Kloptquote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die vlokken die nu vallen, zijn bijna zo groot als postzegels
quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptVanmorgen was mijn zwarte paard wit
heeft zo'n dier het niet koud dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptVanmorgen was mijn zwarte paard wit
Wie is er niet rustig dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
DAMES/HEREN RUSTIG. Ik hou niet van woordenwisselingen op zondag.
Och wat kinderachtig.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]Ik had wel verwacht dat iemand zou reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beugel?
![]()
Zuigen doe je op een lul, niet op een forumquote:
Ze hoeven maar op mijn naam te googlen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je jouw kant van het verhaal wel vertellen? Net of de politie weet dat je stoer doet op Fok
Nee, zuigen doe je aan een lolly.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zuigen doe je op een lul, niet op een forum
quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat iemand zou reageren
Ik heb er ook foto's vanquote:
Zeg het dan ook tegen Marko, inhoudelijk reageren kan hij namelijk niet.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Och wat kinderachtig.
"Jamaarzijbegon"
Dan doe jij iets verkeerdquote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze hoeven maar op mijn naam te googlen.
Kan je die posten?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er ook foto's vanMijn mooie Wuppie!
En daar steekt de poltie volgens jou serieus tijd in?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze hoeven maar op mijn naam te googlen.
Jij misschienquote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zuigen doe je aan een lolly.
Jezus, je hebt gewoon zelf niet door hoe kinderachtig je reageertquote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen Marko, inhoudelijk reageren kan hij namelijk niet.
In een strafonderzoek? Zeker welquote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar steekt de poltie volgens jou serieus tijd in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |