Heb je dáár zo moeilijk over lopen doen?quote:Op zondag 20 december 2009 15:19 schreef Robinhoo het volgende:
Naja toch maar een samenvatting dan:
Cafe uitgezet omdat iemand perongeluk een glas liet vallen
Een groepje komt moeilijk doen omdat zogenaamd dat glas op hun was gemikt ()
Paar klappen gevallen
Lui gaan naar politie NSB' ertje uithangen.
Nog steeds.quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Politie kijkt trouwens alleen in hun database, destijds althans wel
Ja volgens mij wouden ze zo snel mogelijk van mij af ofzo, want ze zeiden eerst dat ik " lekker een nachtje mocht overnachten" .quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk pakken ze je op als je iemand op z'n bek mept.
Overigens ben je niet opgepakt, maar staandegehouden. Da's heel wat anders.
Ik doe alleen moeilijk over dat ik naar het bureau etc moest, en dat het zelfs nog een vervolg krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je dáár zo moeilijk over lopen doen?
Jeeeezus.
Ja, plat gezegd hou je gewoon die cel bezet voor iemand die iets ergers heeft gedaan. Dus willen zo snel mogelijk van die dronken sukkeltjes af..quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja volgens mij wouden ze zo snel mogelijk van mij af ofzo, want ze zeiden eerst dat ik " lekker een nachtje mocht overnachten" .
Overigens was het gewoon incasseren en uitdelen dus andere lui hadden ook opgepakt mogen worden.
Heb je een dagvaarding?quote:Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik doe alleen moeilijk over dat ik naar het bureau etc moest, en dat het zelfs nog een vervolg krijgt.
Snap je het nu ofniet? Jeeeeezus.
Wasda?quote:
Niet wat ik weet, officier stuurt ooit nog een brief zeiden ze.quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je voor de rechter moet verschijnen?
Ik snap alles prima.quote:Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik doe alleen moeilijk over dat ik naar het bureau etc moest, en dat het zelfs nog een vervolg krijgt.
Snap je het nu ofniet? Jeeeeezus.
Wat zei je moeder?quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet wat ik weet, officier stuurt ooit nog een brief zeiden ze.
Dit slaat dus echt alles.quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap alles prima.
Ik snap alleen niet dat je daar zo moeilijk over doet
Je doet alsof je de grootste crimineel van Twente bent, niks mag vertellen omdat ze je gaan nachecken, en dan gaat t om zoiets kleins
Mooi stel in de sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Wuppie
[ afbeelding ]
Ik met Jip
quote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik en Wuppie
[ afbeelding ]
Ik met Jip
Dan zit die kans er nog wel in dus.quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Niet wat ik weet, officier stuurt ooit nog een brief zeiden ze.
Ik hoop het.quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan zit die kans er nog wel in dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |