Haha.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Alleen omdat ik humanitaire doelen niet steun? Je weet niet eens waarom ik dat niet doe.
Nou ja, je weet maar nooit. Ik heb ook wel eens met mensen gesproken die serieus kwaad werden als ik dat zei.quote:Op zondag 20 december 2009 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Haha.Was maar een grapje hoor.
Je moet helemaal zelf weten of je dat wel of niet doet.
Mischien doe je dat wel op een andere manier ofzo. Maakt mij niks uit.
Dat magquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik steun geen humanitaire doelen.
@ Justin: Ik vind niet alle kleuren roze mooi
Als dat een mogelijkheid zou zijn dan zou ik dat ook natuurlijk toejuichen, maar medunkt dat dit niet altijd mogelijk is. Wat als een regering ook niets heeft?quote:Op zondag 20 december 2009 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je weet maar nooit. Ik heb ook wel eens met mensen gesproken die serieus kwaad werden als ik dat zei.
En ik steun die doelen niet, omdat ik vind dat dit door de regering aldaar opgelost moet worden en niet door stichtingen in andere landen.
Achterwielaandrijving met dit weerquote:
Wel een felgroene he?quote:Op zondag 20 december 2009 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga een opel manta kopen.
Zo één had mijn opa ook!quote:
New kids..quote:
Ik heb het echt overwogen, tijdje terug, maar de meeste zijn zo afgetrapt en versjonnie-t dat het niet meer leuk is, gewoon standaard is het mooist.quote:Op zondag 20 december 2009 19:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
New kids..
Nee je moet echt een manta halen.
Dan wil ik ook een x jaagn.
Dokter?quote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef Samzz het volgende:
Zoooo, patat gehad... En het is laat. En morgen moet ik naar de dokter. En daarna naar Divoza, en er staat er hier eentje te blazen op een midwinterhoorn
Ja, je weet wel, geneesheer die tracht een ziek persoon beter te maken. Al ben ik niet ziek... maar volgensmij wel allergisch.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, geneesheer die tracht een ziek persoon beter te maken. Al ben ik niet ziek... maar volgensmij wel allergisch.
Dat ik denk ik allergisch ben voor nepzilverquote:Op zondag 20 december 2009 19:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, ik weet wat een dokter is, lief deernke van me
![]()
, mijn interesse ging uit naar datgene wat ten grondslag ligt aan het feit dat je naar dokter gáát.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |