quote:Op woensdag 23 december 2009 17:23 schreef longinus het volgende:
Zalm / Hebzucht
Patricia Paay / Bevalling
Laura / sharkbait
Paul de Leeuw
shoemacher /crash
Zie OP: Wie gaan er dood in [2009]? ;(quote:Op woensdag 23 december 2009 17:27 schreef Joel-Smeets het volgende:
Is er niet toevallig ook een versie hiervan van 2009?
Heb 't over ouderdom en een natuurlijke doden. Normaal gesproken als 1949'er ga je dan niet dood.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die rond die leeftijd sterven...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:02 schreef Mss het volgende:
Wesley Sneijder: mysterieuze dood na trouwen in gemeenschap van goederen met Yolanthe.
En Lux Interior.quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Roi het volgende:
Wie zijn er nog meer overleden in 2009? (niet genoemd) :
o.a. Martin Bril, Simon Vinkenoog, John Hughes, Farrah Fawcett, Stephen Gately (Boyzone), David Carradine, Irving Penn, Helen Levitt, DJ AM en Brittany Murphy.
haha, laten we het hopenquote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Roi het volgende:
[...]
Een paar regels:Post de namen met wat jij denkt dat de reden is van de overlijden van die persoon in 2010!
Dus, (Albert Verlinde | Anale infectie)
Je hebt een vlag van Zuid-Afrika als UI, en je wilt Mandela doodquote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef Beavis het volgende:
Ik hoop al jaren op:
Nelson Mandela | Boeit me niet. Opgeruimd staat netjes
Jean Nelissen | Iets met zijn zuipgedrag
Ik ben al tevrdeden met 2 uit 2
voor de rest gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef Beavis het volgende:
Ik hoop al jaren op:
Whats wrong with mandela?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef Beavis het volgende:
Ik hoop al jaren op:
Ik heb niet zo op die terrorist.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt een vlag van Zuid-Afrika als UI, en je wilt Mandela dood?
Er is nog niemand dood?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:25 schreef Ferdo het volgende:
Voedertijd voor de trollen?
Oh ja, het is nu natuurlijk te laat om nog voorspellingen te doen.
goeiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:40 schreef Gorgrealis het volgende:
Koning Bhumibol van Thailand - Ouderdom
die is vrij zeker
quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Roi het volgende:
.....
Een paar regels:Post de namen met wat jij denkt dat de reden is van de overlijden van die persoon in 2010!
Dus, (Albert Verlinde | Anale infectie)Maximaal 10 namen! Meedoen tot en met 1 januari Niet de namen gaan posten van de oudste mensen ter wereld !
...
geheel onverwacht is het zijn vrouw gewordenquote:Op maandag 21 december 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan niet schat, hij is al een aantal jaren totaal clean, had je dat in 1994 geroepen had ik je gelijk gegeven
Ontopic:
Amy winehouse - drugs
mn buurman - ouderdom
Mwoah, die rekenen we goed. Voor deze ene keer.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geheel onverwacht is het zijn vrouw geworden
1 jan. gestorven
Ik zat iig in de buurtquote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, die rekenen we goed. Voor deze ene keer.
En wat nog niet is kan nog komenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geheel onverwacht is het zijn vrouw geworden
1 jan. gestorven
Desnoods met enige zachte dwangquote:
We moeten met z'n allen gewoon overal vaak een sinaasappel posten. Dan kijkt hij ernaar en dan krijgt hij onbewust trek in fruit.quote:
Maar gelukkig sterft Berlusconi niet op gruwelijke wijze.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Wilders op gruwelijke wijze vermoord.
Berlusconi krijgt 7 kogels in zijn lichaam.
Dan is die persoon niet achterlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:59 schreef Wise_Man het volgende:
Geert Wilders - Vermoord door een achtelijk persoon
Joseph Alois Ratzinger (de paus) - ouderdom
David Hasselhoff - Te veel gezopen, dronken, belandt onder een trein.
Meer weet ik niiet, op dit moment
Hehe. Waaraan Wilders sterft, misschien langzame verdrinkingsdood? Nee joh, er gaan er een paar een werkelijk waar bizar grote aanslag op hem plegen. En niet zomaar een aanslag. Mark my words.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar gelukkig sterft Berlusconi niet op gruwelijke wijze.
![]()
hmm ik weet niet hoe josh er met zn drugsleven voorstaatquote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
Nelson Mandela - Ouderdom
John Demjanjuk - Hartstilstand
Die gitarist van de Red Hot Chilli Peppers die net is opgestapt - Overdosis
Rijk de Gooyer - Ouderdom
Shimon Peres - Hartaanval
Dat was het wel zo 'n beetje
Hmmm, klinkt als iemand die er al meer van weetquote:Op zondag 3 januari 2010 18:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe. Waaraan Wilders sterft, misschien langzame verdrinkingsdood? Nee joh, er gaan er een paar een werkelijk waar bizar grote aanslag op hem plegen. En niet zomaar een aanslag. Mark my words.
Neeeequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:11 schreef blckbb het volgende:
George Martin - Ouderdom en/of hartaanval
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef Stali het volgende:
Ron Brandsteder
Adje
Gordon
Gerard Joling
Rene Froger
Hans v.d. Togt
Albert Verlinde
Martain Krabbe
Yvon Jaspers
Robert Jensen
Nou ja, ten tijde van Sterrenslag had zo'n gezelschap wel in één klap om kunnen komen natuurlijk. Dat de bus waar ze inzitten, op weg naar het verlaten oord waar ze net doen alsof ze elkaar héél graag mogen door allerlei vage spelletjes te doen, kantelt, in het Tjeukemeer o.i.d. flikkert en ze allemaal verzuipen.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]Er wordt niet gevraagd wie HOOP je dat er dood gaan
dan kan 2010 echt niet meer stukquote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, ten tijde van Sterrenslag had zo'n gezelschap wel in één klap om kunnen komen natuurlijk. Dat de bus waar ze inzitten, op weg naar het verlaten oord waar ze net doen alsof ze elkaar héél graag mogen door allerlei vage spelletjes te doen, kantelt, in het Tjeukemeer o.i.d. flikkert en ze allemaal verzuipen.
Nee, dat is niet Rudi Carellquote:Op zondag 3 januari 2010 18:06 schreef DeParo het volgende:
Die Nazi Nederlander verrader die zo populair is in Duitsland met z'n toneel (Rudi Carell????) ----> Ouderdom
Het enige wat ik kan zeggen: afwachten.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hmmm, klinkt als iemand die er al meer van weet
Johan Heesters, één van de gedood(ghe ghequote:
Rudi Carell is al een tijdje dood. Bedoel je misschien Johannes Heesters?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:06 schreef DeParo het volgende:
Die Nazi Nederlander verrader die zo populair is in Duitsland met z'n toneel (Rudi Carell????) ----> Ouderdom
quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Roi het volgende:
Dus, (Albert Verlinde | Anale infectie)Maximaal 10 namen! Meedoen tot en met 1 januari Niet de namen gaan posten van de oudste mensen ter wereld !
Succes?
Hè, hè.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef Croupouque het volgende:
J.D. Salinger, iemand van wie ik eigenlijk dacht dat hij allang overleden was.
dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef Skonk het volgende:
Kan niet wachten tot "Wie gaan er dood in [2012]?!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |