quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben sinds gisteravond een nog grotere fan
Ga eens poepen ofzo. Shoo!quote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou... geweldig leuke topics zijn dit altijd
quote:Op zondag 20 december 2009 13:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja weet je wat het is. Ik ben vanochtend al geweest
quote:
Ratelquote:
Maar deze vrouw verdient al deze aandacht.quote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef beverton het volgende:
AandachtsWhore en ik besteed er nog wel aandacht aan met deze post![]()
RAGEGUY
![]()
![]()
![]()
![]()
(:
![]()
![]()
Natuurlijk, ik ben het meest gewilde object van de ONZ SC, aldus Huppelquote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef beverton het volgende:
AandachtsWhore en ik besteed er nog wel aandacht aan met deze post![]()
RAGEGUY
![]()
![]()
![]()
![]()
(:
![]()
![]()
Gimme gimmequote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben het meest gewilde object van de ONZ SC, aldus Huppel
Nee.quote:
ja sorry, dan had ik hem hier thuis moeten makenquote:
*weee are everywhere.....*quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Alex, ik mis een beverton-vrij topic.
DW;s crappy aldi-pc jaquote:Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja sorry, dan had ik hem hier thuis moeten maken![]()
Maar goed, een DW fabtopic getikt op DW haar pc heeft ook wel wat
quote:
quote:
quote:
bite mequote:
Dat deed ik gisteren.quote:
Dank je.quote:
quote:
Je meent ;t.quote:
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Devilswhore die in haar eigen fantopic het meeste post.. royal sadness.
houd je ze?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]lief zijn voor de fans, dan houd je ze.
Ja, ze houdt fans. Gelukkig hebben we een laptop in onze kooi. Zo is ze dan ook wel weer.quote:
quote:
Ja.quote:
het ei van een gevleugeld ping-requestquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, ze houdt fans. Gelukkig hebben we een laptop in onze kooi. Zo is ze dan ook wel weer.
Maar over drie jaar, als ik de kooi bijna ben uitgegroeid. Bohquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En af en toe mogen jullie eruit om mij seksueel te plezier.
Stoep echter neit, dat is strafbaar.
Dan gaan we losquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar over drie jaar, als ik de kooi bijna ben uitgegroeid. Boh
quote:
Jou, natuurlijk.quote:
quote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ja.
[..]
het ei van een gevleugeld ping-request
I kheb ;t onthoudenquote:
Alleen al dat is 10 DW fantopics waardquote:
nog 4 te gaan dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Alleen al dat is 10 DW fantopics waard
neeee 10 EXTRAquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 06:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe aanbidding.
Mooi hequote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef electro_kid het volgende:
Wow ik keek net Devilswhore's fotos , ze heeft smaak![]()
Je plateaulaarzen zijn geweldig , draag ze zelf ook met veel liefde.
quote:Op donderdag 24 december 2009 06:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
quote:
Dat vond timmmmm ook al.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:13 schreef Stoeprand het volgende:
Moet...fappen...hou...het...niet...meer![]()
![]()
Ratelquote:Op donderdag 24 december 2009 06:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
nee ?quote:
quote:
Van mij, of watquote:Op donderdag 24 december 2009 06:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ohquote:
je mag ook fappen hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh
Dan aanbid ik je maar gewoon
Zoals iedereen
Ik kan er een hele dag op rondehuppelen , en pas als ik ze uitdoe besef ik pas dat me voeten zeer doen :'Dquote:Op donderdag 24 december 2009 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooi heMag ook wel voor dat geld
Ze zijn alleen te groot, dus ik kan er niet op lopen zonder enorme blaren te krijgen.
Ik kan er ook wel op rondhuppelen, zolang ze maar goed passenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef electro_kid het volgende:
[..]
Ik kan er een hele dag op rondehuppelen , en pas als ik ze uitdoe besef ik pas dat me voeten zeer doen :'D
Heb vandaag Demonia Transformers besteld
Wouterquote:
Noujaquote:Op donderdag 24 december 2009 15:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee.
jullie aanbidden mij, jullie horen mij te soppenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jullie aanbidden mij, jullie horen mij te soppen
Soppen doe ik allang.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Deal. Eerst over de knie, dan masseren en dan soppenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, vooral na die PM;s van je.quote:
Zo eng was dat niet tochquote:Op donderdag 24 december 2009 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, vooral na die PM;s van je.
Wel choquerend.quote:
Alcatrashquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef Tommeke het volgende:
Ga je vanavond ook stappen in Alcatrash?
Kuuk doe lief.quote:
quote:
Doelief.quote:
quote:
quote:
quote:
Worship me.quote:
Ik ben maagd!quote:
quote:
Ja.quote:
quote:
*aaiquote:
Niks paul.quote:
ga een paul adoratie topic openen ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Bijna 6 topics vol en nog steeds niet genoeg aandacht gekregen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ga een paul adoratie topic openen ofzo.
Natuurlijk niet, je kent me toch.quote:Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bijna 6 topics vol en nog steeds niet genoeg aandacht gekregen?
Niet echt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je kent me toch.
Blij toe.quote:
Ga nu maar weer op je tv fappen, scheetjequote:
Jij bent degene die opschept over mijn TV bij andere mensenquote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga nu maar weer op je tv fappen, scheetje
Opscheppen nog wel.quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent degene die opschept over mijn TV bij andere mensen
Je wordt er niet origineler op.quote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. Dit idee een beetje :
[ afbeelding ]
Nee, een reeks van 6 fantopics is lekker origineel.quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wordt er niet origineler op.
Blijkbaar heb je niet 1 geopend?quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, een reeks van 6 fantopics is lekker origineel.
Jij was wel degene die zei dat Edwin zo'n grote TV hadquote:
Je krijgt zo het antwoord dat ze niet meer weet dat ze dat heeft gezegdquote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij was wel degene die zei dat Edwin zo'n grote TV had![]()
Ik wil graag datj e wat anders voor mij opent.quote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef Edwinuss het volgende:
Als je zo graag wil dat ik er 1 voor je open zodra deze gesloten is moet je dat gewoon zeggen
Zeggen is niet hetzelfde als opscheppen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij was wel degene die zei dat Edwin zo'n grote TV had![]()
Leugenaar.quote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je krijgt zo het antwoord dat ze niet meer weet dat ze dat heeft gezegd
Ik open niks voor je.quote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil graag datj e wat anders voor mij opent.
Ga jij eens heel snel weg.quote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, hier moeten jullie niet over mij praten gekkies maar over die hoer
Jammer.quote:
Ik reageer gewoon eventjes op ze, maar ik zal me stil houden en toekijken naar dit gebeurenquote:
Paulquote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon eventjes op ze, maar ik zal me stil houden en toekijken naar dit gebeuren
Ik voel me aangerand.quote:
Appel.quote:
quote:
Jij bent minderjarig.quote:Op maandag 28 december 2009 15:02 schreef Stoeprand het volgende:
Mag ik jou wel zomaar een kusje geven, DW?
dat is strafbaarquote:
Het is toch niet zo dat jij mij (tegen m'n zin in) neukt? Dan is er niks strafbaars aan.quote:
Dan alsnog mag ;t niet.quote:Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat jij mij (tegen m'n zin in) neukt? Dan is er niks strafbaars aan.
Sorry.quote:
je kwam, je zag en je baggerde.quote:
Ik kwam ook.quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je kwam, je zag en je baggerde.
Bah.quote:
Joy.quote:
Een paar dagen terug had je het niet erg gevonden als ik dat zei. Sinds jij bij Ez ben langs geweest doe je zeker niet meer zo tegen mij?quote:
sssstquote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een paar dagen terug had je het niet erg gevonden als ik dat zei. Sinds jij bij Ez ben langs geweest doe je zeker niet meer zo tegen mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sssstJe houdt mij maar aan het lijntje. Hou toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
hoe heb je dat zo snel door?quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je houdt mij maar aan het lijntje. Hou toch op.
Bescherm me?quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zie dat mijn aanwezigheid in dit topic weer benodigd is
* Ezechielk hangt Stoep met zijn kraag aan de kapstok, en laat hem achter met spartelende pootjes.quote:
ohquote:
* DevilsWhore huppelt achter Ez aanquote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk hangt Stoep met zijn kraag aan de kapstok, en laat hem achter met spartelende pootjes.
Waarom niet met een wedgiequote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk hangt Stoep met zijn kraag aan de kapstok, en laat hem achter met spartelende pootjes.
Dat is de tweede stap, als hij doorgaat. 3e keer is met zijn onderkaak, 4e keer oogkas.quote:
Ik vind het om te beginnen juist wel een goedequote:Op maandag 28 december 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de tweede stap, als hij doorgaat. 3e keer is met zijn onderkaak, 4e keer oogkas.
Hij is ook redelijk, maar ik geef hem een kans. Daarna moet hij het zelf weten.quote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het om te beginnen juist wel een goede
Dat mag best, zolang ze maar niet bang voor je is. En hoeft te zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 16:13 schreef Stoeprand het volgende:
Ik mag dus blijkbaar niet bij DW in de buurt komen?
quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je kwam, je zag en je baggerde.
Wat ben je liefquote:Op maandag 28 december 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de tweede stap, als hij doorgaat. 3e keer is met zijn onderkaak, 4e keer oogkas.
Ik wil weer.quote:
Ik moet morgen werken.quote:
Dan ben ik brak, en in Earnewâld.quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook
vrijdag heb ik wel vrij, maar das met iedereen geloof ik
ik fit en in Koarnjum, gok ikquote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben ik brak, en in Earnewâld.
quote:
of ik ga terreinrijdneen zo, schijnt weer sneeuw te komenquote:
Doen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of ik ga terreinrijdneen zo, schijnt weer sneeuw te komengaik met mn terreinwagen mensen bij ou uit de straat slepen of zo
![]()
oh, heb btw nog een foto van jou in de LaRo van mn broerdie hier posten?
Wat moet je anders als je op een kleedje in de achterbak tusen de honden zit?quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doen.Ik zeg ;t wel als je ;m weg moet halen.
Waarom heb je een foto van mij in je broers LaRo?
Big ass garagedeur, en dan ;t een kantoor noemen.quote:
Haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat er nog wat naar garage Kroes moet."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kick! (zodat dit topic zsm uit me MAT verdwijnt)
Nee hier doelde ik op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
Boeiend, alsof ze zoveel nuttigs heeft te melden behalve![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dus.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
Boeiend, alsof ze zoveel nuttigs heeft te melden behalve![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dus.
Nee, na die vijf keer dat je op haar fapt als je achter de pc zit, ben je het ook wel zat hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mja. En laten we eerlijk zijn.....we liggen savonds niet met de handjes onder de dekens van haar...
Omg serieus? Waar denk je dan aan in hemelsnaamquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, na die vijf keer dat je op haar fapt als je achter de pc zit, ben je het ook wel zat hoor.
Nergens aan. Ik concentreer mij dan op haar foto's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omg serieus? Waar denk je dan aan in hemelsnaam
Ja maar waar kijk je dan naar? Er valt niets te zien...behalve wat bovenbenen.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nergens aan. Ik concentreer mij dan op haar foto's.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nergens aan. Ik concentreer mij dan op haar foto's.
Dat is al genoeg. Het idee dat je op DW aan het fappen bent is eigenlijk al genoeg om te komen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja maar waar kijk je dan naar? Er valt niets te zien...behalve wat bovenbenen.....
You need help. And this topic needs closurequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is al genoeg. Het idee dat je op DW aan het fappen bent is eigenlijk al genoeg om te komen.
Jij hebt geen verstand van mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
You need help. And this topic needs closure
Echte schoonheid zit van binnen toch Stoepiequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van mooie vrouwen.
Onder andere. Maar mijn oer-mannelijkheid vanbinnen laat ook wel eens van zich horen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Echte schoonheid zit van binnen toch Stoepie
Jij hebt geen verstand van vrouwen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van mooie vrouwen.
Wát een come-back.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van vrouwen.
Haha nee jouw niveau is stralend met je fappenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wát een come-back.
Oké, op jouw niveau verder:
Je hebt zelf geen verstand van vrouwen
In kleermakerszit EN in handstandquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha nee jouw niveau is stralend met je fappen
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Haha nee jouw niveau is stralend met je fappen
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben benieuwd of we met zn allen nu een note krijgen voor het verkrachten van dev.....dit topic.
Ik denk dat SWJ blij is dat er geen nieuwe topics meer komenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben benieuwd of we met zn allen nu een note krijgen voor het verkrachten van dev.....dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |