Dat is leuk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:53 schreef Ahava het volgende:
Veel plezier met de pretecho, Asy! Ik hoop dat Harry zich nu goed laat zien.
We schelen maar 1 dag, Pessie! Met de ticker kan ik je niet helpen verder. Ik kreeg het zelf ook niet voor elkaar.
Ok, dit klinkt bekent, dit heb ik dus ook. Ik had het gisteravond in bed , zo! Wat deed dat pijn! Duurde 5 minuutjes, toen was het over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:20 schreef flugeltje het volgende:
Vannacht trouwens erg veel last van m'n liezen gehad, helemaal bovenin m'n liezen (bijna m'n heup) en dan doortrekkend naar m'n rug. Helemaal rechtop staan lukte gewoon niet. Inmiddels is het wat weggetrokken en alleen nog wat zeurend aanwezig... Was dat nou bandenpijn? (en zo ja, wordt het erger?)
ja, tegen zo'n kleintje wel!quote:
In bed zelf had ik er niet zo'n last van bleef bij zeuren, pas bij het opstaan werd het erger... En aangezien ik 2 keer per nacht naar de wc moet voel je het dan wel...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Ok, dit klinkt bekent, dit heb ik dus ook. Ik had het gisteravond in bed , zo! Wat deed dat pijn! Duurde 5 minuutjes, toen was het over.
Dat HCG niveau begint een beetje vervelend te worden. Gisteren voelde ik me stukken beter dan ik de afgelopen weken heb gevoeld, en vanochtend weer braken, nu voel ik me slap...quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:30 schreef Ahava het volgende:
Ik dacht: waarom heb ik twee uur nadat ik heb gegeten nog het gevoel dat mijn ontbijt tegen mijn huig zit? Lees ik net dat het HCG-gehalte het hoogst is als je 10 weken bent. Dus nu voel zelfs ik iets. Jippie.
Dat liezenverhaal lijkt me vervelend, Pessie en flugeltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |