Ehehe, begint goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:14 schreef Keuzer het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen studeert.. eens kijken of er typische studies zijn die vaker studentchauffeurs voortbrengen![]()
Ben zelf een tweedejaars rechtenstudent
Thank god dat die tunnels weer open zijn, heb vaak kilometers om moeten rijden omdat er weer eens wat aan de hand was daarzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik reed vandaag nog langs Venlo. Ze stonden te flitsen op de A73!
Ik in Amsterdam, op de Zuidas.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
2e jaars economie hier
Vandaag nog mensen rond Amsterdam geweest?
Ik reed zo Amsterdam in.......dropte auto en zat binnen 15/20 min op de trein richting Utrecht centraal. Wat was er aan de hand dan? Ik heb niet echt iets meegekregen (alleen dat het in/rond Den Helder zo veel sneeuwde en dus erg druk qua file's was)quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ging het een beetje? Wat ik hoorde op het nieuws klonk niet erg fijn
Verkeersinfarct rond Amsterdam. Er stond op het hoogtepunt zo'n 200 km file alleen al rond A'dam en nu nog altijd 70km. Er waren mensen die al 3 uur in de auto zaten en daarin 6 km hadden gereden.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik reed zo Amsterdam in.......dropte auto en zat binnen 15/20 min op de trein richting Utrecht centraal. Wat was er aan de hand dan? Ik heb niet echt iets meegekregen (alleen dat het in/rond Den Helder zo veel sneeuwde en dus erg druk qua file's was)
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Verkeersinfarct rond Amsterdam. Er stond op het hoogtepunt zo'n 200 km file alleen al rond A'dam en nu nog altijd 70km. Er waren mensen die al 3 uur in de auto zaten en daarin 6 km hadden gereden.
Rond de reguliere avondspits en nu nog steeds niet opgelostquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
. Ik was net op tijd weg zie ik. Rond hoe laat was dit?
Ik was er rond 14:30/15:00
Waar studeer je dat? Ik doe namelijk dezelfde studiequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef Mathijz het volgende:
Bijna 2de jaars Bedrijfskundige Informatica. (februaristart)
Dan denk ik dat het wel veilig is om je te feliciterenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:10 schreef rene90 het volgende:
Zojuist terug van gesprek en stelde weinig voor. Ben gewoon aangenomen als het ware, hoewel je nog kan afvallen op de introductiedag. Als je echter gewoon netjes op tijd komt en in pak is het allemaal wel prima. De laatste twee introductiedagen was er een 100% score.
Dan ga ik voor op de maandag sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |