Psycho Killer.quote:Op zondag 20 december 2009 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Fa-Fa-Fa-Fa-Fa? Als in, Talking Heads?
quote:Op zondag 20 december 2009 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
ynuuuuuuuh, ik ga zo naar amersfoort
Die wietplant als kerstboom in de alemquote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben er tot dinsdag. En dan ben ik er zaterdag pas weer.
Mensen die Pink Floyd: Live At Pompeii niet hebben gezienquote:
Nog niet gezien, misschien zie ik die vanavond.quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die wietplant als kerstboom in de alem
Die heb ik een keer van een leraar van me gekregenquote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die Pink Floyd: Live At Pompeii niet hebben gezien
Nee.quote:
Okaaayyyyyyy.quote:
Ik zou je survivaloutfit meenemen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
* Wieeej morgen laatste dag stage, maar ik weet niet hoe ik terug moet komen.
Lopen dan maar?![]()
Hoop dat de bussen wel rijden, want de htm site ligt plat.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die heb ik een keer van een leraar van me gekregen
Dat sowieso.quote:Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou je survivaloutfit meenemen.
coffeeshop in amersfoortquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
wtf is alem?
Ah zoquote:
Dat wel jaquote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niets meer dan lof voor Bobby.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef voyeur het volgende:
Ik heb dit:
Als julllie nog meer in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
in de SC van NWS gezet. Misschien een idee voor mensen die actief zijn op andere subfora dit ook te doen als daar een slowchat is. Bereiken we toch weer wat meer mensen.
Ik pwn gulliequote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij blijven d'r wss niet zo heel lang, aangezien we fifa toernooitje hebben heute abend
Sang ja ik was 2 dagen bussie, dus ik had geen tijd meer voor FOK.quote:
Ja ik ook, had een groot feest in London. Was echt chill weekendquote:Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sang ja ik was 2 dagen bussie, dus ik had geen tijd meer voor FOK.
Dit ging om verkoopcijfers gekquote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik maar op Cradle of Filth stemmen.
Ik ga d'r altijd heenquote:
Hoe kan je daar nou gebanned worden.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga d'r altijd heen![]()
![]()
Maar ik merk net dat ik er niet meer op komGebanned ofzo? Terwijl ik nooit iets post daar
met mn mobiel kom ik nog wel op 4chan.com
Ik ben ook 1 keer geband geweest terwijl ik nog nooit had gepostquote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga d'r altijd heen![]()
![]()
Maar ik merk net dat ik er niet meer op komGebanned ofzo? Terwijl ik nooit iets post daar
met mn mobiel kom ik nog wel op 4chan.com
Spam, CPquote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou gebanned worden.
Dan ben je niet geband. 4chan.org doet het bij mij ook niet, directe link naar /b/ weer welquote:Op zondag 20 december 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM DOET IE HET GODVERDOMME NIET
"de webpagina kan niet worden weergegeven"
Proxy.quote:Op zondag 20 december 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM DOET IE HET GODVERDOMME NIET
"de webpagina kan niet worden weergegeven"
Ik kijk er wel eens incidenteel maar wat er dan staat is echt pure bagger.quote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 keer geband geweest terwijl ik nog nooit had gepost
Zeker een ban aan verkeerd iemand uitgedeeld door proxy ofzo
Dat is het probleem daar ja. 90% is bagger 10% zijn pareltjesquote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens incidenteel maar wat er dan staat is echt pure bagger.Gaat nergens over daar. Alleen maar die typische internet onzin. Beetje plaatjes posten.
De wat?quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OWJA !!
Heel het treinverkeer in Nederland ligt plat, maar NEEE de klimaattrein kan wel rijden...![]()
Dat riekt naar voortrekkerij
10% is nog aan de hoge kant.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is het probleem daar ja. 90% is bagger 10% zijn pareltjes
Jaquote:
De grootste klimaatnazi's zitten in het parlement.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OWJA !!
Heel het treinverkeer in Nederland ligt plat, maar NEEE de klimaattrein kan wel rijden...![]()
Whehe, ik kon er wel om lachenquote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Godmiljaar, wie wil even checken waar mijn laatste note over gaat?
quote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Dat dat ding mag ontsporen, in de fik vliegen met veel zwarte rook.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat ding waarin politici en artiesten mee naar kopenhagen zijn geweest.
HEUY BP!quote:Op zondag 20 december 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat dat ding mag ontsporen, in de fik vliegen met veel zwarte rook.
Ja, ik moet lenzen halen in Voorburg, maar dat zal er wel niet inzitten.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OWJA !!
Het spijt me ik zie het nu pasquote:Op zondag 20 december 2009 19:52 schreef ynuhh het volgende:
OtisIk heb deze titel speciaal voor jou geschreven en dan ga je er niet op in.
![]()
Je stelt teleur.
Waar gaat ie overquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, ik kon er wel om lachen!
quote:Op zondag 20 december 2009 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Fa-Fa-Fa-Fa-Fa? Als in, Talking Heads?
Je was niet zo lief tegen iemand.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 20 december 2009 19:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eigenlijk te laat, maar de straf zal mild zijn.
Huh, ik bitch nooit tegen modsquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je was niet zo lief tegen iemand.
je kan een pic van je tieten met swarmahoer erop per pm insturenquote:Op zondag 20 december 2009 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |