat (0,5% van de gevallen), dan heb ik een wegenkaart mee.

Navigatie gebruik ik alleen als het er in zit en ik moet in een drukke/grote stad zijn (zoals vandaag: Amsterdam zuidas)

Mag ook wel na 3 jaar imho.
pi_76491215
Ik zal wel tom tom gaan gebruiken aangezien ik nog niet dat richtingsgevoel heb. Gelukkig eigen tom tom beschikbaar
Top 5 China producten
pi_76491271
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef rene90 het volgende:
Ik zal wel tom tom gaan gebruiken aangezien ik nog niet dat richtingsgevoel heb. Gelukkig eigen tom tom beschikbaar
De hamvraag is hoeveel je verdient bij Athlon zelf!
pi_76491498
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef Maharbal het volgende:

[..]

De hamvraag is hoeveel je verdient bij Athlon zelf!
Inderdaad, morgen even gesprekje en navragen. Op zich ga ik het sowieso even doen en misschien bevalt het gewoon prima. Heb ook nog een flexpool van odion waar ik morgen / overmorgen op gesprek ga dus ach, wilde gewoon wat extra werk naast mijn stage welke erg intensief is.
Top 5 China producten
pi_76491792
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Mallet het volgende:
Morgen voor het eerst een Audi.. A4.. Het moest er toch eens van komen, na zoveel maanden.
Lekkere wagens hopelijk heb je een automaat, die van audi zijn echt goed... (de s-tronic zeker)

Heb zelf net een nieuwe tomtom, heb de oude naar mn ouders overgedaan want dat was half europa en daar kom ik toch nooit, nu eentje met benelux. Heb eigenlijk altijd het geluid uit en bekende plekken rijd ik ook wel zonder heen, hoewel het ooit wel makkelijk is als ie de snelste weg naar de snelweg even wijst
pi_76491888
Ja de snelwegen kan ik wel zonder navigatie en een hoop van de binnenwegen ook wel rond utrecht maar wanneer je mij naar brabant of adam laat gaan dan weet ik het niet meer...

Maar gelukkig heb ik een iphone met tomtom dus die kan ik dan eventjes aanzetten.

Btw @rene90 extra werk naast een intensieve stage ? (ik zeg kudos!, wat doe je dan voor stage)
pi_76492077
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:15 schreef LuKiE_NL het volgende:
Ja de snelwegen kan ik wel zonder navigatie en een hoop van de binnenwegen ook wel rond utrecht maar wanneer je mij naar brabant of adam laat gaan dan weet ik het niet meer...

Maar gelukkig heb ik een iphone met tomtom dus die kan ik dan eventjes aanzetten.

Btw @rene90 extra werk naast een intensieve stage ? (ik zeg kudos!, wat doe je dan voor stage)
Ik loop stage in de gesloten jeugdzorg met jongeren van 12-18 met ernstige gedragsproblematiek die dus uit huis zijn geplaatst Dat is 32u/w, dan nog 1x in de 2 weken school maar ik mag zelf roosteren dus dat is wel fijn.
Top 5 China producten
pi_76492090
Ooh ja, met betrekking tot het rijden in een automaat. Heb alleen in een simpele smart automaat gereden. Iemand nog tips voor het rijden in een automaat, waar moet ik aan denken etc?
Top 5 China producten
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:52:40 #212
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76493526
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef rene90 het volgende:
Ooh ja, met betrekking tot het rijden in een automaat. Heb alleen in een simpele smart automaat gereden. Iemand nog tips voor het rijden in een automaat, waar moet ik aan denken etc?
Dat je geen koppeling hebt.

Automaat rijdt als een normale auto, gewoon met je rechtervoet gas geven en remmen. De auto gaat vanzelf vooruit.

Als je de auto wilt uitzetten zet 'm dan altijd in P, sommige auto's krijg je niet uit zonder 'm eerst in P te zetten.

Ik zit nog steeds te wachten, nu al 13 uur gepasseerd. En dus wss nog maar 4 te gaan.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76493974
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Dat je geen koppeling hebt.

Automaat rijdt als een normale auto, gewoon met je rechtervoet gas geven en remmen. De auto gaat vanzelf vooruit.

Als je de auto wilt uitzetten zet 'm dan altijd in P, sommige auto's krijg je niet uit zonder 'm eerst in P te zetten.

Ik zit nog steeds te wachten, nu al 13 uur gepasseerd. En dus wss nog maar 4 te gaan.
Aha oke, en al die standen? P / N / weet ik het?
Top 5 China producten
pi_76494189
Oke al wat gevonden via google, stelt echt geen flikker voor dus.
Top 5 China producten
pi_76494706
En de voet op de rem als je in D wilt gaan. (meestal moet dat al)
pi_76495250
D=drive,N=neutral,R=reverse,P=park
audis hebben een S voor sport, kan ik zeker aanraden

Enige waar je echt heel goed voor moet opletten is dat je NIET maar dan ook NIET je koppeling in probeert te trappen!!! Zat een keer in de auto bij een gozer die ook voor 't eerst in automaat reed en hij trapte met 70 keihard op de rem toen hij wilde koppelen (want rem is meestal een stuk breder bij automaten) auto achter ons had gelukkig genoeg afstand maar verder rijdt t veel relaxter mits het een goede auto is. Bij de meeste goedkopere auto's voel je hem heel goed schakelen... das dan wat minder.
Ik neem aan dat je weet dat je rem in moet houden als je m in D zet, zodra je rem loslaat rolt ie nl. uit zichzelf.
pi_76495541
Opel en automaat is waardeloos
pi_76495926
Hmm tot nu toe voor 2 dagen niet gebeld deze week...er zal wel een overschot aan chauffeurs zijn hier in de regio.
pi_76495961
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef Keuzer het volgende:
D=drive,N=neutral,R=reverse,P=park
audis hebben een S voor sport, kan ik zeker aanraden

Enige waar je echt heel goed voor moet opletten is dat je NIET maar dan ook NIET je koppeling in probeert te trappen!!! Zat een keer in de auto bij een gozer die ook voor 't eerst in automaat reed en hij trapte met 70 keihard op de rem toen hij wilde koppelen (want rem is meestal een stuk breder bij automaten) auto achter ons had gelukkig genoeg afstand maar verder rijdt t veel relaxter mits het een goede auto is. Bij de meeste goedkopere auto's voel je hem heel goed schakelen... das dan wat minder.
Ik neem aan dat je weet dat je rem in moet houden als je m in D zet, zodra je rem loslaat rolt ie nl. uit zichzelf.
Duidelijk inderdaad, ik ga wel mijn linker voet vast ducktapen dan
Top 5 China producten
pi_76496052
Gewoon achter je rechter voet zetten
pi_76497034
Ik heb nu al een opdracht binnen voor de zomer, weer een maand A8 W12 Alleen nog even met de werkgever overleggen of ze het goedvinden, misschien wel makkelijk

Amsterdam rijd ik trouwens tegenwoordig zonder navigatiesysteem, als je de stad een klein beetje kent kom je er snel genoeg achter dat je met navigatie een gigantisch eind omrijdt
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_76498216
Automaat rijden is koning :-)

Alleen wat wel aan te raden is met dit weer hem even op Winterstand te zetten, de nieuwe automaten hebben dat, dan is de kans dat je slipt wat minder omdat hij sneller overschakeld naar een hogere versnelling...

Toen ik moest komen solliciteren bij easyway toen was er nog een jongen die nooit in een automaat had gereden, en we moesten proefrijden in een bmw 5 automaat (voor de hikers) ze hadden expres een automaat hiervoor omdat iedereen dan wel ooit in een automaat zou hebben gereden.

Maar die jongen trapte dus vol op de rem, maarja dat gebeurt wel eens...
pi_76498356
Haha ach zal mij ook wel gebeuren
Top 5 China producten
pi_76498610
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef enpe het volgende:
er zal wel een overschot aan chauffeurs zijn hier in de regio.
Welke regio woon je?
pi_76498690
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef LuKiE_NL het volgende:
Alleen wat wel aan te raden is met dit weer hem even op Winterstand te zetten, de nieuwe automaten hebben dat, dan is de kans dat je slipt wat minder omdat hij sneller overschakeld naar een hogere versnelling...
Mijn vader heeft 'n Audi Q7 automaat, maar heb daar nog nooit een winterstand in ontdekt?
Bedoel je niet gewoon Drive ipv Sport?
pi_76499237
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:36 schreef PIB het volgende:

[..]

Welke regio woon je?
Regio Eindhoven/Venlo
pi_76500159
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:48 schreef enpe het volgende:

[..]

Regio Eindhoven/Venlo
Ik reed vandaag nog langs Venlo. Ze stonden te flitsen op de A73!
pi_76500521
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen studeert.. eens kijken of er typische studies zijn die vaker studentchauffeurs voortbrengen
Ben zelf een tweedejaars rechtenstudent
pi_76500901
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Keuzer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen studeert.. eens kijken of er typische studies zijn die vaker studentchauffeurs voortbrengen
Ben zelf een tweedejaars rechtenstudent
Ehehe, begint goed.

Ik doe twee juridische Masters (Fiscaal en Notarieel).
pi_76500932
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik reed vandaag nog langs Venlo. Ze stonden te flitsen op de A73!
Thank god dat die tunnels weer open zijn, heb vaak kilometers om moeten rijden omdat er weer eens wat aan de hand was daarzo.
pi_76501121
Nou hier ook nog een studie in die richting, ik ga dit jaar beginnen aan de master forensica, criminologie & rechtspleging.
pi_76501140
SPH
Top 5 China producten
pi_76501259
Hahaha! Allemaal juristen! krijg nou tieten
pi_76504462
Bijna 2de jaars Bedrijfskundige Informatica. (februaristart)
pi_76505329
2e jaars economie hier

Vandaag nog mensen rond Amsterdam geweest?
pi_76505780
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
2e jaars economie hier

Vandaag nog mensen rond Amsterdam geweest?
Ik in Amsterdam, op de Zuidas.
pi_76506194
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:57 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik in Amsterdam, op de Zuidas.
Ging het een beetje? Wat ik hoorde op het nieuws klonk niet erg fijn
pi_76506386
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ging het een beetje? Wat ik hoorde op het nieuws klonk niet erg fijn
Ik reed zo Amsterdam in.......dropte auto en zat binnen 15/20 min op de trein richting Utrecht centraal. Wat was er aan de hand dan? Ik heb niet echt iets meegekregen (alleen dat het in/rond Den Helder zo veel sneeuwde en dus erg druk qua file's was)
pi_76507123
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik reed zo Amsterdam in.......dropte auto en zat binnen 15/20 min op de trein richting Utrecht centraal. Wat was er aan de hand dan? Ik heb niet echt iets meegekregen (alleen dat het in/rond Den Helder zo veel sneeuwde en dus erg druk qua file's was)
Verkeersinfarct rond Amsterdam. Er stond op het hoogtepunt zo'n 200 km file alleen al rond A'dam en nu nog altijd 70km. Er waren mensen die al 3 uur in de auto zaten en daarin 6 km hadden gereden.
pi_76507239
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Verkeersinfarct rond Amsterdam. Er stond op het hoogtepunt zo'n 200 km file alleen al rond A'dam en nu nog altijd 70km. Er waren mensen die al 3 uur in de auto zaten en daarin 6 km hadden gereden.
. Ik was net op tijd weg zie ik. Rond hoe laat was dit?

Ik was er rond 14:30/15:00
pi_76507362
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 23:32 schreef Maharbal het volgende:

[..]

. Ik was net op tijd weg zie ik. Rond hoe laat was dit?

Ik was er rond 14:30/15:00
Rond de reguliere avondspits en nu nog steeds niet opgelost
  woensdag 6 januari 2010 @ 23:54:06 #242
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76507942
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef Mathijz het volgende:
Bijna 2de jaars Bedrijfskundige Informatica. (februaristart)
Waar studeer je dat? Ik doe namelijk dezelfde studie

Vandaag trouwens 16 uur gewerkt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76512572
HVA in Amsterdam
pi_76515386
Morgen weer 2 ritjes. Zet de teller op een leuke 30 uur deze week dan (in plaats van 36 verdomme! )

530D morgen.
pi_76515914
Ik studeer Werktuigbouwkunde, das pas een echte studie

Maarja aan het eind van het jaar afstuderen en dan ga ik maar eens een master volgen op de uni denk ik...

Btw maharbal wanneer jij elke maand op je rekening kijkt zal dat vast wel een plezierig bedrag zijn met 36u pw
pi_76516483
A27 is afgesloten, ik heb medeleiden met de mensen die naar Meerkerk of Houten moeten.
pi_76516997
Morgen Heerhugowaard --> Groningen, (2,5 uur de tijd) en Assen --> Amsterdam
pi_76518633
Ik moest naar Meerkerk Maar ik kwam gelukkig van het zuiden dus echt 1km voor de file de afslag Meerkerk gepakt, was er ook rond 10 uur al dus stond toen nog maar 4km, kwartier later was ik de sjaak geweest.
Moest trouwens een Hyundai Santa Fe vervoeren, zat een 2 liter motor in maar viel me lang niet tegen, trok best hard op
pi_76519838
Zojuist terug van gesprek en stelde weinig voor. Ben gewoon aangenomen als het ware, hoewel je nog kan afvallen op de introductiedag. Als je echter gewoon netjes op tijd komt en in pak is het allemaal wel prima. De laatste twee introductiedagen was er een 100% score.
Dan ga ik voor op de maandag sowieso
Top 5 China producten
pi_76519932
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef rene90 het volgende:
Zojuist terug van gesprek en stelde weinig voor. Ben gewoon aangenomen als het ware, hoewel je nog kan afvallen op de introductiedag. Als je echter gewoon netjes op tijd komt en in pak is het allemaal wel prima. De laatste twee introductiedagen was er een 100% score.
Dan ga ik voor op de maandag sowieso
Dan denk ik dat het wel veilig is om je te feliciteren
Wat houd die introductiedag precies in? Ik kreeg meteen te horen dat ik was aangenomen. Ik had op maandag m'n sollicitatiegesprek en vrijdag zat ik al in de auto
pi_76520019
Van wat ik begreep gewoon een groepje van 10-15 mensen en dan een praatje van de bedrijfsleider, gaat vertellen over Athlon, werkzaamheden etc. Even kort kennismaken omdat hij je wilt zien omdat je het enigste gezicht van het bedrijf bent (ze hebben in principe alleen telefonisch contact met de klanten).
Je wordt dezelfde dag dan nog gebeld of het in orde is of niet.
Top 5 China producten
pi_76520619
Grats!
pi_76520676
Thanks
Verdiensten 8 euro per uur bruto voor 19 jarige.
Top 5 China producten
pi_76530853
Nou ik ben ook weer thuis. Wat een gedoe met het openbaar vervoer en de wegen. Heb niks anders dan vertraging en file gehad.

Kwam een half uur te laat op mijn startadres omdat ik 3 bussen moest nemen en mijn aansluiting miste doordat er hier in Gelderland weer een pak sneeuw is gevallen. In plaats van 10 minuten was het 30 minuten lopen nadat ik uitgestapt was.. Zoals gewoonlijk. Thanks google met je hemelsbrede berekening. Vervolgens had ik gezeur omdat iemand niet wilde teken voor de schades die ik had gevonden.. Daarna naar Amsterdam en in de file gestaan..

Vervolgens naar Beverwijk via Zaandam wat helemaal een gedoe was met het OV. In Zaandam is bijna niet gestrooid dus dat duurde allemaal keilang.. Vervolgens ipv 5 minuten lopen 20 minuten lopen omdat er water tussen de wegen lag ..

Was 30 minuten met die A4 bezig om hem als het ware "tot leven te wekken". Daarna niet eens ff flink door kunnen trappen omdat ik naar Nieuwegein zo goed als alleen maar langzaam rijdend verkeer heb gehad. Vervolgens nog flinke vertraging om thuis te komen. Maargoed zo komen we weer aan de uren! Voor morgen niet gebeld btw..

En die Audi was handgeschakeld..
pi_76531568
Balen man, jammer ook van die handbak, maar dat zal wel te wijten zijn aan Nederlandse wrekkerigheid
En hoezo tot leven wekken? Hij heeft toch gewoon een startknop . Just kidding.

Morgen weer maar 1 rit..
pi_76540750
Ik heb morgen 2 ritten, eerst van de bilt -> alkmaar met een Seat Altea
en dan van alkmaar -> almere met een Opel Zafira

He dat is jammer zelfs ik had hoge verwachtingen van je Audi A4 ervaringen Mallet Achja handbak vind ik persoonlijk wat fijner rijden, alleen automaat is in nederland het meest praktische...
pi_76541821
Succes over de A9
pi_76543674
Zo vandaag 9 uur zoet geweest met 1 auto....moest nogal een eind weg en echt alle OV verbindingen sloten NET niet aan . Morgen vrij dagje al wordt ik de laatste tijd vaak 's ochtends nog gebeld voor een spoedje dus wie weet!
pi_76557625
Zo, nu opweg naar beginadres 2. Het is goed mistig zeg, in groningen, friesland en noord-holland.
pi_76560296
Ik ben vandaag ook een dagje vrij. Geen spoedjes o.i.d.
Hopelijk kan ik maandag weer aan de slag.
Is het druk op de weg vandaag?
pi_76562155
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Mallet het volgende:
Is het druk op de weg vandaag?
Viel wel mee, heb zelf geen file gehad...Nee dan het OV, rond Utrecht nog steeds een bende van jewelste, de intercity die ik moest hebben reed 20 min later omdat er maar 1 spoor beschikbaar was en we moesten wachten op andere treinen, conducteur heeft welgeteld 4x excuses aangeboden
Wel een mooi wandelingetje moeten maken, 20 min sneeuwwandelen door noord-brabant
Ben wel bijna platgereden door een trekker daar

pi_76569495
Dit was bij mij in Beverwijk donderdag.. Ik had nu al 15minuten gelopen en moest eerst doorlopen voordat ik dat bedrijventerrein op kon komen

Maandag weer 2 ritjes.. Honda Civic 2.0i Type-R 200pk.
pi_76570220
Was het ijs nog niet sterk genoeg?
pi_76576841
Maandag ook weer aan de bak en mag weer naar Born, er is dit jaar nog geen een werkdag geweest waarop ik niet daarheen hoefde!

@Keuzer, dat ziet er wel heel erg uit als de middle of nowhere .
pi_76577699
Weer 9 uur gemaakt vandaag. Maandag weer een tentamen dus helaas geen werk voor maandag.

Die 530D reed wel leuk/fijn/vlot.
pi_76580194
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Maharbal het volgende:
Weer 9 uur gemaakt vandaag. Maandag weer een tentamen dus helaas geen werk voor maandag.

Die 530D reed wel leuk/fijn/vlot.
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
pi_76580407
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
Achterin kun je toch niet zitten, dus die ramen zullen wel ook niet uitmaken hebben ze vast gedacht
pi_76581270
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Valt mee, ~163pk vs 231. Op zo'n zware auto merk je dat opzich wel. Heb afgelopen vrijdag nog ook een 118d gereden van Born, ook wel fijne dingen. BMW's blijven verschrikkelijk leuke bakken, heerlijk om in te rijden, alles degelijk, prima cruisers. Deze 530D was niet anders.

E30 rijdt fantastisch, E36 rijdt prima, E46 is nog steeds één van de mooiste ooit, E90, E60...allemaal gereden en 't is allemaal dik .

Vandaar dat hier alleen BMW"s voor de deur staan en ik er zelf ook één heb .

De volgende wordt ook een BMW of een Audi.

edit: Overigens koop je een BMW niet meteen omdat ie "voor dat geld" afgeladen met opties zou zitten . Het gaat om het rijden (en de luxe/degelijkheid)!.
pi_76581546
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:

[..]

edit: Overigens koop je een BMW niet meteen omdat ie "voor dat geld" afgeladen met opties zou zitten . Het gaat om het rijden (en de luxe/degelijkheid)!.
Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.
pi_76581827
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.
Mja, maar electrische ramen achterin zie je niet eens zo super vaak. In ieder geval nergens standaard.
pi_76588301
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef enpe het volgende:
@Keuzer, dat ziet er wel heel erg uit als de middle of nowhere .
Was het ook wel hoor, maar de kortste route he, moest onderin zo'n klein dorp zijn en dan kan een buurtbus je vaak naar zulke plattelandsplekjes brengen. Was opzich wel mooi met die sneeuw/mist/schemering.

Maandag een bmw 3 serie, ben wel benieuwd, eerste bmw voor mij
pi_76590307
Ik heb al meerdere 1-series gehad. Wel meteen de 120d, die was lekker vlot.
pi_76595209
Ik denk ook dat die 116i waarin in reed ook vooral aantrekkelijk is voor de lease. Ik denk niet dat mensen snel de volle mep voor die uitvoering zullen betalen.
pi_76642556
Zag gisteravond dat een auto die ik vervoerd heb, in de Autoweek staat. Zag er wel grappig uit haha!

[ Bericht 4% gewijzigd door PIB op 10-01-2010 19:09:29 ]
pi_76646400
Ik hoop zo dat de A5 een populaire leaseauto wordt dit jaar... mooie auto man
/random
pi_76647260
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Keuzer het volgende:
Ik hoop zo dat de A5 een populaire leaseauto wordt dit jaar... mooie auto man
/random
Daar hebben wij erg weinig mee te maken alleen . Het gros van de mensen haalt nog steeds zijn of haar leaseauto zelf op bij de dealer of iets dergelijks, dus dan krijgen wij die niet te rijden. En einde lease...tsjah, dat duurt nog 3 jaar.

Wel inderdaad fantastisch ogende auto's. 1 van de mooiste van de afgelopen jaren.
pi_76649130
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]
Daar hebben wij erg weinig mee te maken alleen
Ja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch... one can be hopefull...
pi_76649234
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch... one can be hopefull...
Ik hoop met je mee .
pi_76649453
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef PIB het volgende:
Zag gisteravond dat een auto die ik vervoerd heb, in de Autoweek staat. Zag er wel grappig uit haha!
Vertel? Ik heb een abonnement op de Autoweek dus heb hem hier liggen
Bij asfalttijger? BMW 325d?
pi_76677543
Nou BMW bevalt ook wel, hoewel ik nog steeds liever in een audi rijd... no offense Maharbal
pi_76682409
Rij morgen in een smart
pi_76683366
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Mathijz het volgende:
Rij morgen in een smart
Grote zonnebril op.. Zorg ervoor dat je niet gezien wordt!
pi_76687005
Tegen de laagstaande zon
pi_76688524
Morgen een Hyundai Tucson en een Toyota Avensis. Kan slechter (een Smart ofzo ), maar ook beter.

1 vraagje: ik moet morgen naar Vianen voor Alcredis. Ik moet ook de auto wassen bij een wasstraat van Total (dus geen Esso, dat mag niet volgens de ritgegevens) en dan het bonnetje afgeven bij aflevering van de auto. Maar hoe krijg ik dan mijn geld terug? Want ik kan het bonnetje dan natuurlijk niet opsturen naar Easyway.
pi_76688771
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:13 schreef Keuzer het volgende:
Nou BMW bevalt ook wel, hoewel ik nog steeds liever in een audi rijd... no offense Maharbal
Ik vind ze beide prachtig en heerlijk rijden! BMW is gewoon een beetje meer het sportiever/plezier merk, en Audi is meer de deutsche nuchterheid (maar luxe en degelijk!). Het hangt er dus maar net vanaf wat je wilt, maar ik zou zo beide kopen .

O, en ik vergeet verdomme elke keer m'n zonnebril mee te nemen omdat het in de ochtend donker is. In de middag denk je dan........waar is m'n zonnebril nu de zon zo recht op je bakkes gericht is .

O, en ik mag morgen weer. A3 en Ibiza.
pi_76689072
@ Irritatie..

Voor zover ik weet is dat wassen "op rekening" van Alcredis. Ze zullen waarschijnlijk een soort deal hebben gesloten. In je ritgegevens staat ook de prijs van het wassen geloof ik. Volgens mij kan je gewoon zeggen dat je de auto op rekening van Alcredis wil wassen. Geven ze je vast een bonnetje mee (voor de administratie van Alcredis).

Ik moet morgen naar school. Donderdag en vrijdag weer beschikbaar.
Vandaag zat alles zowaar mee. Moest wel vroeg vertrekken (06.45) maar was om 14.45 weer thuis, dus kan erger.
pi_76689111
En ik ga trouwens voor BMW. Wat een geweldige auto's zijn dat.
pi_76689499
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Mallet het volgende:
@ Irritatie..

Voor zover ik weet is dat wassen "op rekening" van Alcredis. Ze zullen waarschijnlijk een soort deal hebben gesloten. In je ritgegevens staat ook de prijs van het wassen geloof ik. Volgens mij kan je gewoon zeggen dat je de auto op rekening van Alcredis wil wassen. Geven ze je vast een bonnetje mee (voor de administratie van Alcredis).
True, je krijgt een geeltje mee, met daarop de wasprijs en het kenteken van de auto. Die geef je af bij de receptie.

Vergeet niet de eind km. stand te noteren. Ben al 2 keer teruggelopen om de stand te noteren
pi_76689700
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Mallet het volgende:
@ Irritatie..

Ik moet morgen naar school. Donderdag en vrijdag weer beschikbaar.
Vandaag zat alles zowaar mee. Moest wel vroeg vertrekken (06.45) maar was om 14.45 weer thuis, dus kan erger.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Mathijz het volgende:

[..]

True, je krijgt een geeltje mee, met daarop de wasprijs en het kenteken van de auto. Die geef je af bij de receptie.

Vergeet niet de eind km. stand te noteren. Ben al 2 keer teruggelopen om de stand te noteren
Dank jullie wel, dan gaat het allemaal wel lukken

Morgen krijg ik trouwens voor het eerst een rit van meer dan 100km, feestje
pi_76691329
Succes ermee Irritiatie! Had er vandaag twee van meer dan 180 km, eentje in een A4...was nou niet bepaald een straf .
pi_76691693
Ja de lange ritten zijn wel relaxed. Een beetje extra lang cruisen.

Ik heb vorige week vrijdag in totaal iets van 500 km gemaakt. Het meeste dat ik ooit heb gedaan is volgens mij Noorden -> Born -> Noorden. Was iets van 700 km volgens mij .

Gelukkig zijn mijn meeste ritten 125+ km.
pi_76692565
Ik kom niet verder dan 500 op 1 dag. Alkmaar --> breda --> leeuwarden --> Amsterdam
pi_76692985
Oke het is definitief, komende woensdag introdag van Athlon
Top 5 China producten
pi_76693057
Nice man! Succes!
pi_76693116
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:18 schreef rene90 het volgende:
Oke het is definitief, komende woensdag introdag van Athlon
Als ik woensdag moet werken en naar Almere moet (vrijwel elke keer als ik werk)...zal ik het even laten weten .

Dan moet je aan de kant springen!
pi_76693237
Athlon is in Amsterdam ?
Top 5 China producten
pi_76693299
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef rene90 het volgende:
Athlon is in Amsterdam ?
Pfff!

Hoodkantoor + hoofddepot staat in Almere. Nijmegen heeft er ook één, maar dat is niet "het hoofddepot"
pi_76694474
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Pfff!

Hoodkantoor + hoofddepot staat in Almere. Nijmegen heeft er ook één, maar dat is niet "het hoofddepot"
Met mijn introductie leer ik vast alles Maar jij zit dus ook bij Athlon? Beetje fijn bedrijf?
Top 5 China producten
pi_76694553
@rene grats met je baan ik kom morgen een autotje droppen in almere :p daarna nog twee ritten in twee precies dezelfde typen bmws
ik heb nog nooit helemaal naar het noorden gemoeten.. Maar door combinatieritten welleens aan 250km ofzo gekomen.
Wat me trouwens opviel was dat die bmw zo stil reed.. Had ik niet verwacht maar wel zin in die van morgen..
pi_76694609
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met mijn introductie leer ik vast alles Maar jij zit dus ook bij Athlon? Beetje fijn bedrijf?
Nee ik werk voor Easyway. Ik moet alleen (heel) vaak auto's naar Athlon in Almere brengen, omdat daar vrijwel alle eindelease-auto's van Athlon naartoe gaan (voor inspectie, wassen, herstellen, herinzetten en verkopen etc.) Het kantoor zit aan de snelweg, en het depot zit er tegenover.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=athlon%20veluwezoom&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il

Ik moet morgen ook naar Almere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')