15:15quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had die niet rond vieren pas een afspraak? En dan nog terugrijden vanuit Leiderdorp....
In totaal 2 kg aangekomen? Oi, ik zit bij bijna 9 weken al op anderhalve kiloquote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oeh allemaal verse babies weer! Amaranta, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Fabian!![]()
![]()
![]()
Orea, wat maak je het spannend! Ik hoop in ieder geval dat alles goed was op de echo!
Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de vlos. Nu 24 wk + 5 dagen en totaal 2 kg aangekomen. Bloeddruk ook weer netjes en kindje groeit goed.weer lekker doorbroeden dus.
wat super Orea!!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
Wat een drama op de weg mensen... 2 keer vast gestaandriftend door de bocht
Maarre..... Rappppppaaapapapaaaaaaa we hebben 1 hartje![]()
ik ben zó blij! Precies op schema...
Ik kan alleen maar huilenmijn kind heeft een hartje! En het klopt! Kind is precies 8 mm groot
![]()
![]()
![]()
OreJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
Ik kan alleen maar huilenmijn kind heeft een hartje! En het klopt! Kind is precies 8 mm groot
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef Orea het volgende:
Even eten hoor, maar bedankt dames !(manlief zit me nu zo
aan te kijken omdat mijn eten koud wordt, maar ik moest het eerst even met jullie delen
)
Ow meid, wat geweldig tochquote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef Orea het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo! dr komt nog veel sneeuw aanquote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef Orea het volgende:![]()
[ afbeelding ]
en even heel ver ingezoomd zodat het enigzins te zien is
[ afbeelding ]
Ik ben zó trots!
sorry andere dames heb nog totaaaaal niet bijgelezen!!![]()
zo, jij heb lange tenen, neem jezelf vooral nog serieuzerquote:
Ohja, handig, dat doe je beter dan ik (echt geen zin in leggings met rokjes in deze sneeuw)quote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef pessie het volgende:
Sidn3y, ik ben echt blij met mn broek, maar tegen de tijd dat deze niet lekker meer zit, is het hoog zomer en draag ik rokjes![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag voor het eerst alleen maar mijn over-sized-trainingsbroek/pyjamabroek aangehad en damn! wat zit dat effe lekker. Hoewel mijn positiespijkerbroeken ook nog prima zitten op zich, maar daar trapt Frummel steeds tegen de randen.quote:Op maandag 21 december 2009 20:42 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Ohja, handig, dat doe je beter dan ik (echt geen zin in leggings met rokjes in deze sneeuw)
Ik ga een poging wagen mijnquote:Op maandag 21 december 2009 20:29 schreef pessie het volgende:
Allereerst, Lilly succes morgen! Ik hoop zo dat je als eerste mag! We zullen het wel horen. Heb je iemand die post wanneer je dochter er is? (misschien heb je dat al gepost maar volgens mij is er iets met mn geheugen aan de hand).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |