Niet vergeten om die dan op hyves te zetten he!quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben er van doorpolitie auto's op de foto aan het zetten
Jij was nog nooit in aanraking geweest met politie geweest toch? Wie weet het dan beter..quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar steekt de poltie volgens jou serieus tijd in?
Succesquote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben er van doorpolitie auto's op de foto aan het zetten
Neequote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet vergeten om die dan op hyves te zetten he!
Grapjas.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een strafonderzoek? Zeker wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik heb je al op hyves, dus mij hoef je niet te PM'enquote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik PM je wel met een link ,ook naar Robinhoo
Jij ook niet.quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen Marko, inhoudelijk reageren kan hij namelijk niet.
Nee zet ze maar gewoon weer op hyves.quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Ik PM je wel met een link ,ook naar Robinhoo
Via google?quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jij was nog nooit in aanraking geweest met politie geweest toch? Wie weet het dan beter..
Gister werd alles nagekeken, aangiftes van gestolen fietsen doorgenomen etc.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Grapjas.
Ik zie de politie al googelen zeg
Daar hebben ze andere methodes voorTuurlijk hebben ze andere methoden, maar ze zetten echt geen rechercheurs op zo'n zaakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Nee, maar ze gaan ook geen tijd verspillen aan googelenquote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze andere methoden, maar ze zetten echt geen rechercheurs op zo'n zaakje
Die 2 minuten trekken ze daar wel voor uit hoorquote:Op zondag 20 december 2009 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar ze gaan ook geen tijd verspillen aan googelen
Waarom zou je niet kort op internet neer kunnen zetten wat er is gebeurd? Geloof nooit dat de politie dat nagaat en het is al helemaal niet strafbaar, dacht ik zo.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In een strafonderzoek? Zeker wel
Wel online hoe weet ik niet.quote:
Ach, dat moet toch niet zo'n groot probleem zijn dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
Naja toch maar een samenvatting dan:
Cafe uitgezet omdat iemand perongeluk een glas liet vallen
Een groepje komt moeilijk doen omdat zogenaamd dat glas op hun was gemikt ()
Paar klappen gevallen
Lui gaan naar politie NSB' ertje uithangen.
Had ik gezegd dat het erg was dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, dat moet toch niet zo'n groot probleem zijn dan?
Iedere week wordt er geknokt.
Zo kom je wel over ja.quote:Op zondag 20 december 2009 15:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Had ik gezegd dat het erg was dan?
Ik vind het alleen erg dat ze daar iemand voor oppakken.quote:
Tuurlijk pakken ze je op als je iemand op z'n bek mept.quote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg dat ze daar iemand voor oppakken.
Ik niet. Met een proces-verbaal de cel in en een uitgaansverbod van drie maand. Hoppa!quote:Op zondag 20 december 2009 15:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik vind het alleen erg dat ze daar iemand voor oppakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |