Youp kijkt altijd zoquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn neutrale gezichtsuitdrukking is gewoon watmaar dat is hij niet volgens mij
Dat is zijn humor.quote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef Miam het volgende:
Ik vind Youp altijd zoveel negativiteit uitstralen..
lief omatjequote:Op zondag 20 december 2009 21:19 schreef JaneDoe het volgende:
dr komt iets aan gewaggeld.. "hallo oma!"
quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Derek010 het volgende:
Wie vraagt deze plaat, die al ontzettend vaak op 3FM wordt gedraaid, nou aan?ik word moe van Destine...
Ik vraag het mij ook af, dit vraag je niet vrijwillig aan, misschien heeft Destine het zelf aangevraagd.quote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Derek010 het volgende:
Wie vraagt deze plaat, die al ontzettend vaak op 3FM wordt gedraaid, nou aan?ik word moe van Destine...
dat moet je twitteren.. dat ziet ie denk ik welquote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik ga afhaken voor nu... mis ekdom
Nee!quote:
Nou we zullen het wel merken vanavond/vannacht of hij echt zo lollig is zoals velen bewerenquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn neutrale gezichtsuitdrukking is gewoon watmaar dat is hij niet volgens mij
Ik vraag me al dagen af wie er geld geeft voor Miss Montreal.... en dan staat ze nog niet eens op de hoek van de straatquote:Op zondag 20 december 2009 21:20 schreef Derek010 het volgende:
Het is de zanger !!quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt de drummer heur.
Annemiek lijkt mij, Gerard heeft de nachtdienst.quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef Waalwijker het volgende:
Maar zometeen dus Ekdom? Of Annemiek?
Ik weet het nog steeds niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |