Je hebt die trouwens wel vrij laat gekregen, begin van de week was ik al een topic in FB.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:45 schreef GlowMouse het volgende:
het lijkt op een kerstkaart en zat in de brievenbus, ik denk daarom dat het een kerstkaart is
Ze zijn niet allemaal tegelijk gepost, maar deze lag er al even.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je hebt die trouwens wel vrij laat gekregen, begin van de week was ik al een topic in FB.
Op de foto lijk jij waarschijnlijk ook niet grijsquote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Tegan het volgende:
Op de foto lijkt het helemaal geen Kerstkaart.
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 17:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Op de foto lijk jij waarschijnlijk ook niet grijs
We zijn nog niet eens halverwege toch?quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
Ja, ik snap het ook niet helemaal, want het viel toch op, maar wel tof.
Ik ga lekker werken, vandaag wat dingen defect achtergelaten, dus ik ben benieuw morgen![]()
.
Ik heb de tijd hoor. Ik weet eerlijk gezegd helemaal niet om wat voor werk/probleem het gaat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:13 schreef Tegan het volgende:
Haha, dat wil je niet weten, we waren iig een aantal uren later klaar dan 'normaal' inc. nog defecte apparaten en lichtelijk geirriteerde eindverantwoordelijken. Maarja, niet alsof ik daar nog gezeik mee krijg, maar wel vervelend. Maar in eerste instantie was het niet mijn schuld. Ja, ik wil wel het hele verhaal vertellen, maar dat wordt een stuk langer
?

Jij was toch geen Mbo'er, of is het een Mbo-functie? Maar dat zegt ook niet zoveel; timmerman is ook Mbo en daar zou ik niet voor solliciteren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Haha ja. Maar het respect voor mij (als dat er al was) is nu ook weg dan.![]()
Tja, dat doe je zelf door dat te zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Haha ja. Maar het respect voor mij (als dat er al was) is nu ook weg dan.![]()
Gelukkigquote:
Maar bij mij op het werk heb ik het ook over allemaal kantoorfuncties enzoquote:[..]
Jij was toch geen Mbo'er, of is het een Mbo-functie? Maar dat zegt ook niet zoveel; timmerman is ook Mbo en daar zou ik niet voor solliciteren.
Hans Lebbis was trouwens mooi vanavond, met zijn idee om DSB'er als scheldwoord gebruiken"Mag Zalm aan zijn zoontje gaan uitleggen dat papa fout was na de oorlog".
Mijn functie is inmiddels wel hbo, maar aan die eis voldoet er maar één (van de acht of negen).quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
ik ook [ afbeelding ]
[..]
Jij was toch geen Mbo'er, of is het een Mbo-functie? Maar dat zegt ook niet zoveel; timmerman is ook Mbo en daar zou ik niet voor solliciteren.
Nee, ofja niet op dit niveau dan, maarja, eingelijk stelt dit allemaal vrij weinig voor dus, bizar om daar achter te komen als je jaren anders hebt gedacht enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef GlowMouse het volgende:
zou je dat willen doen dan, hoge pief spelen?
Nieuwe aflevering Kabouter Wesleyquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
En ik heb geen TV gekeken. Wel alle filmpjes van Kabouter Wesley nog eens gezien.
Je kunt ook de wo'er uithangen door te bezoekersaantallen te gaan schatten, dat gebeurt nu niet zo heel goed en is typisch werk voor een wiskundigequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, ofja niet op dit niveau dan, maarja, eingelijk stelt dit allemaal vrij weinig voor dus, bizar om daar achter te komen als je jaren anders hebt gedacht enzo.
Jij weet helemaal niet hoe onze bezoekersaantallen worden berekend en ik kan je vertellen dat dat zeer nauwkeurig is.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nieuwe aflevering Kabouter Wesley
spam maar wel leuke spam
[..]
Je kunt ook de wo'er uithangen door te bezoekersaantallen te gaan schatten, dat gebeurt nu niet zo heel goed en is typisch werk voor een wiskundige
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:23 schreef Tegan het volgende:
Dus vandaag, was het hardstikke rustig (we moesten open want Kerst), dus toen hebben ze van hogerop vrijwel iedereen naar huis gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |