15:15quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had die niet rond vieren pas een afspraak? En dan nog terugrijden vanuit Leiderdorp....
In totaal 2 kg aangekomen? Oi, ik zit bij bijna 9 weken al op anderhalve kiloquote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oeh allemaal verse babies weer! Amaranta, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Fabian!![]()
![]()
![]()
Orea, wat maak je het spannend! Ik hoop in ieder geval dat alles goed was op de echo!
Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de vlos. Nu 24 wk + 5 dagen en totaal 2 kg aangekomen. Bloeddruk ook weer netjes en kindje groeit goed.weer lekker doorbroeden dus.
wat super Orea!!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
Wat een drama op de weg mensen... 2 keer vast gestaandriftend door de bocht
Maarre..... Rappppppaaapapapaaaaaaa we hebben 1 hartje![]()
ik ben zó blij! Precies op schema...
Ik kan alleen maar huilenmijn kind heeft een hartje! En het klopt! Kind is precies 8 mm groot
![]()
![]()
![]()
OreJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
Wat een drama op de weg mensen... 2 keer vast gestaandriftend door de bocht
Maarre..... Rappppppaaapapapaaaaaaa we hebben 1 hartje![]()
ik ben zó blij! Precies op schema...
Ik kan alleen maar huilenmijn kind heeft een hartje! En het klopt! Kind is precies 8 mm groot
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Orea het volgende:
Even eten hoor, maar bedankt dames !(manlief zit me nu zo
aan te kijken omdat mijn eten koud wordt, maar ik moest het eerst even met jullie delen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |