Inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Die kleur daar in die hoek leidt wel af. Net of er een PM is.
Ik stem op jou,,, jij op mijquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik denk ik ga lekker op mijzelf stem gheehe. Dus ff zwartemarktplaats onder ctrl+v douwen en daarna overal invullen. Nou is dat een ellendig lange lijst dus heb ik een lamme klauw van het plakken.
Maarja, ik druk dus send komt er opeens ''je mag niet op jezelf stemmen '' te staan.
GODVERDOMME
Hoe krijg je anders stemmen?!einz zwei polizei
Edit: Ow en het is een kut verkiezing waar alleen al die forum nerdjes op elkaar gaan stemmen.
Van die types die de hele dag lief en koddig tegen elkaar doen op het internet zodat het hele internet weet hoevaak ze wel niet in een cirkeltje elkaar ZITTEN af te beren.
![]()
Ik kan niet meer op me PM drukkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar het valt wel op in ieder geval
Ja ik zie telkens geel in m'n ooghoek en dan denk ik, hee PM en dan is het dat ding.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Die kleur daar in die hoek leidt wel af. Net of er een PM is.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:42 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je vergat "Slotje.".
Verder best goed. 8/10.
ga naar bedquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
NOU GEERT WILDERS HEEFT ZEKER MIJN STEM HIJ ZEGT WAT DE GEWONE HARDWERKENDE BURGER DENKT
quote:
quote:Nomineer niet steeds dezelfde user voor alle vragen of categorieėn, op deze manier verpest je de stemming en dus tellen wij deze lijstjes niet mee.
Zie mijn ondertitel en mijn beruchte foboquote:
MIJquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Gotrick het volgende:
Ik pak gewoon iemand uit dit topic en ga op hem stemmen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Gotrick het volgende:
Ik pak gewoon iemand uit dit topic en ga op hem stemmen
als je m helemaal volledig invult, dan gaat het wegquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zie telkens geel in m'n ooghoek en dan denk ik, hee PM en dan is het dat ding.
Chantagequote:Op zaterdag 28 november 2009 00:09 schreef murp het volgende:
[..]
als je m helemaal volledig invult, dan gaat het weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |