Het is Hans!!quote:Op zondag 20 december 2009 21:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me al dagen af wie er geld geeft voor Miss Montreal.... en dan staat ze nog niet eens op de hoek van de straat
Nee, Phil Tilli de gitarist.quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt de drummer heur.
Zou mooie actie zijn. Gaat volgens mij om best veel geld.quote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gerucht kan kloppen want hij wilde het goede doel nog niet bekend maken toendertijd.
of toch die ene gitarist...quote:
in de remixquote:
quote:
Sanne hans is lieffquote:Op zondag 20 december 2009 21:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Net als Miss Toronto Montreal. Met haar Kerstmuziek. Commerciele hoer
true!quote:Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Dit is toch wel een van de betere kerstnummers!
quote:
nee, niet de leadzanger.... dat is die ier... het is phil tilli, gistarist, vroeger van trockener kecksquote:
Wat hebben jullie tegen haar eigenlijk?quote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij Sanne Hans Incognito
Waar heb jij je opvoeding genotenquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
Nog nooit gehoord dit nummer, en dat vind ik niet heel erg geloof ik
Ja e-e-e-c-c-c-c-hhht wwwellquote:Op zondag 20 december 2009 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij Sanne Hans Incognito
Heb je evenquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat hebben jullie tegen haar eigenlijk?
Dat was Dennis ook.. voordat giel sanne hans leerde kennenquote:
Hij vroeg zich gisteren af wanneer we Miss Montreal te horen kregenquote:
nee, als ze stottert is dat liefquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?Ken je haar persoonlijk?
Sorryquote:Op zondag 20 december 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar heb jij je opvoeding genoten
Dennis is bijna net zo ergquote:Op zondag 20 december 2009 21:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat was Dennis ook.. voordat giel sanne hans leerde kennen
Als ze het niet hebben , kijken ze of itunes het kan leveren.quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef dolfg het volgende:
Vraag ik op 3fm een plaat aan die niet in de database staat. Iemand een idee of ie dan wel gedraaid kan worden?
Ja hoor, platenkoffers zijn mee, dus een kans(je) is er altijdquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef dolfg het volgende:
Vraag ik op 3fm een plaat aan die niet in de database staat. Iemand een idee of ie dan wel gedraaid kan worden?
hopen dat Gerard het in zn koffertje heeftquote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef dolfg het volgende:
Ligt eraan of Gerard of Giel em bij zich heeft in hun platenkoffer.quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef dolfg het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
nee, als ze stottert is dat liefen als ze zingt is ze stoer
.. jeej jeej
Dat was al een tijdje zoquote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef marcodej het volgende:
Youp heeft al meer geentertained dan Do.
Raggende mannen had hij ookquote:Op zondag 20 december 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hopen dat Gerard het in zn koffertje heeft
Oh, is dit zingen?quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
dit zingen kan Youp beter laten, tenzij het Flappie is
Dat was al toen hij de deur opendeed.quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef marcodej het volgende:
Youp heeft al meer geentertained dan Do.
Ja, met Gerard Ekdom Henk Westbroekquote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef TheVulture het volgende:
dit zingen kan Youp beter laten, tenzij het Flappie is
Dat zijn Zweden toch? Die ken ik dan weer als Songfestivalfreakquote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef Waalwijker het volgende:
Ik wilde Bodies Without Organs aanvragen, staat ook niet in de database.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:31 schreef Briggy het volgende:
Iedereen kijkt ademloos naar Youp
[ afbeelding ]
Vreemde SMS trouwens![]()
quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 21:32 schreef rubbereend het volgende:
vingers bij af te rukken... ehm likken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |