jullie aanbidden mij, jullie horen mij te soppenquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jullie aanbidden mij, jullie horen mij te soppen
Soppen doe ik allang.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Deal. Eerst over de knie, dan masseren en dan soppenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, vooral na die PM;s van je.quote:
Zo eng was dat niet tochquote:Op donderdag 24 december 2009 17:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, vooral na die PM;s van je.
Wel choquerend.quote:
Alcatrashquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:52 schreef Tommeke het volgende:
Ga je vanavond ook stappen in Alcatrash?
Kuuk doe lief.quote:
quote:
Doelief.quote:
quote:
quote:
quote:
Worship me.quote:
Ik ben maagd!quote:
quote:
Ja.quote:
quote:
*aaiquote:
Niks paul.quote:
ga een paul adoratie topic openen ofzo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Bijna 6 topics vol en nog steeds niet genoeg aandacht gekregen?quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ga een paul adoratie topic openen ofzo.
Natuurlijk niet, je kent me toch.quote:Op maandag 28 december 2009 14:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bijna 6 topics vol en nog steeds niet genoeg aandacht gekregen?
Niet echt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je kent me toch.
Blij toe.quote:
Ga nu maar weer op je tv fappen, scheetjequote:
Jij bent degene die opschept over mijn TV bij andere mensenquote:Op maandag 28 december 2009 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga nu maar weer op je tv fappen, scheetje
Opscheppen nog wel.quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent degene die opschept over mijn TV bij andere mensen
Je wordt er niet origineler op.quote:Op maandag 28 december 2009 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja. Dit idee een beetje :
[ afbeelding ]
Nee, een reeks van 6 fantopics is lekker origineel.quote:Op maandag 28 december 2009 14:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wordt er niet origineler op.
Blijkbaar heb je niet 1 geopend?quote:Op maandag 28 december 2009 14:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, een reeks van 6 fantopics is lekker origineel.
Jij was wel degene die zei dat Edwin zo'n grote TV hadquote:
Je krijgt zo het antwoord dat ze niet meer weet dat ze dat heeft gezegdquote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij was wel degene die zei dat Edwin zo'n grote TV had![]()
Ik wil graag datj e wat anders voor mij opent.quote:Op maandag 28 december 2009 14:44 schreef Edwinuss het volgende:
Als je zo graag wil dat ik er 1 voor je open zodra deze gesloten is moet je dat gewoon zeggen
Zeggen is niet hetzelfde als opscheppen.quote:Op maandag 28 december 2009 14:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij was wel degene die zei dat Edwin zo'n grote TV had![]()
Leugenaar.quote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je krijgt zo het antwoord dat ze niet meer weet dat ze dat heeft gezegd
Ik open niks voor je.quote:Op maandag 28 december 2009 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil graag datj e wat anders voor mij opent.
Ga jij eens heel snel weg.quote:Op maandag 28 december 2009 14:50 schreef Paul het volgende:
Hoi fans, hier moeten jullie niet over mij praten gekkies maar over die hoer
Jammer.quote:
Ik reageer gewoon eventjes op ze, maar ik zal me stil houden en toekijken naar dit gebeurenquote:
Paulquote:Op maandag 28 december 2009 14:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon eventjes op ze, maar ik zal me stil houden en toekijken naar dit gebeuren
Ik voel me aangerand.quote:
Appel.quote:
quote:
Jij bent minderjarig.quote:Op maandag 28 december 2009 15:02 schreef Stoeprand het volgende:
Mag ik jou wel zomaar een kusje geven, DW?
dat is strafbaarquote:
Het is toch niet zo dat jij mij (tegen m'n zin in) neukt? Dan is er niks strafbaars aan.quote:
Dan alsnog mag ;t niet.quote:Op maandag 28 december 2009 15:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat jij mij (tegen m'n zin in) neukt? Dan is er niks strafbaars aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |