hij vroeg mij mee roken terwijl ik geen peuken mee hadquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Het was bijna vechten wie er naast hem mocht zitten! Ik mocht het 's middags en 's avonds, en Misan tijdens het eten. Netto heb ik dus het meeste naast hem gezeten!
Redelijk. Ongeveer 1 a 2 films per week. Verder een fuckload aan DVD en vooral VHS (schat zo'n 1500 films)quote:
nice, ik ga als het veel is één keer in de twee maanden naar de bios en heb wel zo'n 300 filma op DVDquote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Redelijk. Ongeveer 1 a 2 films per week. Verder een fuckload aan DVD en vooral VHS (schat zo'n 1500 films)
Ach, hij houdt gewoon rekening met mijn gezondheid, terwijl hij jou blijkbaar best wil helpen met kanker krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef Misan het volgende:
[..]
hij vroeg mij mee roken terwijl ik geen peuken mee had
Heb ook veel origineel liggen. Er sluipen heel soms ook wat zeldzamer geworden DVD's minder legaal verkregen de kast inquote:Op zondag 20 december 2009 00:04 schreef Misan het volgende:
[..]
nice, ik ga als het veel is één keer in de twee maanden naar de bios en heb wel zo'n 300 filma op DVD
Origineel natuurlijk
gezelligheid > kankerquote:Op zondag 20 december 2009 00:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, hij houdt gewoon rekening met mijn gezondheid, terwijl hij jou blijkbaar best wil helpen met kanker krijgen
euh... http://www.amazon.com/Wat(...)pecial/dp/B001QTXM5Yquote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb ook veel origineel liggen. Er sluipen heel soms ook wat zeldzamer geworden DVD's minder legaal verkregen de kast in
(Watchmen Director's Cut of Ultimate cut)
Ben me nu wat meer op Blu ray aan het focussen
Met kanker moet je niet spottenquote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef Misan het volgende:
[..]
gezelligheid > kanker
vandaar ook
[ afbeelding ]
En het is dat jij tegenover me zat, anders had ik Ritse gevraagd om samen te doen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef koei het volgende:
Van een nagerecht delen krijg je geen kanker hoor
En het is dat jij tegenover me zat, anders had ik Ritse gevraagd om samen te doen...
ik bedoel dat men gezelligheid verkiest boven kankerquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met kanker moet je niet spotten
(af en toe erom lachen kan wel om de boel te relativeren)
Jij zat nog naast Ritse dus je had prima samen kunnen doen! Rosseflos en Fipo deden dat ook! Je mag best toegeven dat ik je eerste keus ben hoor!quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef Misan het volgende:
[..]
En het is dat jij tegenover me zat, anders had ik Ritse gevraagd om samen te doen...
je wil het gewoon horen he?quote:Op zondag 20 december 2009 00:11 schreef koei het volgende:
[..]
Jij zat nog naast Ritse dus je had prima samen kunnen doen! Rosseflos en Fipo deden dat ook! Je mag best toegeven dat ik je eerste keus ben hoor!
Sinds wanneer laat jij je tegen houden door beleefdheid?quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef Misan het volgende:
[..]
je wil het gewoon horen he?
nee, ik vond het gewoon onbeleefd om nee tegen je te zeggen terwijl ik er wel zin in had
ik heb me nog nooit tegen laten houden door beleefdheid, dat zit er nu eenmaal inquote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef koei het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je tegen houden door beleefdheid?
Oeh! Unrated! Uncensored! The waarheid!quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit tegen laten houden door beleefdheid, dat zit er nu eenmaal in
gewoon puur is voldoendequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oeh! Unrated! Uncensored! The waarheid!
op een gegeven moment is dat platonische genoeg koei, dan worden mensen als een zus voor jequote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef koei het volgende:
Het was erg tof! Alleen een beetje jammer dat Misan uiteindelijk toch liever geen gezamelijk dessert had genomen maar dat pas achteraf durft te melden! En het was in Utrecht bij de Beurs, Los Argentinos en Stairway en we hebben gedronken, gegeten en daarna nog meer gedronken!
en KoosyNL, Rossdale, SB, SC, SD, Morthill en Fipotjequote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kijk!
Nu weten we iets!
Met ritse en misan of nog meer?
Ja ja, nog steeds in het bos. Wondere winterwereld hier, erg mooi. Kamp nu wel met een lichte hernia, hoop volgende week toch wel weer wat te kunnen ondernemen want ik zit nu eigenlijk al 2,5 dag op mijn gat en dat gaat erg snel vervelen, zelfs met veel games om te spelen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef koei het volgende:
Deze ook:![]()
![]()
![]()
Maar hoe is het ermee Lani? Woon je nog steeds aan de bosrand?
Spanky is SCquote:Op zondag 20 december 2009 00:44 schreef koei het volgende:
nouja, SC kan je nog niet als volledig aanwezig noemen natuurlijk... Pas over een paar maanden. En je vergeet Spanky die er ook nog half bij was...
quote:Op zondag 20 december 2009 00:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Spanky is SC
SpankmasterC
Wie bedoel jij dan?
Zie je, ik wist dat er een adder onder het gras zat! Spanky was en is dus nog steeds Spanky.quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef koei het volgende:
Sinds wanneer wordt Spanky nou weer SC genoemd?Spanky heet gewoon Spanky! En wie SC is lijkt me nogal duidelijk natuurlijk!
euh ja bedacht ik net, past ook leuk in het rijtje SB... SDquote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef koei het volgende:
Sinds wanneer wordt Spanky nou weer SC genoemd?Spanky heet gewoon Spanky! En wie SC is lijkt me nogal duidelijk natuurlijk!
Dat lijkt me wel tof zo met de sneeuw en de kerst enzo! Moeten alleen nog wat echte hertjes bij! Maar een hernia is wel vervelendquote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja ja, nog steeds in het bos. Wondere winterwereld hier, erg mooi. Kamp nu wel met een lichte hernia, hoop volgende week toch wel weer wat te kunnen ondernemen want ik zit nu eigenlijk al 2,5 dag op mijn gat en dat gaat erg snel vervelen, zelfs met veel games om te spelen.
Hoe is het met Koei? Meet ook weer overleefd lees ik?
De hertjes zijn er ook! En er staan overal van die schattige voetafdrukken van hen, en eekhoorntjes en vogeltjes enzo. Erg leuk.quote:Op zondag 20 december 2009 00:51 schreef koei het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel tof zo met de sneeuw en de kerst enzo! Moeten alleen nog wat echte hertjes bij! Maar een hernia is wel vervelendJe vertild ofzo?
Met mij is het prima! Nog steeds niet afgestudeerd en sinds een maandje crew-af!
Nouja, daar ben je lekker mee dan. Kon de dokter wel een inschatting maken hoe lang het zou gaan duren?quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De hertjes zijn er ook! En er staan overal van die schattige voetafdrukken van hen, en eekhoorntjes en vogeltjes enzo. Erg leuk.
Ja, heb een verkeerde beweging gemaakt afgelopen maandag bij het instappen van de auto. En dat ging maar niet over. Dus gisterochtend naar de dokter geweest, en dat was het resultaat dus.
Crew-af hey?! Dat is nieuw! Waarom?
Doe het niet zolang het nog kan!quote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toch maar besloten om wow weer op te pakken!
quote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toch maar besloten om wow weer op te pakken!
Als het sowieso over 10 dagen nog zo een pijn doet dan moet ik terug en gaan ze overwegen om echt in te grijpen. Maar ik zit er sowieso al een week mee, dus dik wel drie weken iets meer uit de running dan normaal.quote:Op zondag 20 december 2009 00:57 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, daar ben je lekker mee dan. Kon de dokter wel een inschatting maken hoe lang het zou gaan duren?
En ik vond het crew-zijn na vijf jaar wel genoeg en moet echt tijd aan mn afstuderen gaan besteden en FOK! was ook een van mn manieren om dat niet te hoeven doen
quote:
Om deze opmerking ruggegraat te kunnen geven moet je dat nu natuurlijk gaan doen, activeren dus.quote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
Als ik nou dat fotoboek gebeuren aan had staan, zou je er op terug komen!
Morthill en Liz heb ik inderdaad nog mee samengewerkt. Ach, het kan ook geen kwaad om vers bloed te hebben in een crew natuurlijk. Gebeurt in het echte arbeidsleven ook.quote:Op zondag 20 december 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Ja, dat is makkelijk praten natuurlijk GizmoVoorlopig zijn dat alleen nog maar praatjes!
Ik denk dat er idd bijna niemand meer in de crew zit waar jij nog mee hebt samengewerkt Lani. Liz nog wel, en misschien morthill nog? Verder is iedereen vertrokken volgens mij...
Tsk!quote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Neuh!
Fotoboek gaat niet aan!
Bedoel meer van, zo'n nerd ben ik niet!
Hebben ze ook nooit tegen me gebruikt ofzo!
Zolang je geen fotoboek hebt maar wel WoW speelt ben je wat mij betreft een echte nerd!quote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Neuh!
Fotoboek gaat niet aan!
Bedoel meer van, zo'n nerd ben ik niet!
Hebben ze ook nooit tegen me gebruikt ofzo!
Weltrusten Koei. Deze laptop gaat ook zo uit, maar lig al wel op bed. Heerlijk, dat luie leven,quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Zolang je geen fotoboek hebt maar wel WoW speelt ben je wat mij betreft een echte nerd!
Maar goed, ik ga mn laptop uitzetten. Nog even mn huis een beetje fatsoeneren terwijl ik Iron Man af kijk en dan richting bed. Morgen weer een dagje werken!
gekke jan?quote:
fotoboek stelt geen 1 flikker voor, meer aandacht trekjes!quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Zolang je geen fotoboek hebt maar wel WoW speelt ben je wat mij betreft een echte nerd!
Maar goed, ik ga mn laptop uitzetten. Nog even mn huis een beetje fatsoeneren terwijl ik Iron Man af kijk en dan richting bed. Morgen weer een dagje werken!
diegene die de foto wil zien, of diegene waar de foto van isquote:Op zondag 20 december 2009 01:19 schreef Misan het volgende:
ze willen gewoon een foto van je zien, that's it
maargoed, FOK! kennende zal het wel niet veel soeps zijn ook
serieus?quote:Op zondag 20 december 2009 01:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, maar die klinkt wel reuze interessant.
Ene Maartje, werkt bij MEE.quote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
serieus?
http://www.dumpert.nl/mediabase/13130/8fa78ba4/index.html
Maar nu ben ik wel benieuwd wie jij kent dan uit boxtel
Hmm ik zou niet weten wat MEE isquote:
quote:
Ik was al crew toen Lani er nog was. Al was dat maar 2 of 3 maandjes ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Ja, dat is makkelijk praten natuurlijk GizmoVoorlopig zijn dat alleen nog maar praatjes!
Ik denk dat er idd bijna niemand meer in de crew zit waar jij nog mee hebt samengewerkt Lani. Liz nog wel, en misschien morthill nog? Verder is iedereen vertrokken volgens mij...
Ik voel mijn hersenen zowat uit mijn oor druipenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik voel mijn hersenen zowat uit mijn oor druipen
quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hier in Groningen kan je tenminste degelijk snowboarden
[ afbeelding ]
nou ja, daarom ga ik niet naar groningenquote:
wel een yellow snowconequote:
quote:
Wat is de nieuwe hitmachine?quote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]yeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Wat vind je van de nieuwe hitmachine? Ik vind 't helemaal niks eigenlijk
Goeie tekstquote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:
paar posts hierboven, met de kerstindonerst
Kill Bill wordt er hier weer in gepoptquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Fallen het volgende:
Stil vandaag op het werk!![]()
Maar ook op FarmVille niks te beleven, allemaal dingen gezaaid die meerdere dagen kosten...
Iemand nog een goede film tip voor vanavond? Ik wil straks onderuitgezakt op de bank gaan hangen en lekker een film gaan kijken.
Die wil ik ook nog wel zienquote:Op zondag 20 december 2009 16:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ben weer inglourious basterds aan t kijken
Lennart wil je nu ff kijken wat ik hadquote:
Gaat die dan niet kapot?quote:Op zondag 20 december 2009 19:14 schreef lkb9000 het volgende:
Zit op mn telefoon nu
quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
10-02-2010
Op die datum komt de duivel weer terug op de aarde
Een Pm die ik kreeg van hem..quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
10-02-2010
Op die datum komt de duivel weer terug op de aarde
Duivelsaanbidder!quote:
Baas boven baasquote:Op zondag 20 december 2009 22:38 schreef Fallen het volgende:
Toch maar geen film geworden. Uncharted 2 uitgespeedl!![]()
Nou nog op Crushing en nog wat trophies en dan hebben we er weer een platinum bij!
hello?quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef koei het volgende:
Mijn sneeuwpop van vanavond:
[ afbeelding ]
erg vet!!quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef koei het volgende:
Mijn sneeuwpop van vanavond:
[ afbeelding ]
Ponyo? Dat is toch die enorm schattige ikweetnietwat?quote:
Sleeënquote:Op maandag 21 december 2009 01:10 schreef Poit het volgende:
Focking hard gesleed vandaag!!
Avondje afgerond met chinees, hash en klaverjassen
Ponyo is een anime bedoeld voor kleuters maar die volwassenen ook nog wel leuk vindenquote:Op maandag 21 december 2009 01:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ponyo? Dat is toch die enorm schattige ikweetnietwat?Ik zou hem eens op BluRay willen zien
Ponyo.On.the.Cliff?quote:
Morgen een blauwe anus.. We hadden in eerste instantie geen slee dus maar op een vuilniszak naar beneden gegledenquote:Op maandag 21 december 2009 01:18 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
SleeënAlleen jammer dat ik steeds pijnlijk bleef vallen
Proost!quote:Op maandag 21 december 2009 02:58 schreef lkb9000 het volgende:
Door de sneeuw lopen terwijl het keihard sneeuwt, met placebo op en een peukje is best fijn.
Nu een welverdiend whiskytjeheerlijk!
Dat hoop ik ook voor je (:quote:Op maandag 21 december 2009 03:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Proost!
Ik hoop dat de ns morgen in staat is mij van groningen naar maastricht te rijden
Dat is vast bedacht door de fabrikant, in de hoop wat meer mobieltjes te verkopenquote:Op maandag 21 december 2009 03:23 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof programma, n900 fly
Dat is best een goeie reden, ben je toch mooi meer dan 4 uur onder de pannenquote:Op maandag 21 december 2009 03:34 schreef koei het volgende:
Maar goed, waarom wil je uberhaupt vanuit Groningen naar Maastricht? Is je verwarming thuis stuk en breng je daarom liever je dag door in de trein?
Anders is t idd zonde van je arrangementquote:Op maandag 21 december 2009 03:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heyo bas!
Anders is het flink zonde van een betaald hotel
Gehe lekker rustig thuis ingesneeuwd zitten is ook wel even lekker jaquote:Op maandag 21 december 2009 03:37 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Anders is t idd zonde van je arrangement
Stiekem hoop ik met dit weer dat ik Groningen niet uit kan met de kerstdagen.
Scheelt weer lekker family trippen. (:
Helaas woon ik op fietsafstand van mn ouders, anders was dat idd een erg goed idee geweest!quote:Op maandag 21 december 2009 03:37 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Anders is t idd zonde van je arrangement
Stiekem hoop ik met dit weer dat ik Groningen niet uit kan met de kerstdagen.
Scheelt weer lekker family trippen. (:
Dan kan ik ook gewoon in een bus gaan zitten en de hele dag hetzelfde rondje tourenquote:Op maandag 21 december 2009 03:34 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is vast bedacht door de fabrikant, in de hoop wat meer mobieltjes te verkopen
Maar goed, waarom wil je uberhaupt vanuit Groningen naar Maastricht? Is je verwarming thuis stuk en breng je daarom liever je dag door in de trein?
Dan wordt het lastig ja!quote:Op maandag 21 december 2009 03:40 schreef koei het volgende:
[..]
Helaas woon ik op fietsafstand van mn ouders, anders was dat idd een erg goed idee geweest!
KerstDoe mij maar gewoon twee sinterklaasdagen, dan mag kerst afgeschaft worden!
Kerst en sinterklaas kunnen me beiden gestolen worden. Al vind ik kerstsfeer nog wel fijn, sinterklaas is gewoon een ouwe gast met zombiesquote:Op maandag 21 december 2009 03:40 schreef koei het volgende:
[..]
Helaas woon ik op fietsafstand van mn ouders, anders was dat idd een erg goed idee geweest!
KerstDoe mij maar gewoon twee sinterklaasdagen, dan mag kerst afgeschaft worden!
Nee, want de bus rijdt niet! Tenminste, de bus van vandaag dan...quote:Op maandag 21 december 2009 03:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook gewoon in een bus gaan zitten en de hele dag hetzelfde rondje touren
Ach, Oud & Nieuw is altijd wel leuk vind ik! Hoewel ik niet de familie af hoef op 1 januari, dat is het voordeel van geen opa's en oma's meer hebben!quote:Op maandag 21 december 2009 03:42 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja!
En dan ook nog Oud en Nieuw al die sociale verplichtingen.
Die in Leeuwwarden reden niet!quote:
Gewoon via tinypic.com doen!quote:Op maandag 21 december 2009 03:48 schreef bazchillin het volgende:
wat een gedoe om een avatar ge upload te krijgen zeg!
quote:Op maandag 21 december 2009 03:51 schreef koei het volgende:
Je mag die van mij anders wel lenen Baz, ik ga nu toch naar bed!
Weltrusten allemaal!
Misschien ook wel niet trouwens, maar vrijdag iig nog wel en toen was t weer niet veel beter dan nu eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 03:47 schreef koei het volgende:
[..]
Die in Leeuwwarden reden niet!
En hier reed er met moeite nog 1 buslijn. Toen ik 's ochtends naar mn werk fietste stond er een tram bij de halte vlak naast waar ik de rails kruis, maar toen ik 's avonds weer naar huis fietste stond diezelfde tram er nog steeds, maar nu met knipperende lampen
Ow ok die kende ik nog niet!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 03:56 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Ow ok die kende ik nog niet!
Ik was even op zoek naar Britanny Murphy nieuws. Jammer dat die nooit in de playboy zal komen nu aangezien ze geen carriere meer heeft die downhill kan gaan.
Haha thanx for the offer maar ik onderscheid mezelf liever!quote:Op maandag 21 december 2009 03:51 schreef koei het volgende:
Je mag die van mij anders wel lenen Baz, ik ga nu toch naar bed!
Weltrusten allemaal!
Dan neem je Koeis niet-kerst avatarquote:Op maandag 21 december 2009 03:59 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Haha thanx for the offer maar ik onderscheid mezelf liever!
good night!
Ik snap de ballen van die tinypic! Misschien moet ik er morgen even naar kijken en mn nest maar eens in duiken.quote:Op maandag 21 december 2009 04:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan neem je Koeis niet-kerst avatar
Zo lastig is t niet toch?quote:Op maandag 21 december 2009 04:06 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Ik snap de ballen van die tinypic! Misschien moet ik er morgen even naar kijken en mn nest maar eens in duiken.
Ja same here! Lastig altijd dat. Hopelijk kan ik die Earth Defense Force scoren hier van t forum! Lekkere popcorn shooter :pquote:Op maandag 21 december 2009 04:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zo lastig is t niet toch?
Ik moet zo ook maar eens slapen, maar ik ben zo wakker
Hehe FO3 bluh! Hey ik duik mn nest in! Morgen maar weer verder moi!quote:Op maandag 21 december 2009 04:12 schreef lkb9000 het volgende:
ken echt helemaal niks van dat spel, klinkt vreselijk, maar misschien daarom ook wel weer fijn
Ik wil eat lead en fallout goty
quote:Op maandag 21 december 2009 08:09 schreef Misan het volgende:
Ik ben ook weer terug naar huis gegaan. De trein van 7:10 uur met 20 minuten vertraging werd veranderd in de trein van 7:40 met 20 minuten vertraging en ben na 40 minuten blauwbekken maar terug naar huis gegaan. Station stond vol met mensen en had ook geen zin in veevervoer. Met de auto gaan is helaas ook geen optie, dan heb ik het niet over de 11km file op de A6 die 73 minuten vertraging oplevert, maar voornamelijk over dat er ook geen openbaar vervoer binnen Amsterdam rijdt (geen metro dus).
Ik doe vanmiddag nog wel een poging en ga vanmorgen maar thuiswerken
Baasquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
Kom Nick dan maken we ook een sneeuwpop!
Och wat staat ie ook weer dicht bij zijn medemensen!quote:
De game is het niet waardquote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef lkb9000 het volgende:
Op station utrecht ff eat lead voor een tientje opgepikt
Heeft ie ook co op? ik heb hem net namelijk geruild samen met Earth Defense Force! :pquote:Op maandag 21 december 2009 15:39 schreef lkb9000 het volgende:
Op station utrecht ff eat lead voor een tientje opgepikt
Flashpoint voor earth d f + eat lead?quote:Op maandag 21 december 2009 16:04 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Heeft ie ook co op? ik heb hem net namelijk geruild samen met Earth Defense Force! :p
Euj! Helemaal niet!quote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Flashpoint voor earth d f + eat lead?
Wat praten mensen in het zuiden dom zegkutaccent
Probeer Twente eens, daar kan ik echt heel slecht tegenquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt terug altijd korterquote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef lkb9000 het volgende:
Eindhoven. Duurt lang zeg, wat een kutreis
Waarom ben je uberhaupt gegaanquote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef lkb9000 het volgende:
Eindhoven. Duurt lang zeg, wat een kutreis
Van mij denken ze altijd dat ik uit Limburg komquote:Op maandag 21 december 2009 16:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Oke dat is wel een goeie reden..quote:Op maandag 21 december 2009 18:20 schreef lkb9000 het volgende:
omdat het hotel dus al geboekt was
Gast het is schattig!quote:Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
Bijna in maastricht nu
Als ik iemand daar hoor praten sla ik m op zn bek ik kan t echt niet aanhoren![]()
lenny +1quote:Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
Bijna in maastricht nu
Als ik iemand daar hoor praten sla ik m op zn bek ik kan t echt niet aanhoren![]()
Zachte gquote:
baas!!quote:
En terechtquote:Op maandag 21 december 2009 18:23 schreef lkb9000 het volgende:
Ik versta er soms vlagen van, heb altijd het idee dat het over carnaval en vla gaatquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ze me uitschelden want ik versta ze niet
quote:
Juist, omdat wij gezellig zijnquote:Op maandag 21 december 2009 19:59 schreef Fallen het volgende:
Waarom is ons SC zo in een keer geliefd door anderen?
Gezellig hoor, daar niet van...
Mooi!quote:Op maandag 21 december 2009 20:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist, omdat wij gezellig zijn
limburgers wel ja!quote:
Nou sommige zijn ook onverstaanbaarquote:Op maandag 21 december 2009 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
limburgers wel ja!
Brabanders niet!
je verstaat mij toch ookquote:Op maandag 21 december 2009 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou sommige zijn ook onverstaanbaar
Stond ik vanmiddag toch even middag op het woonerf hier vast met mijn auto
Meestal wel ja. Komt omdat wij altijd slap ouwehoeren, dat kan ik ook vrij goedquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan lezen wat je typt, verstaan is een ander verhaal
dat zal het zijn iddquote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Komt omdat wij altijd slap ouwehoeren, dat kan ik ook vrij goed
Morphquote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Komt omdat wij altijd slap ouwehoeren, dat kan ik ook vrij goed
quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morph![]()
![]()
![]()
Ik woon net niet in Limburg dus nu ben ik Approved right?
quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jij wel hoor!
En opbokken met die zuig post in FB
Je mag ook een dag eerder komen, kom zelf uit utrecht 01-01.quote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef lkb9000 het volgende:
Wordt een lekker weekend
Oud&nieuw vieren in scheveningen, terug naar groningen, volgende dag naar gouda
Ik neem wel lachgas mee
Dat komt misschien wel perfect uit, kunnen we dan mooi een jointje roken! Scheelt weer flink reizenquote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je mag ook een dag eerder komen, kom zelf uit utrecht 01-01.
Deze jongen heeft helemaal gelijk!quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
In Groningen dragen ze toch geen onderbox?
Wat mij betreft een date.quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat komt misschien wel perfect uit, kunnen we dan mooi een jointje roken! Scheelt weer flink reizen
We're going commando!quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deze jongen heeft helemaal gelijk!
No way dat ik in dat water gaquote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef koei het volgende:
Ga je ook gelijk de nieuwjaarsduik doen Lennie?
Ik ben één jaar naar Scheveningen geweest voor oud&nieuw een paar jaar geleden, maar vond het niet echt de moeite waard. Ga je naar een speciaal feest?
No pants no problem party!quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat mij betreft een date.
[..]
We're going commando!
Nee hoor, echte mannen doen dat..quote:Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
Poit en Lennart hebben een feestje samen zonder onderbroek..
Raar
quote:
De kok is er als het goed is ook.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ja, maar voor jou alleen kom ik niet natuurlijk! Maar Lennie en Ritse maken het al een stuk leuker!
oja, lasagna met worstjesquote:
Ik kan er weer slecht tegen dat als ik nog zo me best doe mensen je belachelijk maken omdat je uit Twente komt.quote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Probeer Twente eens, daar kan ik echt heel slecht tegen
daar is echt niet doorheen te komen, duizenden azen op die codes en zijn altijd binnen een paar minuten allemaal vergevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:50 schreef koei het volgende:
Op facebook geven ze regelmatig betakeys weg dus misschien handig om dat in de gaten te houden! Overigens alleen Amerikaanse, dus zorg dat je een US account hebt!
Hoe lang heb je nog te levenquote:
quote:
Ze bellen mij gewoon op.quote:
zo erg bij jou ja?quote:
Ach, bloeduitslagen moeten besproken worden dus tussen 1 en 2 bellen ze even.quote:
ah, SOA-testje gehad?quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:15 schreef Dark_Gelanus het volgende:
[..]
Ach, bloeduitslagen moeten besproken worden dus tussen 1 en 2 bellen ze even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |