UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
quote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja je lokt uit, door zo verdomde sexy te zijn en dan vervolgens iets met een meisje te hebben
quote:
Lieve Robin, vertel ons eens wat er is gebeurd toen je werd opgepaktquote:
Toen moest 'ie drie keer bukkenquote:Op zondag 20 december 2009 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve Robin, vertel ons eens wat er is gebeurd toen je werd opgepakt
Tsja, 't ligt een beetje aan de rechter normaal gesprokenquote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En het ligt trouwens maar net aan de interpertatie of het uitlokking is of niet, en als je het zelf verkeerd interperteert, moet je het bij jezelf zoeken, niet bij mij
quote:
Dus jij gaat al gelijk uit van een rechtzaak/proces verbaal/whatever, als ik zogenaamd iets uitlok?quote:Op zondag 20 december 2009 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, 't ligt een beetje aan de rechter normaal gesproken
Neequote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij gaat al gelijk uit van een rechtzaak/proces verbaal/whatever, als ik zogenaamd iets uitlok?
Lijkt me niet zo slim.quote:Op zondag 20 december 2009 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve Robin, vertel ons eens wat er is gebeurd toen je werd opgepakt
Als ze het goed hebben gedaan, heb je je verhaal moeten doen, nuchter moeten worden in een cel, en weer naar huis moeten gaanquote:
Gek he, dat we dan oordelen zonder dat we weten wat er aan de hand isquote:
We lijken sbs6 welquote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gek he, dat we dan oordelen zonder dat we weten wat er aan de hand is
Gek inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gek he, dat we dan oordelen zonder dat we weten wat er aan de hand is
Maar dat ligt dus net aan de interpertatie.quote:Op zondag 20 december 2009 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee
Ik zei alleen dat het in theorie uitlokking zou kúnnen zijn
Achja, boeiend?quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat ligt dus net aan de interpertatie.
En dat ligt niet bij mij, want ik lok niets uit op de manier zoals ik het zelf interperteer
Dat is dus een welles-nietes spelletje
Sja, als jij ons niets gaat vertellen, en we weten alleen dat de politie je heeft opgepakt met als aanklacht openbaar dronkenschap en mishandeling, moet je niet gek op kijken dat we het eens zijn met de politiequote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, boeiend?
't Is geen rechtszaak hier
Politie pakt niet op met een aanklachtquote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sja, als jij ons niets gaat vertellen, en we weten alleen dat de politie je heeft opgepakt met als aanklacht openbaar dronkenschap en mishandeling, moet je niet gek op kijken dat we het eens zijn met de politie
Ja whateverquote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Politie pakt niet op met een aanklacht
Denk je dat het slim is om iets te gaan vertellen terwijl ik nog niet weet of het nog een vervolg krijgt?quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sja, als jij ons niets gaat vertellen, en we weten alleen dat de politie je heeft opgepakt met als aanklacht openbaar dronkenschap en mishandeling, moet je niet gek op kijken dat we het eens zijn met de politie
Nee, serieus niet. Vooral niet doen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk je dat het slim is om iets te gaan vertellen terwijl ik nog niet weet of het nog een vervolg krijgt?
Prima, als jij het niet wil vertellen. Maar dan moet je niet op ons gaan zeuren over oordelen zonder te weten wat er aan de hand isquote:Op zondag 20 december 2009 15:00 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Denk je dat het slim is om iets te gaan vertellen terwijl ik nog niet weet of het nog een vervolg krijgt?
Mag ik dan vragen wat jullie denken wat er is gebeurd?quote:Op zondag 20 december 2009 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prima, als jij het niet wil vertellen. Maar dan moet je niet op ons gaan zeuren over oordelen zonder te weten wat er aan de hand is
Wat is een standaard scenario wat je te binnen schiet als je hoort dat iemand is opgepakt wegens openbaar dronkenschap en mishandeling?quote:Op zondag 20 december 2009 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen wat jullie denken wat er is gebeurd?
Ik weet het niet...quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is een standaard scenario wat je te binnen schiet als je hoort dat iemand is opgepakt wegens openbaar dronkenschap en mishandeling?
Precies!
quote:
Nee.quote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Redbaron het volgende:
middag![]()
nog meer mensen naar enschede vmiddah?
Nehh, moet voor de verandering werkenquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Redbaron het volgende:
middag![]()
Standaard scenario wat je te binnen zou schieten is iets dergelijks als;quote:
Ik ben dr al en ik moet werken vanmiddagquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef Redbaron het volgende:
middag![]()
Fout.quote:Op zondag 20 december 2009 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Standaard scenario wat je te binnen zou schieten is iets dergelijks als;
Kerel wordt dronken, krijgt ruzie, wordt agressief door alcohol, gaat vechten, wordt opgepakt.
Ze komen me halen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The Fuck, rijden er ineens 6-7 politieauto's met blauwblauw voorbij richting stad
Robinhoo is bezigquote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
The Fuck, rijden er ineens 6-7 politieauto's met blauwblauw voorbij richting stad
Dat zeg ik toch, dat is niet slim omdat het misschien nog een vervolg krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vertel het dan wat er gebeurd is?
Ga dan niet huilie huilie doen dat je bent opgepakt
Nou lok JIJ uit dat we het gaan raden.quote:
Conclusie: Sukkelquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, dat is niet slim omdat het misschien nog een vervolg krijgt.
Jij ging er net zelf over door hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzoquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vertel het dan wat er gebeurd is?
Ga dan niet huilie huilie doen dat je bent opgepakt
quote:
Worden we nu weer agressief?quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzo
Heb ik het weer gedaan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bek dicht kneus, ga foto's van politieauto's op je hyves zetten ofzo
Ik begin niet heur.quote:Op zondag 20 december 2009 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Worden we nu weer agressief?
Daarom kan je jouw kant van het verhaal wel vertellen? Net of de politie weet dat je stoer doet op Fokquote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
JIJ zit te zuigen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan?
JIJ zit je klem te zuipen, JIJ doet dingen die niet door de beugel kunnen?
quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb ik het weer gedaan?
JIJ zit je klem te zuipen, JIJ doet dingen die niet door de beugel kunnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beugel?
Brutal. Fucking. Metal.
Kloptquote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die vlokken die nu vallen, zijn bijna zo groot als postzegels
quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptVanmorgen was mijn zwarte paard wit
heeft zo'n dier het niet koud dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptVanmorgen was mijn zwarte paard wit
Wie is er niet rustig dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
DAMES/HEREN RUSTIG. Ik hou niet van woordenwisselingen op zondag.
Och wat kinderachtig.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ik had wel verwacht dat iemand zou reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beugel?
![]()
Zuigen doe je op een lul, niet op een forumquote:
Ze hoeven maar op mijn naam te googlen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je jouw kant van het verhaal wel vertellen? Net of de politie weet dat je stoer doet op Fok
Nee, zuigen doe je aan een lolly.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zuigen doe je op een lul, niet op een forum
quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand zou reageren
Ik heb er ook foto's vanquote:
Zeg het dan ook tegen Marko, inhoudelijk reageren kan hij namelijk niet.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och wat kinderachtig.
"Jamaarzijbegon"
Dan doe jij iets verkeerdquote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze hoeven maar op mijn naam te googlen.
Kan je die posten?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook foto's vanMijn mooie Wuppie!
En daar steekt de poltie volgens jou serieus tijd in?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze hoeven maar op mijn naam te googlen.
Jij misschienquote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zuigen doe je aan een lolly.
Jezus, je hebt gewoon zelf niet door hoe kinderachtig je reageertquote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen Marko, inhoudelijk reageren kan hij namelijk niet.
In een strafonderzoek? Zeker welquote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar steekt de poltie volgens jou serieus tijd in?
Niet vergeten om die dan op hyves te zetten he!quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben er van doorpolitie auto's op de foto aan het zetten
Jij was nog nooit in aanraking geweest met politie geweest toch? Wie weet het dan beter..quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar steekt de poltie volgens jou serieus tijd in?
Succesquote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben er van doorpolitie auto's op de foto aan het zetten
Neequote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet vergeten om die dan op hyves te zetten he!
Grapjas.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een strafonderzoek? Zeker wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik heb je al op hyves, dus mij hoef je niet te PM'enquote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik PM je wel met een link ,ook naar Robinhoo
Jij ook niet.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen Marko, inhoudelijk reageren kan hij namelijk niet.
Nee zet ze maar gewoon weer op hyves.quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik PM je wel met een link ,ook naar Robinhoo
Via google?quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij was nog nooit in aanraking geweest met politie geweest toch? Wie weet het dan beter..
Gister werd alles nagekeken, aangiftes van gestolen fietsen doorgenomen etc.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas.
Ik zie de politie al googelen zeg
Daar hebben ze andere methodes voorTuurlijk hebben ze andere methoden, maar ze zetten echt geen rechercheurs op zo'n zaakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Nee, maar ze gaan ook geen tijd verspillen aan googelenquote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze andere methoden, maar ze zetten echt geen rechercheurs op zo'n zaakje
Die 2 minuten trekken ze daar wel voor uit hoorquote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan ook geen tijd verspillen aan googelen
Waarom zou je niet kort op internet neer kunnen zetten wat er is gebeurd? Geloof nooit dat de politie dat nagaat en het is al helemaal niet strafbaar, dacht ik zo.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een strafonderzoek? Zeker wel
Wel online hoe weet ik niet.quote:
Ach, dat moet toch niet zo'n groot probleem zijn dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
Naja toch maar een samenvatting dan:
Cafe uitgezet omdat iemand perongeluk een glas liet vallen
Een groepje komt moeilijk doen omdat zogenaamd dat glas op hun was gemikt ()
Paar klappen gevallen
Lui gaan naar politie NSB' ertje uithangen.
Had ik gezegd dat het erg was dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dat moet toch niet zo'n groot probleem zijn dan?
Iedere week wordt er geknokt.
Zo kom je wel over ja.quote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat het erg was dan?
Ik vind het alleen erg dat ze daar iemand voor oppakken.quote:
Tuurlijk pakken ze je op als je iemand op z'n bek mept.quote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg dat ze daar iemand voor oppakken.
Ik niet. Met een proces-verbaal de cel in en een uitgaansverbod van drie maand. Hoppa!quote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg dat ze daar iemand voor oppakken.
Heb je dáár zo moeilijk over lopen doen?quote:Op zondag 20 december 2009 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
Naja toch maar een samenvatting dan:
Cafe uitgezet omdat iemand perongeluk een glas liet vallen
Een groepje komt moeilijk doen omdat zogenaamd dat glas op hun was gemikt ()
Paar klappen gevallen
Lui gaan naar politie NSB' ertje uithangen.
Nog steeds.quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Politie kijkt trouwens alleen in hun database, destijds althans wel
Ja volgens mij wouden ze zo snel mogelijk van mij af ofzo, want ze zeiden eerst dat ik " lekker een nachtje mocht overnachten" .quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk pakken ze je op als je iemand op z'n bek mept.
Overigens ben je niet opgepakt, maar staandegehouden. Da's heel wat anders.
Ik doe alleen moeilijk over dat ik naar het bureau etc moest, en dat het zelfs nog een vervolg krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je dáár zo moeilijk over lopen doen?
Jeeeezus.
Ja, plat gezegd hou je gewoon die cel bezet voor iemand die iets ergers heeft gedaan. Dus willen zo snel mogelijk van die dronken sukkeltjes af..quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja volgens mij wouden ze zo snel mogelijk van mij af ofzo, want ze zeiden eerst dat ik " lekker een nachtje mocht overnachten" .
Overigens was het gewoon incasseren en uitdelen dus andere lui hadden ook opgepakt mogen worden.
Heb je een dagvaarding?quote:Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik doe alleen moeilijk over dat ik naar het bureau etc moest, en dat het zelfs nog een vervolg krijgt.
Snap je het nu ofniet? Jeeeeezus.
Wasda?quote:
Niet wat ik weet, officier stuurt ooit nog een brief zeiden ze.quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je voor de rechter moet verschijnen?
Ik snap alles prima.quote:Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik doe alleen moeilijk over dat ik naar het bureau etc moest, en dat het zelfs nog een vervolg krijgt.
Snap je het nu ofniet? Jeeeeezus.
Wat zei je moeder?quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet wat ik weet, officier stuurt ooit nog een brief zeiden ze.
Dit slaat dus echt alles.quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap alles prima.
Ik snap alleen niet dat je daar zo moeilijk over doet
Je doet alsof je de grootste crimineel van Twente bent, niks mag vertellen omdat ze je gaan nachecken, en dan gaat t om zoiets kleins
Mooi stel in de sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Wuppie
[ afbeelding ]
Ik met Jip
quote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Wuppie
[ afbeelding ]
Ik met Jip
Dan zit die kans er nog wel in dus.quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet wat ik weet, officier stuurt ooit nog een brief zeiden ze.
Ik hoop het.quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zit die kans er nog wel in dus.
Daar heb je me.quote:
Mooie foto's.quote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Wuppie
[ afbeelding ]
Ik met Jip
Omdat ik hem win.quote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want? Dan krijg je dus geen VOG...wegens geweldsdelicten
Ik denk dat jij teveel Amerikaanse series kijkt...quote:
Het is geen zaak van wie hem wintquote:
Zeker.quote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij teveel Amerikaanse series kijkt...
Okequote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zwarte is drie en de bruine is zes.
Een vlees- of een melkpaard?quote:Op zondag 20 december 2009 15:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Oke![]()
En hoe oud kan een paard worden dan?
35 tot 40 jaar. Al is de kans dat ze zo oud worden tegenwoordig klein.quote:Op zondag 20 december 2009 15:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Oke![]()
En hoe oud kan een paard worden dan?
Mijn moeder is advocaatquote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is geen zaak van wie hem wint
Dit kán je niet winnen. Je bent dronken gepakt, en je hebt klappen uitgedeeld. Je moet wel met een machtig goed verhaal komen wil je hier onderuit komen.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
Is die agressieve mafkees er nog ? Fok voelt minder veilig
Inderdaad... Ik heb van heel het recht geen kaas gegeten en weet dat je geen kans maaktquote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En zij zegt dat je 'm wint?
Dan is ze geen strafrechtadvocaat
Mijn moeder is helemaal geen advocaatquote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En zij zegt dat je 'm wint?
Dan is ze geen strafrechtadvocaat
Zal ik je beschermen tegen dat gespuis? Als een ridder op het zwarte paardquote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
Is die agressieve mafkees er nog ? Fok voelt minder veilig
Das best oudquote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
35 tot 40 jaar. Al is de kans dat ze zo oud worden tegenwoordig klein.
ZOu ze jou wle mogen verdedigen ? (Omdat ze een familie lid is en ze jou niet neutraal zou kunnen beoordeelen)quote:
Overal ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik weet niet of je er zo makkelijk tegenaan moet kijken hoorquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn moeder is helemaal geen advocaat
En mishandeling kom ik wel onder uit.
In Nederland ben je onschuldig zonder dat er bewijs is he.
Onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is. Ooggetuigen heb je vast wel eens van gehoord. En openbaar dronkenschap is al strafbaar in feite. Dus je hebt weinig...quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mijn moeder is helemaal geen advocaat
En mishandeling kom ik wel onder uit.
In Nederland ben je onschuldig zonder dat er bewijs is he.
In dat geval ga ik ook paar gasten aanklagen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is. Ooggetuigen heb je vast wel eens van gehoord. En openbaar dronkenschap is al strafbaar in feite. Dus je hebt weinig...
Iets zegt me van niet, maar ik kan zo gauw niet vinden waar het staat.quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef STTSJT het volgende:
ZOu ze jou wle mogen verdedigen ? (Omdat ze een familie lid is en ze jou niet neutraal zou kunnen beoordeelen)
Is goed, wel je nieuwe schoenen aandoen dan he:Pquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik je beschermen tegen dat gespuis? Als een ridder op het zwarte paard
Wegens wat? Het getuigen tegen jou?quote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook paar gasten aanklagen.
Zou t wel heel knap vinden als hij zich daar onderuit wist te "lullen"quote:Op zondag 20 december 2009 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is. Ooggetuigen heb je vast wel eens van gehoord. En openbaar dronkenschap is al strafbaar in feite. Dus je hebt weinig...
In feite word er al gezegd 'oud paard' als het dier rond de 18 - 20 jaar is. Bejaard zijn ze als ze rond de 25 - 30 jaar zijn. Er zijn pony's die wel 50 jaar oud zijn geworden.quote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Das best oud![]()
Had verwacht dat ze eerder dood gingen
Ja, en m'n prinsessenjurk en dan moet ik alleen nog aan een zwaard komenquote:Op zondag 20 december 2009 15:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is goed, wel je nieuwe schoenen aandoen dan he:P
Waarom zo jong dan? Sterven ze gewoon of krijgen ze dan een spuitje ?quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite word er al gezegd 'oud paard' als het dier rond de 18 - 20 jaar is. Bejaard zijn ze als ze rond de 25 - 30 jaar zijn. Er zijn pony's die wel 50 jaar oud zijn geworden.
Het gemiddelde van Nederland ligt op zeven jaar.
Het slaan van mij.quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wegens wat? Het getuigen tegen jou?
En aanklagen kan je zelf niet. Je kan aangifte doen.
Worden ze echt maar 7 jaar terwijl ze 30/40 kunnen worden?quote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite word er al gezegd 'oud paard' als het dier rond de 18 - 20 jaar is. Bejaard zijn ze als ze rond de 25 - 30 jaar zijn. Er zijn pony's die wel 50 jaar oud zijn geworden.
Het gemiddelde van Nederland ligt op zeven jaar.
Maak er zelf eenquote:Op zondag 20 december 2009 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en m'n prinsessenjurk en dan moet ik alleen nog aan een zwaard komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Me.. me.. me.. Me too
Ja, daar moet je dan aangifte van doen. Jij kan als persoon niemand aanklagen, we zijn hier in Nederland he?quote:
Dat gemiddelde word genomen over alle paarden in Nederland, dus ook slachtpaarden, paarden die verongelukken, Shetlanderhengstjes die jong al weggaan. Dus heel erg veel zegt dat cijfer niet over het gemiddelde paard in Nederland. Maar an sich is het wel intriest natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Worden ze echt maar 7 jaar terwijl ze 30/40 kunnen worden?
Of er werd net iemand anders binnengebracht die iets meer gevaar met zich meebracht dan jijquote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef Robinhoo het volgende:
Hmm oke.
Ik wist niet dat de politie te beinvloeden was trouwens. Ze wouden mij in een cel drukken, ik stond er al voor. Ze zeggen: Ga hier maar even in.
Ik zeg; No way dat ik in een cel ga zitten. Toen hoefde het niet en mocht ik wachten in de overhoorkamer met een bakkie koffie
Dan had ik het toch wel gezien?quote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of er werd net iemand anders binnengebracht die iets meer gevaar met zich meebracht dan jij
En als je echt geluk hebt zijn er oog getuigen en ben je onschuldig (omdat zij zijn begonnen )quote:Op zondag 20 december 2009 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of er werd net iemand anders binnengebracht die iets meer gevaar met zich meebracht dan jij
Een top secret ondergrondse ingang?quote:Op zondag 20 december 2009 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een politiebureau heeft doorgaans meer ingangen enzo?
quote:Het bekende zeilmeisje Laura Dekker wordt vermist. De 14-jarige Laura, die in haar eentje de wereld rond wilde zeilen, is sinds donderdag niet meer bij haar vader verschenen. Het is nog niet bekend of ze is gaan zeilen. Wel bekend is dat ze laatst 3500 euro heeft opgenomen. Internationale instanties hebben inmiddels een oproep gekregen.
Laura veroorzaakte nogal wat ophef omdat ze solo de wereld wilde rondzeilen. Dit mocht niet van de rechter en ze werd onder toezicht gesteld.
Update 14:20
NRC meldt dat Laura's boot niet weg is. Een woordvoerder, die namens haar ouders spreekt, denkt niet dat Laura weg is om zelfmoord te plegen. "Maar alle druk van het afgelopen half jaar is haar niet in de koude kleren gaan zitten. We denken dat ze is weggegaan om alleen te zijn".
Nee? De ingang van de auto's...hoofdingang...quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Een top secret ondergrondse ingang?
Ik kon vanuit de overhoorkamer naar de cel kijken?quote:Op zondag 20 december 2009 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een politiebureau heeft doorgaans meer ingangen enzo?
Ooh, naja. Of ze wouden gewoon zo snel mogelijk van je afquote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik kon vanuit de overhoorkamer naar de cel kijken?
En mijn paardenquote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Anderhalve topic gezeur over een drankorgel
Tsja drank maakt meer kapot dan je denktquote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Anderhalve topic gezeur over een drankorgel
En jouw sexy appearance op die fotoquote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mijn paardenDie wél leuk zijn...
Wildenquote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, naja. Of ze wouden gewoon zo snel mogelijk van je af
Ik wou zo snel mogelijk van hun af.quote:Op zondag 20 december 2009 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, naja. Of ze wouden gewoon zo snel mogelijk van je af
Henquote:Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik wou zo snel mogelijk van hun af.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En jouw sexy appearance op die foto
Je kan er gewoon niet tegen dat ik jou een keer verbeterquote:Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Look how much I care....
No no, look.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BREKEND: Laura bevroren teruggevonden op boot
Kloptquote:Op zondag 20 december 2009 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik jou een keer verbeter
Och, wa goedquote:
Zet er even bij welke plaats en welke straatquote:
Fleringen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet er even bij welke plaats en welke straat
Ja, wij kennen allemaal Fleringen op ons duimpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Konijnquote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Een aanwijzing: het heeft er gesneeuwd!
Net als in de rest van Nederland en Frieslandquote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Een aanwijzing: het heeft er gesneeuwd!
Zegt iemand uit Rijssen.quote:
Nee de foto.quote:
Van sneeuw word ik opgewonden.quote:
Dan heb jij zeker de tijd van je leven nuquote:
Nee want ik heb gemiddeld maar 2 chicks per week waar ik mijn opgewondenheid op kan uit oefenen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker de tijd van je leven nu
En handen heb je ook niet?quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee want ik heb gemiddeld maar 2 chicks per week waar ik mijn opgewondenheid op kan uit oefenen.
Hehe ok je hebt gelijk.quote:
Dimmu Borgir - The Invaluable Darkness (2008)quote:Op zondag 20 december 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
The Invaluable Darkness wil ik opzich ook wel hebben
Ik heb 50 euro gedoneerd aan stichting Madalief.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Dimmu Borgir - The Invaluable Darkness (2008)
DVD1 featuring The Invaluable Darkness European Tour 2007.
DVD2 featuring Wacken Open Air 2007.
Hmmmm, vandaar. Het is wel een lelijk kleurtjequote:Op zondag 20 december 2009 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro gedoneerd aan stichting Madalief.
Het project van dit jaar.
FOK!kers in actie voor Madalief
Ik steun geen humanitaire doelen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja kheb ook niet voor die kleur gekozen.
Het zal leuk zijn als jij ook iets doneertHoe meer donaties, hoe leuker kerstfeest die kinderen en hun begeleiders hebben! Kijk maar eens in het topic.
Iedereen kan trouwens hun Twentse gulheid laten zien.
Dan vind ik jou maar stomquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik steun geen humanitaire doelen.
@ Justin: Ik vind niet alle kleuren roze mooi
Waarom? Alleen omdat ik humanitaire doelen niet steun? Je weet niet eens waarom ik dat niet doe.quote:
Haha.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Alleen omdat ik humanitaire doelen niet steun? Je weet niet eens waarom ik dat niet doe.
Nou ja, je weet maar nooit. Ik heb ook wel eens met mensen gesproken die serieus kwaad werden als ik dat zei.quote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha.Was maar een grapje hoor.
Je moet helemaal zelf weten of je dat wel of niet doet.
Mischien doe je dat wel op een andere manier ofzo. Maakt mij niks uit.
Dat magquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik steun geen humanitaire doelen.
@ Justin: Ik vind niet alle kleuren roze mooi
Als dat een mogelijkheid zou zijn dan zou ik dat ook natuurlijk toejuichen, maar medunkt dat dit niet altijd mogelijk is. Wat als een regering ook niets heeft?quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je weet maar nooit. Ik heb ook wel eens met mensen gesproken die serieus kwaad werden als ik dat zei.
En ik steun die doelen niet, omdat ik vind dat dit door de regering aldaar opgelost moet worden en niet door stichtingen in andere landen.
Achterwielaandrijving met dit weerquote:
Wel een felgroene he?quote:Op zondag 20 december 2009 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga een opel manta kopen.
Zo één had mijn opa ook!quote:
New kids..quote:
Ik heb het echt overwogen, tijdje terug, maar de meeste zijn zo afgetrapt en versjonnie-t dat het niet meer leuk is, gewoon standaard is het mooist.quote:Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
New kids..
Nee je moet echt een manta halen.
Dan wil ik ook een x jaagn.
Dokter?quote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, patat gehad... En het is laat. En morgen moet ik naar de dokter. En daarna naar Divoza, en er staat er hier eentje te blazen op een midwinterhoorn
Ja, je weet wel, geneesheer die tracht een ziek persoon beter te maken. Al ben ik niet ziek... maar volgensmij wel allergisch.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, geneesheer die tracht een ziek persoon beter te maken. Al ben ik niet ziek... maar volgensmij wel allergisch.
Dat ik denk ik allergisch ben voor nepzilverquote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, ik weet wat een dokter is, lief deernke van me
![]()
, mijn interesse ging uit naar datgene wat ten grondslag ligt aan het feit dat je naar dokter gáát.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |