Onder inspiratie van GlowMouse denk ik dat ik toch die twee vakken ga doen in januari. Ze sluiten weliswaar niet zo goed aan op m'n master, maar één van de twee (Individueel Arbeidsrecht) kan in verband met de ontwikkelingen op m'n werk (overname enzo) sowieso interessant zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:31 schreef GlowMouse het volgende:
Praat die jongen nou geen luiheid aan
Nee, 4 januari een driepuntspaper (weet niet eens of je het een paper kunt noemen, het is de opdracht voor het leeronderzoek) inleveren.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef GlowMouse het volgende:
had je vanmorgen nog dat tweepuntstentamen?
Ik zal het straks extra roze makenquote:
Reclame voor een actiequote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Vanwaar dat roze in dit topic? Heb ik iets gemist?
Doe het dan goed, welke actie? waarom? hoeveel wil je hebben?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
dat roze had van mij niet gehoeven
Madalief, staat erachter.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:32 schreef aardappel het volgende:
[..]
Doe het dan goed, welke actie? waarom? hoeveel wil je hebben?
Je hebt die trouwens wel vrij laat gekregen, begin van de week was ik al een topic in FB.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef GlowMouse het volgende:
het lijkt op een kerstkaart en zat in de brievenbus, ik denk daarom dat het een kerstkaart is
Ze zijn niet allemaal tegelijk gepost, maar deze lag er al even.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hebt die trouwens wel vrij laat gekregen, begin van de week was ik al een topic in FB.
Op de foto lijk jij waarschijnlijk ook niet grijsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Tegan het volgende:
Op de foto lijkt het helemaal geen Kerstkaart.
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op de foto lijk jij waarschijnlijk ook niet grijs
We zijn nog niet eens halverwege toch?quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik snap het ook niet helemaal, want het viel toch op, maar wel tof.
Ik ga lekker werken, vandaag wat dingen defect achtergelaten, dus ik ben benieuw morgen![]()
.
Ik heb de tijd hoor. Ik weet eerlijk gezegd helemaal niet om wat voor werk/probleem het gaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
Haha, dat wil je niet weten, we waren iig een aantal uren later klaar dan 'normaal' inc. nog defecte apparaten en lichtelijk geirriteerde eindverantwoordelijken. Maarja, niet alsof ik daar nog gezeik mee krijg, maar wel vervelend. Maar in eerste instantie was het niet mijn schuld. Ja, ik wil wel het hele verhaal vertellen, maar dat wordt een stuk langer
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |