Viel wel mee, heb zelf geen file gehad...Nee dan het OV, rond Utrecht nog steeds een bende van jewelste, de intercity die ik moest hebben reed 20 min later omdat er maar 1 spoor beschikbaar was en we moesten wachten op andere treinen, conducteur heeft welgeteld 4x excuses aangebodenquote:
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Maharbal het volgende:
Weer 9 uur gemaakt vandaag. Maandag weer een tentamen dus helaas geen werk voor maandag.
Die 530D reed wel leuk/fijn/vlot.
Achterin kun je toch niet zitten, dus die ramen zullen wel ook niet uitmaken hebben ze vast gedachtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
Valt mee, ~163pk vs 231. Op zo'n zware auto merk je dat opzich wel. Heb afgelopen vrijdag nog ook een 118d gereden van Born, ook wel fijne dingen. BMW's blijven verschrikkelijk leuke bakken, heerlijk om in te rijden, alles degelijk, prima cruisers. Deze 530D was niet anders.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
5 Serie is fijn inderdaad. Ik heb zelf voor EW 2x in een 520 gereden. Dat is volgens mij de eerste uitvoering. Het zal wel niet heel veel schelen. Ben wel een fan van BMW. Heb ook een keer een 1-serie moeten transporteren, ook een prima auto. Was alleen wel een 116i. Echt de motor is echt te zwak, echt basic. Daarnaast beetje kaal. Achterin heb je bijvoorbeeld geen elektrische ramen, en dat voor dat geld
Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
edit: Overigens koop je een BMW niet meteen omdat ie "voor dat geld" afgeladen met opties zou zitten. Het gaat om het rijden (en de luxe/degelijkheid)!.
Mja, maar electrische ramen achterin zie je niet eens zo super vaak. In ieder geval nergens standaard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oké fair enough, maar ik had het dan ook over een stukje luxe dat miste.
Was het ook wel hoor, maar de kortste route he, moest onderin zo'n klein dorp zijn en dan kan een buurtbus je vaak naar zulke plattelandsplekjes brengen. Was opzich wel mooi met die sneeuw/mist/schemering.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef enpe het volgende:
@Keuzer, dat ziet er wel heel erg uit als de middle of nowhere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |