Dat mag best, zolang ze maar niet bang voor je is. En hoeft te zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 16:13 schreef Stoeprand het volgende:
Ik mag dus blijkbaar niet bij DW in de buurt komen?
quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je kwam, je zag en je baggerde.
Wat ben je liefquote:Op maandag 28 december 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de tweede stap, als hij doorgaat. 3e keer is met zijn onderkaak, 4e keer oogkas.
Ik wil weer.quote:
Ik moet morgen werken.quote:
Dan ben ik brak, en in Earnewâld.quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook
vrijdag heb ik wel vrij, maar das met iedereen geloof ik
ik fit en in Koarnjum, gok ikquote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ben ik brak, en in Earnewâld.
quote:
of ik ga terreinrijdneen zo, schijnt weer sneeuw te komenquote:
Doen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of ik ga terreinrijdneen zo, schijnt weer sneeuw te komengaik met mn terreinwagen mensen bij ou uit de straat slepen of zo
![]()
oh, heb btw nog een foto van jou in de LaRo van mn broerdie hier posten?
Wat moet je anders als je op een kleedje in de achterbak tusen de honden zit?quote:Op maandag 28 december 2009 20:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doen.Ik zeg ;t wel als je ;m weg moet halen.
Waarom heb je een foto van mij in je broers LaRo?
Big ass garagedeur, en dan ;t een kantoor noemen.quote:
Haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien dat er nog wat naar garage Kroes moet."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |