Dit ging om verkoopcijfers gekquote:Op zondag 20 december 2009 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik maar op Cradle of Filth stemmen.
Ik ga d'r altijd heenquote:
Hoe kan je daar nou gebanned worden.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga d'r altijd heen![]()
![]()
Maar ik merk net dat ik er niet meer op komGebanned ofzo? Terwijl ik nooit iets post daar
met mn mobiel kom ik nog wel op 4chan.com
Ik ben ook 1 keer geband geweest terwijl ik nog nooit had gepostquote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ga d'r altijd heen![]()
![]()
Maar ik merk net dat ik er niet meer op komGebanned ofzo? Terwijl ik nooit iets post daar
met mn mobiel kom ik nog wel op 4chan.com
Spam, CPquote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou gebanned worden.
Dan ben je niet geband. 4chan.org doet het bij mij ook niet, directe link naar /b/ weer welquote:Op zondag 20 december 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM DOET IE HET GODVERDOMME NIET
"de webpagina kan niet worden weergegeven"
Proxy.quote:Op zondag 20 december 2009 19:31 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM DOET IE HET GODVERDOMME NIET
"de webpagina kan niet worden weergegeven"
Ik kijk er wel eens incidenteel maar wat er dan staat is echt pure bagger.quote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben ook 1 keer geband geweest terwijl ik nog nooit had gepost
Zeker een ban aan verkeerd iemand uitgedeeld door proxy ofzo
Dat is het probleem daar ja. 90% is bagger 10% zijn pareltjesquote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens incidenteel maar wat er dan staat is echt pure bagger.Gaat nergens over daar. Alleen maar die typische internet onzin. Beetje plaatjes posten.
De wat?quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OWJA !!
Heel het treinverkeer in Nederland ligt plat, maar NEEE de klimaattrein kan wel rijden...![]()
Dat riekt naar voortrekkerij
10% is nog aan de hoge kant.quote:Op zondag 20 december 2009 19:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is het probleem daar ja. 90% is bagger 10% zijn pareltjes
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |