quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
Kick! (zodat dit topic zsm uit me MAT verdwijnt)
Nee hier doelde ik op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
Boeiend, alsof ze zoveel nuttigs heeft te melden behalve![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dus.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef Edwinuss het volgende:
Boeiend, alsof ze zoveel nuttigs heeft te melden behalve![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dus.
Nee, na die vijf keer dat je op haar fapt als je achter de pc zit, ben je het ook wel zat hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mja. En laten we eerlijk zijn.....we liggen savonds niet met de handjes onder de dekens van haar...
Omg serieus? Waar denk je dan aan in hemelsnaamquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, na die vijf keer dat je op haar fapt als je achter de pc zit, ben je het ook wel zat hoor.
Nergens aan. Ik concentreer mij dan op haar foto's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omg serieus? Waar denk je dan aan in hemelsnaam
Ja maar waar kijk je dan naar? Er valt niets te zien...behalve wat bovenbenen.....quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nergens aan. Ik concentreer mij dan op haar foto's.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nergens aan. Ik concentreer mij dan op haar foto's.
Dat is al genoeg. Het idee dat je op DW aan het fappen bent is eigenlijk al genoeg om te komen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja maar waar kijk je dan naar? Er valt niets te zien...behalve wat bovenbenen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |