Sorry.quote:
je kwam, je zag en je baggerde.quote:
Ik kwam ook.quote:Op maandag 28 december 2009 15:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je kwam, je zag en je baggerde.
Bah.quote:
Joy.quote:
Een paar dagen terug had je het niet erg gevonden als ik dat zei. Sinds jij bij Ez ben langs geweest doe je zeker niet meer zo tegen mij?quote:
sssstquote:Op maandag 28 december 2009 15:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Een paar dagen terug had je het niet erg gevonden als ik dat zei. Sinds jij bij Ez ben langs geweest doe je zeker niet meer zo tegen mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
sssstJe houdt mij maar aan het lijntje. Hou toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
hoe heb je dat zo snel door?quote:Op maandag 28 december 2009 15:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je houdt mij maar aan het lijntje. Hou toch op.
Bescherm me?quote:Op maandag 28 december 2009 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zie dat mijn aanwezigheid in dit topic weer benodigd is
* Ezechielk hangt Stoep met zijn kraag aan de kapstok, en laat hem achter met spartelende pootjes.quote:
ohquote:
* DevilsWhore huppelt achter Ez aanquote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk hangt Stoep met zijn kraag aan de kapstok, en laat hem achter met spartelende pootjes.
Waarom niet met een wedgiequote:Op maandag 28 december 2009 15:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk hangt Stoep met zijn kraag aan de kapstok, en laat hem achter met spartelende pootjes.
Dat is de tweede stap, als hij doorgaat. 3e keer is met zijn onderkaak, 4e keer oogkas.quote:
Ik vind het om te beginnen juist wel een goedequote:Op maandag 28 december 2009 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de tweede stap, als hij doorgaat. 3e keer is met zijn onderkaak, 4e keer oogkas.
Hij is ook redelijk, maar ik geef hem een kans. Daarna moet hij het zelf weten.quote:Op maandag 28 december 2009 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het om te beginnen juist wel een goede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |