Hij was toch in beeld?quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Nee, ik had hem gevonden en gepost maar er kwamen zoveel reacties dat dat nooit alleen fok! kan zijn.
quote:Barry (77)
vandaag, 22:02Ha Jeffrey,
Ik heb nog wel een huisje voor je staan, als jij dat even van me overneemt voor 2 ton, laat ik het opknappen en verkopen we het over een jaartje weer met vette winst. Wat dacht je ervan?
groetjes Barry
Slaap je?quote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef Fosfolipide het volgende:
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Zal vast een andere zijnquote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is albert v. nu die gast die albanezen op mensen afstuurt?
Daar wacht ik ook nog op...quote:Op zondag 20 december 2009 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is albert v. nu die gast die albanezen op mensen afstuurt?
quote:heren dat kost geld!! zo he das 5 keer honderd euro ofwel een lekker weekeindje weg!!
Dat komt nog, albert V komt in beeldquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Maraca het volgende:
Die intro wijkt wel enorm af van de hele aflevering
Dan nog moet de bank zich wel aan de regels houdenquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef teamlead het volgende:
de bank aansprakelijk stellen voor zijn schuld?????
Hey kneus... JIJ hebt toch gedacht snel centjes te kunnen verdienen?
Pro-deo advocaatquote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Kan hij wel een advocaat betalen.
Wat een debiel is die Jeffreyquote:
Hij zit er ook gewoon de hele tijdquote:
Duh beetje zielig doen voor de kijker je weet toch!quote:Op zondag 20 december 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
Dat met die lege kamer en alleen een bankstel is toch wel zo ontzettend in scene gezet. Je maakt mij niet wijs dat hij echt zo woont.
gaan we bij Alberto bijhouden hoeveel mensen worden ontslagen?quote:
Een inteelt sukkel die is opgelicht!quote:Op zondag 20 december 2009 22:06 schreef gers het volgende:
ik schakel net in ( werk + NS) wat heb ik gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |