Horeca. Nouja, er zijn bepaalde apparaten die iedere week helemaal uit elkaar moeten voor schoonmaak, gebeurt iedere zondag. Nou waren we laatst de hele week gewoon open tot zaterdag, maar toen sneeuwde het zo, dus bleven we t/m woensdag dicht. Gisteren moesten we dus open omdat Kerstavond enzo. Maarja, die apparaten waren dus al anderhalve week niet uit elkaar gehaald, dus dat moest gisteren gebeuren, maar dat was dus niet gedaan (ik was er niet). Dus vandaag, was het hardstikke rustig (we moesten open want Kerst), dus toen hebben ze van hogerop vrijwel iedereen naar huis gestuurd, maw, dan was je gewoon in je eentje alles aan het schoonmaken wat je normaal met 10 man doet

. Maar toen gingen we een aantal uur eerder dicht, omdat het zo rustig was, maar toen ging ik maar die apparaten uit elkaar halen, want dat moest nog, maar daardoor was er eentje die we niet meer aan de praat kregen, dan icm te weinig personeel hebben, waren we pas weg na de officiele eindtijd van de dag, paar uur waren we dus bezig met schoonmaak, wat normaal binnen een half uur klaar zou zijn. En als het aan mij lag waren we nog bezig met dat apparaat, maar we kregen een telefoontje waarom we in godsnaam nog steeds bezig waren. Maarja, het is dus eigenlijk mijn schuld dat ik die apparaten perse uit elkaar wilde halen

. Maar aan de andere kant, het moest echt, want ze waren echt smerig, dat merk je gewoon dat het allemaal vast slipt van binnen. Dus beetje dubbel gevoel heb ik nu, want eigenlijk heb ik er nu voor gezorgt dat iedereen moest overwerken, voor niets, want alles is alsnog stuk.