Dat dat kan! In Nederland!quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
* Maraca meent zich een aflevering te herinneren waar Alberto iemand meesleurt naar het politiebureau
Nee, ga lopen zou ik zeggen, gaat vast sneller.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet trouwens iemand tussen door ff of de NS een beetje te doen is morgen? Amersfoort - Utrecht en busverbinding vleuten.
Dat deed je dus wel?quote:Op zondag 20 december 2009 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Opeens vertrouw ik je niet meer.
Reken maar op minimaal 60 minuten vertragingquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weet trouwens iemand tussen door ff of de NS een beetje te doen is morgen? Amersfoort - Utrecht en busverbinding vleuten.
Ik weet eignelijk niet hoelang deze reeks loopt, ik doe meer sinds een paar wekenquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het gaat over het hele jaar he, niet alleen over 2 keer dat ik er niet ben
Ja maar die Albanezen nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Maar nu niet want hij heeft gewoon hartproblemen, dus hij moet ophangen.
Vrij lang alquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet eignelijk niet hoelang deze reeks loopt, ik doe meer sinds een paar weken
Afgelopen week zat i kvast in utrecht en moest ik noodgedwongen bij een neef van een vriend blijven slapen. Ik zit te twijfelen of ik mijn werk afbel.quote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Reken maar op minimaal 60 minuten vertraging
ik sinds vanavondquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet eignelijk niet hoelang deze reeks loopt, ik doe meer sinds een paar weken
ns en betrouwbaarquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik het beste idee van nederland heb, verwarmingselementen op de railsquote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar toch vind ik het jammer dat het zo rustig wordt bij Reportagequote:
Blijven slapen bij een neef van een vriend?quote:Op zondag 20 december 2009 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Afgelopen week zat i kvast in utrecht en moest ik noodgedwongen bij een neef van een vriend blijven slapen. Ik zit te twijfelen of ik mijn werk afbel.
Bestaan alquote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kwam er net trouwens achter dat ik het beste idee van nederland heb, verwarmingselementen op de rails
Vind je het gek?quote:Op zondag 20 december 2009 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het jammer dat het zo rustig wordt bij Reportage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |