quote:heren dat kost geld!! zo he das 5 keer honderd euro ofwel een lekker weekeindje weg!!
Dat komt nog, albert V komt in beeldquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Maraca het volgende:
Die intro wijkt wel enorm af van de hele aflevering
Dan nog moet de bank zich wel aan de regels houdenquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef teamlead het volgende:
de bank aansprakelijk stellen voor zijn schuld?????
Hey kneus... JIJ hebt toch gedacht snel centjes te kunnen verdienen?
Pro-deo advocaatquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan hij wel een advocaat betalen.
Wat een debiel is die Jeffreyquote:
Hij zit er ook gewoon de hele tijdquote:
Duh beetje zielig doen voor de kijker je weet toch!quote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
Dat met die lege kamer en alleen een bankstel is toch wel zo ontzettend in scene gezet. Je maakt mij niet wijs dat hij echt zo woont.
gaan we bij Alberto bijhouden hoeveel mensen worden ontslagen?quote:
Een inteelt sukkel die is opgelicht!quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef gers het volgende:
ik schakel net in ( werk + NS) wat heb ik gemist
en dit is zijn hyves http://jeffreyhart.hyves.nl/?&pageid=2UF4QO016I2O0GKKWquote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef gers het volgende:
ik schakel net in ( werk + NS) wat heb ik gemist
Ik hoop in ieder geval dat rene en albert worden gepaktquote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
gaan we bij Alberto bijhouden hoeveel mensen worden ontslagen?
quote:
Barry?quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voeg me even toe op hyves trouwens
quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Pro-deo? Zijn er dan ook mensen die niet fris onder de oksels willen ruiken?
quote:Pro Deo advocaat of toegevoegde zaken
Mensen met een relatief laag inkomen kunnen in aanmerking komen voor gefinancierde rechtshulp, ook wel toegevoegde zaken genoemd. Zij krijgen een advocaat of mediator toegevoegd. Dat betekent dat een deel van het bedrag dat aan de advocaat of mediator verschuldigd is door de overheid betaald wordt.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Pro-deo? Zijn er dan ook mensen die niet fris onder de oksels willen ruiken?
quote:
geen "KOOOOOOS"?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |