Ik durf niet meer te kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dalijk de controntatie, keispannend mensen!!111!!
Ik snap het een beetje: huis kost 130000 euro, hypotheek is 220000 euro, verschilt steekt de boef in zijn broekzak (hoe dat precies werkt, weet ik niet).quote:
Ik heb niet gestemt omdat je ons hebt verlaten voor dexters lab ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef PiRANiA het volgende:
Wie heeft er op mij gestemd met de verkiezingen van FOK?(knopje bovenin)
Uiteraard als meest ondergewaardeerde user, meer is ook goed
Ergens ben ik blij dat hij geen bevoegdheid heeft om mensen te arresterenquote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dalijk de controntatie, keispannend mensen!!111!!
Dexter, niet Dexters Labquote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemt omdat je ons hebt verlaten voor dexters lab ofzo
quote:Fred (33)
vandaag, 22:07Weet je wat echt een prachtig vakantieland is?
Albanie.
Groetjes!
Zoiets als Chinezen?quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mensen uit Albanië weet je wel.
De boef verkocht het huis neem ik aan, en ontving toen dus 100k meer dan dat het waard was.quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het een beetje: huis kost 130000 euro, hypotheek is 220000 euro, verschilt steekt de boef in zijn broekzak (hoe dat precies werkt, weet ik niet).
Maar nu niet want hij heeft gewoon hartproblemen, dus hij moet ophangen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef Apebeer het volgende:
[..]
![]()
Albanezen nemen hem, zijn vrouw en zijn kinderen mee
Dat dat kan! In Nederland!quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca meent zich een aflevering te herinneren waar Alberto iemand meesleurt naar het politiebureau
Nee, ga lopen zou ik zeggen, gaat vast sneller.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet trouwens iemand tussen door ff of de NS een beetje te doen is morgen? Amersfoort - Utrecht en busverbinding vleuten.
Dat deed je dus wel?quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Opeens vertrouw ik je niet meer.
Reken maar op minimaal 60 minuten vertragingquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet trouwens iemand tussen door ff of de NS een beetje te doen is morgen? Amersfoort - Utrecht en busverbinding vleuten.
Ik weet eignelijk niet hoelang deze reeks loopt, ik doe meer sinds een paar wekenquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het gaat over het hele jaar he, niet alleen over 2 keer dat ik er niet ben
Ja maar die Albanezen nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar nu niet want hij heeft gewoon hartproblemen, dus hij moet ophangen.
Vrij lang alquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet eignelijk niet hoelang deze reeks loopt, ik doe meer sinds een paar weken
Afgelopen week zat i kvast in utrecht en moest ik noodgedwongen bij een neef van een vriend blijven slapen. Ik zit te twijfelen of ik mijn werk afbel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Reken maar op minimaal 60 minuten vertraging
ik sinds vanavondquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet eignelijk niet hoelang deze reeks loopt, ik doe meer sinds een paar weken
ns en betrouwbaarquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik het beste idee van nederland heb, verwarmingselementen op de railsquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar toch vind ik het jammer dat het zo rustig wordt bij Reportagequote:
Blijven slapen bij een neef van een vriend?quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Afgelopen week zat i kvast in utrecht en moest ik noodgedwongen bij een neef van een vriend blijven slapen. Ik zit te twijfelen of ik mijn werk afbel.
Bestaan alquote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kwam er net trouwens achter dat ik het beste idee van nederland heb, verwarmingselementen op de rails
Vind je het gek?quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het jammer dat het zo rustig wordt bij Reportage
Todaaaaay is a fine day for science!quote:
Bestaat al.quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kwam er net trouwens achter dat ik het beste idee van nederland heb, verwarmingselementen op de rails
waarom niet, ik werk toch vanuit huis morgenquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel blijven hangen hé, ook bij reportage
Dat is te merken ja.quote:
Pepijn Bierenhutspotquote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel blijven hangen hé, ook bij reportage
Er gingen geen treinen meer naar Amersfoort dus ik belde wat in het rond of mensen een slaapplek in Utrecht voor me hadden. Ik ken toevallig die neef.quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Blijven slapen bij een neef van een vriend?
Pedobear!quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef J.Stalin het volgende:
Wat zal ik als volgende papercraften?
jij wel jaquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Dulk het volgende:
[..]
waarom niet, ik werk toch vanuit huis morgen
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Fosfolipide het volgende:
Dit kreeg ik dus in mijn mail
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |