abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76647260
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef Keuzer het volgende:
Ik hoop zo dat de A5 een populaire leaseauto wordt dit jaar... mooie auto man
/random
Daar hebben wij erg weinig mee te maken alleen . Het gros van de mensen haalt nog steeds zijn of haar leaseauto zelf op bij de dealer of iets dergelijks, dus dan krijgen wij die niet te rijden. En einde lease...tsjah, dat duurt nog 3 jaar.

Wel inderdaad fantastisch ogende auto's. 1 van de mooiste van de afgelopen jaren.
pi_76649130
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Maharbal het volgende:

[..]
Daar hebben wij erg weinig mee te maken alleen
Ja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch... one can be hopefull...
pi_76649234
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk denk ik, maar toch... one can be hopefull...
Ik hoop met je mee .
pi_76649453
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef PIB het volgende:
Zag gisteravond dat een auto die ik vervoerd heb, in de Autoweek staat. Zag er wel grappig uit haha!
Vertel? Ik heb een abonnement op de Autoweek dus heb hem hier liggen
Bij asfalttijger? BMW 325d?
pi_76677543
Nou BMW bevalt ook wel, hoewel ik nog steeds liever in een audi rijd... no offense Maharbal
pi_76682409
Rij morgen in een smart
pi_76683366
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef Mathijz het volgende:
Rij morgen in een smart
Grote zonnebril op.. Zorg ervoor dat je niet gezien wordt!
pi_76687005
Tegen de laagstaande zon
pi_76688524
Morgen een Hyundai Tucson en een Toyota Avensis. Kan slechter (een Smart ofzo ), maar ook beter.

1 vraagje: ik moet morgen naar Vianen voor Alcredis. Ik moet ook de auto wassen bij een wasstraat van Total (dus geen Esso, dat mag niet volgens de ritgegevens) en dan het bonnetje afgeven bij aflevering van de auto. Maar hoe krijg ik dan mijn geld terug? Want ik kan het bonnetje dan natuurlijk niet opsturen naar Easyway.
pi_76688771
quote:
Op maandag 11 januari 2010 14:13 schreef Keuzer het volgende:
Nou BMW bevalt ook wel, hoewel ik nog steeds liever in een audi rijd... no offense Maharbal
Ik vind ze beide prachtig en heerlijk rijden! BMW is gewoon een beetje meer het sportiever/plezier merk, en Audi is meer de deutsche nuchterheid (maar luxe en degelijk!). Het hangt er dus maar net vanaf wat je wilt, maar ik zou zo beide kopen .

O, en ik vergeet verdomme elke keer m'n zonnebril mee te nemen omdat het in de ochtend donker is. In de middag denk je dan........waar is m'n zonnebril nu de zon zo recht op je bakkes gericht is .

O, en ik mag morgen weer. A3 en Ibiza.
pi_76689072
@ Irritatie..

Voor zover ik weet is dat wassen "op rekening" van Alcredis. Ze zullen waarschijnlijk een soort deal hebben gesloten. In je ritgegevens staat ook de prijs van het wassen geloof ik. Volgens mij kan je gewoon zeggen dat je de auto op rekening van Alcredis wil wassen. Geven ze je vast een bonnetje mee (voor de administratie van Alcredis).

Ik moet morgen naar school. Donderdag en vrijdag weer beschikbaar.
Vandaag zat alles zowaar mee. Moest wel vroeg vertrekken (06.45) maar was om 14.45 weer thuis, dus kan erger.
pi_76689111
En ik ga trouwens voor BMW. Wat een geweldige auto's zijn dat.
pi_76689499
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Mallet het volgende:
@ Irritatie..

Voor zover ik weet is dat wassen "op rekening" van Alcredis. Ze zullen waarschijnlijk een soort deal hebben gesloten. In je ritgegevens staat ook de prijs van het wassen geloof ik. Volgens mij kan je gewoon zeggen dat je de auto op rekening van Alcredis wil wassen. Geven ze je vast een bonnetje mee (voor de administratie van Alcredis).
True, je krijgt een geeltje mee, met daarop de wasprijs en het kenteken van de auto. Die geef je af bij de receptie.

Vergeet niet de eind km. stand te noteren. Ben al 2 keer teruggelopen om de stand te noteren
pi_76689700
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Mallet het volgende:
@ Irritatie..

Ik moet morgen naar school. Donderdag en vrijdag weer beschikbaar.
Vandaag zat alles zowaar mee. Moest wel vroeg vertrekken (06.45) maar was om 14.45 weer thuis, dus kan erger.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:02 schreef Mathijz het volgende:

[..]

True, je krijgt een geeltje mee, met daarop de wasprijs en het kenteken van de auto. Die geef je af bij de receptie.

Vergeet niet de eind km. stand te noteren. Ben al 2 keer teruggelopen om de stand te noteren
Dank jullie wel, dan gaat het allemaal wel lukken

Morgen krijg ik trouwens voor het eerst een rit van meer dan 100km, feestje
pi_76691329
Succes ermee Irritiatie! Had er vandaag twee van meer dan 180 km, eentje in een A4...was nou niet bepaald een straf .
pi_76691693
Ja de lange ritten zijn wel relaxed. Een beetje extra lang cruisen.

Ik heb vorige week vrijdag in totaal iets van 500 km gemaakt. Het meeste dat ik ooit heb gedaan is volgens mij Noorden -> Born -> Noorden. Was iets van 700 km volgens mij .

Gelukkig zijn mijn meeste ritten 125+ km.
pi_76692565
Ik kom niet verder dan 500 op 1 dag. Alkmaar --> breda --> leeuwarden --> Amsterdam
pi_76692985
Oke het is definitief, komende woensdag introdag van Athlon
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_76693057
Nice man! Succes!
pi_76693116
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:18 schreef rene90 het volgende:
Oke het is definitief, komende woensdag introdag van Athlon
Als ik woensdag moet werken en naar Almere moet (vrijwel elke keer als ik werk)...zal ik het even laten weten .

Dan moet je aan de kant springen!
pi_76693237
Athlon is in Amsterdam ?
Top 5 China producten
pi_76693299
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef rene90 het volgende:
Athlon is in Amsterdam ?
Pfff!

Hoodkantoor + hoofddepot staat in Almere. Nijmegen heeft er ook één, maar dat is niet "het hoofddepot"
pi_76694474
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:24 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Pfff!

Hoodkantoor + hoofddepot staat in Almere. Nijmegen heeft er ook één, maar dat is niet "het hoofddepot"
Met mijn introductie leer ik vast alles Maar jij zit dus ook bij Athlon? Beetje fijn bedrijf?
Top 5 China producten
pi_76694553
@rene grats met je baan ik kom morgen een autotje droppen in almere :p daarna nog twee ritten in twee precies dezelfde typen bmws
ik heb nog nooit helemaal naar het noorden gemoeten.. Maar door combinatieritten welleens aan 250km ofzo gekomen.
Wat me trouwens opviel was dat die bmw zo stil reed.. Had ik niet verwacht maar wel zin in die van morgen..
pi_76694609
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met mijn introductie leer ik vast alles Maar jij zit dus ook bij Athlon? Beetje fijn bedrijf?
Nee ik werk voor Easyway. Ik moet alleen (heel) vaak auto's naar Athlon in Almere brengen, omdat daar vrijwel alle eindelease-auto's van Athlon naartoe gaan (voor inspectie, wassen, herstellen, herinzetten en verkopen etc.) Het kantoor zit aan de snelweg, en het depot zit er tegenover.

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=athlon%20veluwezoom&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=il

Ik moet morgen ook naar Almere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')