Je hebt die trouwens wel vrij laat gekregen, begin van de week was ik al een topic in FB.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef GlowMouse het volgende:
het lijkt op een kerstkaart en zat in de brievenbus, ik denk daarom dat het een kerstkaart is
Ze zijn niet allemaal tegelijk gepost, maar deze lag er al even.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hebt die trouwens wel vrij laat gekregen, begin van de week was ik al een topic in FB.
Op de foto lijk jij waarschijnlijk ook niet grijsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Tegan het volgende:
Op de foto lijkt het helemaal geen Kerstkaart.
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op de foto lijk jij waarschijnlijk ook niet grijs
We zijn nog niet eens halverwege toch?quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik snap het ook niet helemaal, want het viel toch op, maar wel tof.
Ik ga lekker werken, vandaag wat dingen defect achtergelaten, dus ik ben benieuw morgen![]()
.
Ik heb de tijd hoor. Ik weet eerlijk gezegd helemaal niet om wat voor werk/probleem het gaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
Haha, dat wil je niet weten, we waren iig een aantal uren later klaar dan 'normaal' inc. nog defecte apparaten en lichtelijk geirriteerde eindverantwoordelijken. Maarja, niet alsof ik daar nog gezeik mee krijg, maar wel vervelend. Maar in eerste instantie was het niet mijn schuld. Ja, ik wil wel het hele verhaal vertellen, maar dat wordt een stuk langer
?

Jij was toch geen Mbo'er, of is het een Mbo-functie? Maar dat zegt ook niet zoveel; timmerman is ook Mbo en daar zou ik niet voor solliciteren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Haha ja. Maar het respect voor mij (als dat er al was) is nu ook weg dan.![]()
Tja, dat doe je zelf door dat te zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Haha ja. Maar het respect voor mij (als dat er al was) is nu ook weg dan.![]()
Gelukkigquote:
Maar bij mij op het werk heb ik het ook over allemaal kantoorfuncties enzoquote:[..]
Jij was toch geen Mbo'er, of is het een Mbo-functie? Maar dat zegt ook niet zoveel; timmerman is ook Mbo en daar zou ik niet voor solliciteren.
Hans Lebbis was trouwens mooi vanavond, met zijn idee om DSB'er als scheldwoord gebruiken"Mag Zalm aan zijn zoontje gaan uitleggen dat papa fout was na de oorlog".
Mijn functie is inmiddels wel hbo, maar aan die eis voldoet er maar één (van de acht of negen).quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
ik ook [ afbeelding ]
[..]
Jij was toch geen Mbo'er, of is het een Mbo-functie? Maar dat zegt ook niet zoveel; timmerman is ook Mbo en daar zou ik niet voor solliciteren.
Nee, ofja niet op dit niveau dan, maarja, eingelijk stelt dit allemaal vrij weinig voor dus, bizar om daar achter te komen als je jaren anders hebt gedacht enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef GlowMouse het volgende:
zou je dat willen doen dan, hoge pief spelen?
Nieuwe aflevering Kabouter Wesleyquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En ik heb geen TV gekeken. Wel alle filmpjes van Kabouter Wesley nog eens gezien.
Je kunt ook de wo'er uithangen door te bezoekersaantallen te gaan schatten, dat gebeurt nu niet zo heel goed en is typisch werk voor een wiskundigequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ofja niet op dit niveau dan, maarja, eingelijk stelt dit allemaal vrij weinig voor dus, bizar om daar achter te komen als je jaren anders hebt gedacht enzo.
Jij weet helemaal niet hoe onze bezoekersaantallen worden berekend en ik kan je vertellen dat dat zeer nauwkeurig is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering Kabouter Wesley
spam maar wel leuke spam
[..]
Je kunt ook de wo'er uithangen door te bezoekersaantallen te gaan schatten, dat gebeurt nu niet zo heel goed en is typisch werk voor een wiskundige
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
Dus vandaag, was het hardstikke rustig (we moesten open want Kerst), dus toen hebben ze van hogerop vrijwel iedereen naar huis gestuurd
Ik zou zo die hele managementlaag kunnen vervangenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:28 schreef GlowMouse het volgende:
of de hele managementlaag opdoeken
Dat is mijn droom jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:59 schreef GlowMouse het volgende:
ja en als je een dag ziek bent enzo. Je kinderen kunnen wel opscheppen als je daar de baas bentSoort "mijn vader werkt bij McDonalds", maar dan beter.
in mijn uvt-mailquote:Beste studenten,
Mijn naam is ... en ik ben redacteur voor het televisieprogramma NOVA College Tour.
Voor een van onze uitzendingen (namelijk de uitzending met als thema kredietcrisis) ben ik op zoek naar studenten die (mede) door de crisis ervoor hebben gekozen om zich nog niet op de arbeidsmarkt te storten, maar ervoor gekozen hebben om verder te studeren.
Lijkt het je leuk om jouw keuze, kort, op televisie toe te lichten, neem dan snel contact met me op door een mail te sturen naar ...
De opname zijn live op woensdag 6 januari 2010 tussen 19.30 en 20.20 in Amsterdam. Het is daarom wel belangrijk dat je die avond beschikbaar bent.
Mocht je verdere vragen hebben, stuur dan ook een mail.
Onderaan deze mail vind je meer algemene informatie over het programma NOVA College Tour.
Hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
...
Redactie NOVA College Tour
Ik heb de mail inmiddels 3x ontvangen. Zit daar ook niet echt op te wachten.quote:Op zondag 27 december 2009 15:35 schreef arj1o1 het volgende:
Wat is dit voor vieze spam
[..]
in mijn uvt-mail
Ik heb hem doorgestuurd naar it-servicedesk of ze de desbetreffende student welke zijn e-mail beschikbaar stelt niet kunnen straffenquote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb de mail inmiddels 3x ontvangen. Zit daar ook niet echt op te wachten.
Bij mijn broertje was het nog mogelijk om "reply all" te gebruiken en dan liep het hele e-mailsysteem vast omdat iedereen die rommel maar bleef doorsturen. Jammer dat zoiets in Tilburg niet kan.quote:Op zondag 27 december 2009 15:46 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik heb hem doorgestuurd naar it-servicedesk of ze de desbetreffende student welke zijn e-mail beschikbaar stelt niet kunnen straffen
Je loopt te zeuren over spam, maar post hem dan toch nog welquote:Op zondag 27 december 2009 15:35 schreef arj1o1 het volgende:
Wat is dit voor vieze spam
[..]
in mijn uvt-mail
Misschien dat jullie interesse haddenquote:Op zondag 27 december 2009 18:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je loopt te zeuren over spam, maar post hem dan toch nog wel?
Lief dat je aan ons dacht!quote:Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Misschien dat jullie interesse hadden
Da's irritant zeg.quote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik denk steeds dat ik een PM heb door die kleurtjes bij 'verkiezingen'.
Ja hč?quote:
Dat noemde ik niet omdat het niet speelt. Jij 'vergeet' nu bijvoorbeeld te onderbouwen dat de medewerker een natuurlijk persoon is.quote:Op maandag 28 december 2009 18:10 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Valt me een beetje tegen GM, als jij een keer in WGR helpt.![]()
Is namelijk gewoon stof van het tweede jaar:
Fout in contract betreft uurloon
Ik denk dat de grote mogelijkheid om keuzes te maken nogal overweldigend is voor de meeste users. Voor mij was de drempel wel te hoog. Heb slechts een aantal dingen ingevuld.quote:Op zondag 27 december 2009 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja hč?Als alle users nou gelijk zouden stemmen, kon het linkje helemaal weg.
Dat is ook de bedoeling, dingen over fokgames hoef je helemaal niet in te vullen als je daar nooit komt.quote:Op maandag 28 december 2009 18:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Heb slechts een aantal dingen ingevuld.
Ik begrijp niet waarom er elk jaar weer zo ontzettend veel categorieën zijn...quote:Op maandag 28 december 2009 18:18 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik denk dat de grote mogelijkheid om keuzes te maken nogal overweldigend is voor de meeste users. Voor mij was de drempel wel te hoog. Heb slechts een aantal dingen ingevuld.
Ik volg je niet. Jij denk dat er geen sprake is van een volmachtsituatie in zo'n geval?quote:Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat noemde ik niet omdat het niet speelt. Jij 'vergeet' nu bijvoorbeeld te onderbouwen dat de medewerker een natuurlijk persoon is.
Ik denk dat TS wel recht heeft op het meerdere
Dat begrijp ik. Over 10 jaar FOK! zijn er al meer dan 50 categorieën. Was beter geweest als je een voorselectie gedaan had en users dan per categorie 4 keuzes voorgelegd had. Dat had de drempel wel verlaagd.quote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, dingen over fokgames hoef je helemaal niet in te vullen als je daar nooit komt.
Favoriete mod heb ik mijn keuze ook al gemaakt.quote:Op maandag 28 december 2009 18:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb volgens mij alleen m'n favoriete mod ingevuld.
Jawel, maar er is ook de situatie van de natuurlijke persoon, en ook de situatie van handelingsbekwaamheid, en ook de situatie van een overeenkomst, en ook de situatie van uitleg van de overeenkomst, het is alleen niet allemaal even relevant.quote:Op maandag 28 december 2009 18:20 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Jij denk dat er geen sprake is van een volmachtsituatie in zo'n geval?
Hmm, op de site van de UvT (bij FGW minors) kan ik niets terugvinden over formulieren. Hoogstens voor het samenstellen van een eigen minor. Heb nu in ieder geval een mailtje gestuurd naar de secretaris door wie mijn vrije minor goedgekeurd werd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef GlowMouse het volgende:
Bij ons wel, met een formulier die je op kan halen bij de studentenbalie. Maar daarmee moest je ook ooit je eerste keuze mee doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |