Haha. Richtingsgevoel anyone?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Mallet het volgende:
Zo ik ben ook weer thuis. Ging wel goed vandaag. Ik reed alleen van Gouda naar Meerkerk en ik ben echt iemand die blindelings op zijn navigatie vertrouwd.. Ik weet niet wat voor gehuchten ik allemaal ben doorgescheurd maar eerlijk waar.. Zelfs met de veerpond over het water. Het moet niet gekker worden.
Morgen weer 2 ritten. Ook voor de nieuwe klant in Amsterdam. Morgen voor het eerst een Audi.. A4.. Het moest er toch eens van komen, na zoveel maanden.
Jup, je brengt een auto naar de klant, daarna met het OV terug. Of andersom dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat word je dan? Athlon is toch een lease-maatschappij?
Je weet dat je vanaf Utrecht gewoon "rechtdoor" richting Gorinchem/Breda kunt, en dat je dan zo kunt afslaan naar Meerkerk en praktisch LANGS het depot rijdt als je op de snelweg zit?quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:49 schreef Mathijz het volgende:
Als er navigatie in de auto zit check ik altijd eerst de route die hij me stuurt. Zeker naar bekende plekkeen.
Of ik negeer de navigatie
Meerkerk heeft ook een mooie route vanaf utrecht, de route die de bus ongeveer volgt.
De hamvraag is hoeveel je verdient bij Athlon zelf!quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:58 schreef rene90 het volgende:
Ik zal wel tom tom gaan gebruiken aangezien ik nog niet dat richtingsgevoel heb. Gelukkig eigen tom tom beschikbaar
Inderdaad, morgen even gesprekje en navragen. Op zich ga ik het sowieso even doen en misschien bevalt het gewoon prima. Heb ook nog een flexpool van odion waar ik morgen / overmorgen op gesprek ga dus ach, wilde gewoon wat extra werk naast mijn stage welke erg intensief is.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De hamvraag is hoeveel je verdient bij Athlon zelf!
Lekkere wagensquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:13 schreef Mallet het volgende:
Morgen voor het eerst een Audi.. A4.. Het moest er toch eens van komen, na zoveel maanden.
Ik loop stage in de gesloten jeugdzorg met jongeren van 12-18 met ernstige gedragsproblematiek die dus uit huis zijn geplaatstquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:15 schreef LuKiE_NL het volgende:
Ja de snelwegen kan ik wel zonder navigatie en een hoop van de binnenwegen ook wel rond utrecht maar wanneer je mij naar brabant of adam laat gaan dan weet ik het niet meer...
Maar gelukkig heb ik een iphone met tomtom dus die kan ik dan eventjes aanzetten.
Btw @rene90 extra werk naast een intensieve stage ? (ik zeg kudos!, wat doe je dan voor stage)
Dat je geen koppeling hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef rene90 het volgende:
Ooh ja, met betrekking tot het rijden in een automaat. Heb alleen in een simpele smart automaat gereden. Iemand nog tips voor het rijden in een automaat, waar moet ik aan denken etc?
Aha oke, en al die standen? P / N / weet ik het?quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat je geen koppeling hebt.
Automaat rijdt als een normale auto, gewoon met je rechtervoet gas geven en remmen. De auto gaat vanzelf vooruit.
Als je de auto wilt uitzetten zet 'm dan altijd in P, sommige auto's krijg je niet uit zonder 'm eerst in P te zetten.
Ik zit nog steeds te wachten, nu al 13 uur gepasseerd. En dus wss nog maar 4 te gaan.
Duidelijk inderdaad, ik ga wel mijn linker voet vast ducktapen danquote:Op woensdag 6 januari 2010 19:27 schreef Keuzer het volgende:
D=drive,N=neutral,R=reverse,P=park
audis hebben een S voor sport, kan ik zeker aanraden
Enige waar je echt heel goed voor moet opletten is dat je NIET maar dan ook NIET je koppeling in probeert te trappen!!! Zat een keer in de auto bij een gozer die ook voor 't eerst in automaat reed en hij trapte met 70 keihard op de rem toen hij wilde koppelen (want rem is meestal een stuk breder bij automaten) auto achter ons had gelukkig genoeg afstandmaar verder rijdt t veel relaxter mits het een goede auto is. Bij de meeste goedkopere auto's voel je hem heel goed schakelen... das dan wat minder.
Ik neem aan dat je weet dat je rem in moet houden als je m in D zet, zodra je rem loslaat rolt ie nl. uit zichzelf.
Welke regio woon je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:42 schreef enpe het volgende:
er zal wel een overschot aan chauffeurs zijn hier in de regio.
Mijn vader heeft 'n Audi Q7 automaat, maar heb daar nog nooit een winterstand in ontdekt?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:28 schreef LuKiE_NL het volgende:
Alleen wat wel aan te raden is met dit weer hem even op Winterstand te zetten, de nieuwe automaten hebben dat, dan is de kans dat je slipt wat minder omdat hij sneller overschakeld naar een hogere versnelling...
Ehehe, begint goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Keuzer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen studeert.. eens kijken of er typische studies zijn die vaker studentchauffeurs voortbrengen![]()
Ben zelf een tweedejaars rechtenstudent
Thank god dat die tunnels weer open zijn, heb vaak kilometers om moeten rijden omdat er weer eens wat aan de hand was daarzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog langs Venlo. Ze stonden te flitsen op de A73!
Ik in Amsterdam, op de Zuidas.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
2e jaars economie hier
Vandaag nog mensen rond Amsterdam geweest?
Ik reed zo Amsterdam in.......dropte auto en zat binnen 15/20 min op de trein richting Utrecht centraal. Wat was er aan de hand dan? Ik heb niet echt iets meegekregen (alleen dat het in/rond Den Helder zo veel sneeuwde en dus erg druk qua file's was)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ging het een beetje? Wat ik hoorde op het nieuws klonk niet erg fijn
Verkeersinfarct rond Amsterdam. Er stond op het hoogtepunt zo'n 200 km file alleen al rond A'dam en nu nog altijd 70km. Er waren mensen die al 3 uur in de auto zaten en daarin 6 km hadden gereden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik reed zo Amsterdam in.......dropte auto en zat binnen 15/20 min op de trein richting Utrecht centraal. Wat was er aan de hand dan? Ik heb niet echt iets meegekregen (alleen dat het in/rond Den Helder zo veel sneeuwde en dus erg druk qua file's was)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Verkeersinfarct rond Amsterdam. Er stond op het hoogtepunt zo'n 200 km file alleen al rond A'dam en nu nog altijd 70km. Er waren mensen die al 3 uur in de auto zaten en daarin 6 km hadden gereden.
Rond de reguliere avondspits en nu nog steeds niet opgelostquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
. Ik was net op tijd weg zie ik. Rond hoe laat was dit?
Ik was er rond 14:30/15:00
Waar studeer je dat? Ik doe namelijk dezelfde studiequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef Mathijz het volgende:
Bijna 2de jaars Bedrijfskundige Informatica. (februaristart)
Dan denk ik dat het wel veilig is om je te feliciterenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef rene90 het volgende:
Zojuist terug van gesprek en stelde weinig voor. Ben gewoon aangenomen als het ware, hoewel je nog kan afvallen op de introductiedag. Als je echter gewoon netjes op tijd komt en in pak is het allemaal wel prima. De laatste twee introductiedagen was er een 100% score.
Dan ga ik voor op de maandag sowieso
Viel wel mee, heb zelf geen file gehad...Nee dan het OV, rond Utrecht nog steeds een bende van jewelste, de intercity die ik moest hebben reed 20 min later omdat er maar 1 spoor beschikbaar was en we moesten wachten op andere treinen, conducteur heeft welgeteld 4x excuses aangebodenquote:
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Maharbal het volgende:
Weer 9 uur gemaakt vandaag. Maandag weer een tentamen dus helaas geen werk voor maandag.
Die 530D reed wel leuk/fijn/vlot.
Achterin kun je toch niet zitten, dus die ramen zullen wel ook niet uitmaken hebben ze vast gedachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
Valt mee, ~163pk vs 231. Op zo'n zware auto merk je dat opzich wel. Heb afgelopen vrijdag nog ook een 118d gereden van Born, ook wel fijne dingen. BMW's blijven verschrikkelijk leuke bakken, heerlijk om in te rijden, alles degelijk, prima cruisers. Deze 530D was niet anders.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
edit: Overigens koop je een BMW niet meteen omdat ie "voor dat geld" afgeladen met opties zou zitten. Het gaat om het rijden (en de luxe/degelijkheid)!.
Mja, maar electrische ramen achterin zie je niet eens zo super vaak. In ieder geval nergens standaard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.
Was het ook wel hoor, maar de kortste route he, moest onderin zo'n klein dorp zijn en dan kan een buurtbus je vaak naar zulke plattelandsplekjes brengen. Was opzich wel mooi met die sneeuw/mist/schemering.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef enpe het volgende:
@Keuzer, dat ziet er wel heel erg uit als de middle of nowhere.
Daar hebben wij erg weinig mee te maken alleenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Keuzer het volgende:
Ik hoop zo dat de A5 een populaire leaseauto wordt dit jaar... mooie auto man![]()
/random
Ja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar hebben wij erg weinig mee te maken alleen
Ik hoop met je meequote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch...one can be hopefull...
Vertel? Ik heb een abonnement op de Autoweek dus heb hem hier liggenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef PIB het volgende:
Zag gisteravond dat een auto die ik vervoerd heb, in de Autoweek staat. Zag er wel grappig uit haha!
Ik vind ze beide prachtig en heerlijk rijden! BMW is gewoon een beetje meer het sportiever/plezier merk, en Audi is meer de deutsche nuchterheid (maar luxe en degelijk!). Het hangt er dus maar net vanaf wat je wilt, maar ik zou zo beide kopenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:13 schreef Keuzer het volgende:
Nou BMW bevalt ook wel, hoewel ik nog steeds liever in een audi rijd... no offense Maharbal
True, je krijgt een geeltje mee, met daarop de wasprijs en het kenteken van de auto. Die geef je af bij de receptie.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Mallet het volgende:
@ Irritatie..
Voor zover ik weet is dat wassen "op rekening" van Alcredis. Ze zullen waarschijnlijk een soort deal hebben gesloten. In je ritgegevens staat ook de prijs van het wassen geloof ik. Volgens mij kan je gewoon zeggen dat je de auto op rekening van Alcredis wil wassen. Geven ze je vast een bonnetje mee (voor de administratie van Alcredis).
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Mallet het volgende:
@ Irritatie..
Voor zover ik weet is dat wassen "op rekening" van Alcredis. Ze zullen waarschijnlijk een soort deal hebben gesloten. In je ritgegevens staat ook de prijs van het wassen geloof ik. Volgens mij kan je gewoon zeggen dat je de auto op rekening van Alcredis wil wassen. Geven ze je vast een bonnetje mee (voor de administratie van Alcredis).
Ik moet morgen naar school. Donderdag en vrijdag weer beschikbaar.
Vandaag zat alles zowaar mee. Moest wel vroeg vertrekken (06.45) maar was om 14.45 weer thuis, dus kan erger.
Dank jullie wel, dan gaat het allemaal wel lukkenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Mathijz het volgende:
[..]
True, je krijgt een geeltje mee, met daarop de wasprijs en het kenteken van de auto. Die geef je af bij de receptie.
Vergeet niet de eind km. stand te noteren. Ben al 2 keer teruggelopen om de stand te noteren
Als ik woensdag moet werken en naar Almere moet (vrijwel elke keer als ik werk)...zal ik het even laten wetenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:18 schreef rene90 het volgende:
Oke het is definitief, komende woensdag introdag van Athlon
Pfff!quote:
Met mijn introductie leer ik vast allesquote:Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Pfff!
Hoodkantoor + hoofddepot staat in Almere. Nijmegen heeft er ook één, maar dat is niet "het hoofddepot"
Nee ik werk voor Easyway. Ik moet alleen (heel) vaak auto's naar Athlon in Almere brengen, omdat daar vrijwel alle eindelease-auto's van Athlon naartoe gaan (voor inspectie, wassen, herstellen, herinzetten en verkopen etc.) Het kantoor zit aan de snelweg, en het depot zit er tegenover.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met mijn introductie leer ik vast allesMaar jij zit dus ook bij Athlon? Beetje fijn bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |