Zegt iemand uit Rijssen.quote:
Nee de foto.quote:
Van sneeuw word ik opgewonden.quote:
Dan heb jij zeker de tijd van je leven nuquote:
Nee want ik heb gemiddeld maar 2 chicks per week waar ik mijn opgewondenheid op kan uit oefenen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker de tijd van je leven nu
En handen heb je ook niet?quote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee want ik heb gemiddeld maar 2 chicks per week waar ik mijn opgewondenheid op kan uit oefenen.
Hehe ok je hebt gelijk.quote:
Dimmu Borgir - The Invaluable Darkness (2008)quote:Op zondag 20 december 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
The Invaluable Darkness wil ik opzich ook wel hebben
Ik heb 50 euro gedoneerd aan stichting Madalief.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:06 schreef haakon het volgende:
[..]
Dimmu Borgir - The Invaluable Darkness (2008)
DVD1 featuring The Invaluable Darkness European Tour 2007.
DVD2 featuring Wacken Open Air 2007.
Hmmmm, vandaar. Het is wel een lelijk kleurtjequote:Op zondag 20 december 2009 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb 50 euro gedoneerd aan stichting Madalief.
Het project van dit jaar.
FOK!kers in actie voor Madalief
Ik steun geen humanitaire doelen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja kheb ook niet voor die kleur gekozen.
Het zal leuk zijn als jij ook iets doneertHoe meer donaties, hoe leuker kerstfeest die kinderen en hun begeleiders hebben! Kijk maar eens in het topic.
Iedereen kan trouwens hun Twentse gulheid laten zien.
Dan vind ik jou maar stomquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik steun geen humanitaire doelen.
@ Justin: Ik vind niet alle kleuren roze mooi
Waarom? Alleen omdat ik humanitaire doelen niet steun? Je weet niet eens waarom ik dat niet doe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |