Had die niet rond vieren pas een afspraak? En dan nog terugrijden vanuit Leiderdorp....quote:
15:15quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had die niet rond vieren pas een afspraak? En dan nog terugrijden vanuit Leiderdorp....
In totaal 2 kg aangekomen? Oi, ik zit bij bijna 9 weken al op anderhalve kiloquote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oeh allemaal verse babies weer! Amaranta, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Fabian!![]()
![]()
![]()
Orea, wat maak je het spannend! Ik hoop in ieder geval dat alles goed was op de echo!
Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de vlos. Nu 24 wk + 5 dagen en totaal 2 kg aangekomen. Bloeddruk ook weer netjes en kindje groeit goed.weer lekker doorbroeden dus.
wat super Orea!!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
Wat een drama op de weg mensen... 2 keer vast gestaandriftend door de bocht
Maarre..... Rappppppaaapapapaaaaaaa we hebben 1 hartje![]()
ik ben zó blij! Precies op schema...
Ik kan alleen maar huilenmijn kind heeft een hartje! En het klopt! Kind is precies 8 mm groot
![]()
![]()
![]()
OreJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
Ik kan alleen maar huilenmijn kind heeft een hartje! En het klopt! Kind is precies 8 mm groot
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Orea het volgende:
Even eten hoor, maar bedankt dames !(manlief zit me nu zo
aan te kijken omdat mijn eten koud wordt, maar ik moest het eerst even met jullie delen
)
Ow meid, wat geweldig tochquote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo! dr komt nog veel sneeuw aanquote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Orea het volgende:![]()
[ afbeelding ]
en even heel ver ingezoomd zodat het enigzins te zien is
[ afbeelding ]
Ik ben zó trots!
sorry andere dames heb nog totaaaaal niet bijgelezen!!![]()
zo, jij heb lange tenen, neem jezelf vooral nog serieuzerquote:
Ohja, handig, dat doe je beter dan ik (echt geen zin in leggings met rokjes in deze sneeuw)quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef pessie het volgende:
Sidn3y, ik ben echt blij met mn broek, maar tegen de tijd dat deze niet lekker meer zit, is het hoog zomer en draag ik rokjes![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag voor het eerst alleen maar mijn over-sized-trainingsbroek/pyjamabroek aangehad en damn! wat zit dat effe lekker. Hoewel mijn positiespijkerbroeken ook nog prima zitten op zich, maar daar trapt Frummel steeds tegen de randen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Ohja, handig, dat doe je beter dan ik (echt geen zin in leggings met rokjes in deze sneeuw)
Ik ga een poging wagen mijnquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef pessie het volgende:
Allereerst, Lilly succes morgen! Ik hoop zo dat je als eerste mag! We zullen het wel horen. Heb je iemand die post wanneer je dochter er is? (misschien heb je dat al gepost maar volgens mij is er iets met mn geheugen aan de hand).
Spuit 11quote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Orea het volgende:![]()
[ afbeelding ]
en even heel ver ingezoomd zodat het enigzins te zien is
[ afbeelding ]
Ik ben zó trots!
sorry andere dames heb nog totaaaaal niet bijgelezen!!![]()
Wou je gisteren al antwoorden maar ben mijn bed lekker op tijd ingegaan. De ab slaat wel aan, hij is koortsvrij maar nog wel erg benauwd en hij krijgt al 3 x 3 puffers op 1 dag (allemaal verschillende) aangezien hij astma heeft. Gelukkig mogen we morgen langs bij de longarts, afspraak stond al. Kan hij kijken of het ook aanslaat de ab op de longen. Mijn man had idd nachtdiensten tot afgelopen zaterdag. Zondag ben ik dus 's morgens mijn bed nog even terug ingegaan en ik ga al dagen vroeg mijn bed in in de avond, samen met mijn zoon. Ik neem mijn rust wel als mijn man thuis is, alleen als hij nachtdiensten draait is dat moeilijk.quote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Lijnloos het volgende:
Faja, wat rot dat die kleine nog steeds ziek is... slaat de ab wel een beetje aan? En hoe gaat het met jou, want je man had toch steeds nachtdiensten waardoor jij geen slaap kreeg... Ik hoop vannacht op een goede nacht voor jou en dan een rustig dagje morgen. Kun je eenbeetje bijkomen.
Hier juist gisteren een hele drukke baby, waardoor ik soms het idee had een harde buik te hebben (en soms kreeg ik ook daadwerkelijk een harde buik).quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:41 schreef freecell het volgende:
Lily vandaag!
Succes meid!
Jona hier beweegt al 2 dagen écht minder dan normaal... Zou hij dan toch minder ruimte krijgen? Leander heeft zich daar nooit wat van aangetrokken (daarom was ik aan het einde ook letterlijk blauw) dus ik ben dit niet gewend... Maar ik heb even geteld en de 10 bewegingen redt hij echt makkelijk.
Dat is leuk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:53 schreef Ahava het volgende:
Veel plezier met de pretecho, Asy! Ik hoop dat Harry zich nu goed laat zien.
We schelen maar 1 dag, Pessie! Met de ticker kan ik je niet helpen verder. Ik kreeg het zelf ook niet voor elkaar.
Ok, dit klinkt bekent, dit heb ik dus ook. Ik had het gisteravond in bed , zo! Wat deed dat pijn! Duurde 5 minuutjes, toen was het over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef flugeltje het volgende:
Vannacht trouwens erg veel last van m'n liezen gehad, helemaal bovenin m'n liezen (bijna m'n heup) en dan doortrekkend naar m'n rug. Helemaal rechtop staan lukte gewoon niet. Inmiddels is het wat weggetrokken en alleen nog wat zeurend aanwezig... Was dat nou bandenpijn? (en zo ja, wordt het erger?)
ja, tegen zo'n kleintje wel!quote:
In bed zelf had ik er niet zo'n last van bleef bij zeuren, pas bij het opstaan werd het erger... En aangezien ik 2 keer per nacht naar de wc moet voel je het dan wel...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Ok, dit klinkt bekent, dit heb ik dus ook. Ik had het gisteravond in bed , zo! Wat deed dat pijn! Duurde 5 minuutjes, toen was het over.
Dat HCG niveau begint een beetje vervelend te worden. Gisteren voelde ik me stukken beter dan ik de afgelopen weken heb gevoeld, en vanochtend weer braken, nu voel ik me slap...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Ahava het volgende:
Ik dacht: waarom heb ik twee uur nadat ik heb gegeten nog het gevoel dat mijn ontbijt tegen mijn huig zit? Lees ik net dat het HCG-gehalte het hoogst is als je 10 weken bent. Dus nu voel zelfs ik iets. Jippie.
Dat liezenverhaal lijkt me vervelend, Pessie en flugeltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |