Dat sowieso.quote:Op zondag 20 december 2009 17:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou je survivaloutfit meenemen.
coffeeshop in amersfoortquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef Siniti het volgende:
wtf is alem?
Ah zoquote:
Dat wel jaquote:Op zondag 20 december 2009 17:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Niets meer dan lof voor Bobby.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef voyeur het volgende:
Ik heb dit:
Als julllie nog meer in de kerstsfeer willen raken moet je dit topic eens lezen en meedoen aan die actie. Het gaat om microkredieten aan ondernemers en je kan al vanaf 25$ meedoen. De Fokusers hebben in korte tijd al voor 50.000$ aan kredieten verschaft. 99% van de tijd krijg je je geld terug, dus het risico is miniem en het geeft een goed gevoel.
Ook erg leuk om zelf uit te zoeken aan wie je je lening gunt. Mooie bezigheid voor de zondagmiddag.
in de SC van NWS gezet. Misschien een idee voor mensen die actief zijn op andere subfora dit ook te doen als daar een slowchat is. Bereiken we toch weer wat meer mensen.
Ik pwn gulliequote:Op zondag 20 december 2009 18:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wij blijven d'r wss niet zo heel lang, aangezien we fifa toernooitje hebben heute abend
Sang ja ik was 2 dagen bussie, dus ik had geen tijd meer voor FOK.quote:
Ja ik ook, had een groot feest in London. Was echt chill weekendquote:Op zondag 20 december 2009 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sang ja ik was 2 dagen bussie, dus ik had geen tijd meer voor FOK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |