quote:Op maandag 21 december 2009 03:51 schreef koei het volgende:
Je mag die van mij anders wel lenen Baz, ik ga nu toch naar bed!
Weltrusten allemaal!
Misschien ook wel niet trouwens, maar vrijdag iig nog wel en toen was t weer niet veel beter dan nu eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2009 03:47 schreef koei het volgende:
[..]
Die in Leeuwwarden reden niet!
En hier reed er met moeite nog 1 buslijn. Toen ik 's ochtends naar mn werk fietste stond er een tram bij de halte vlak naast waar ik de rails kruis, maar toen ik 's avonds weer naar huis fietste stond diezelfde tram er nog steeds, maar nu met knipperende lampen
Ow ok die kende ik nog niet!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 03:56 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Ow ok die kende ik nog niet!
Ik was even op zoek naar Britanny Murphy nieuws. Jammer dat die nooit in de playboy zal komen nu aangezien ze geen carriere meer heeft die downhill kan gaan.
Haha thanx for the offer maar ik onderscheid mezelf liever!quote:Op maandag 21 december 2009 03:51 schreef koei het volgende:
Je mag die van mij anders wel lenen Baz, ik ga nu toch naar bed!
Weltrusten allemaal!
Dan neem je Koeis niet-kerst avatarquote:Op maandag 21 december 2009 03:59 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Haha thanx for the offer maar ik onderscheid mezelf liever!
good night!
Ik snap de ballen van die tinypic! Misschien moet ik er morgen even naar kijken en mn nest maar eens in duiken.quote:Op maandag 21 december 2009 04:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan neem je Koeis niet-kerst avatar
Zo lastig is t niet toch?quote:Op maandag 21 december 2009 04:06 schreef bazchillin het volgende:
[..]
Ik snap de ballen van die tinypic! Misschien moet ik er morgen even naar kijken en mn nest maar eens in duiken.
Ja same here! Lastig altijd dat. Hopelijk kan ik die Earth Defense Force scoren hier van t forum! Lekkere popcorn shooter :pquote:Op maandag 21 december 2009 04:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zo lastig is t niet toch?
Ik moet zo ook maar eens slapen, maar ik ben zo wakker
Hehe FO3 bluh! Hey ik duik mn nest in! Morgen maar weer verder moi!quote:Op maandag 21 december 2009 04:12 schreef lkb9000 het volgende:
ken echt helemaal niks van dat spel, klinkt vreselijk, maar misschien daarom ook wel weer fijn
Ik wil eat lead en fallout goty
quote:Op maandag 21 december 2009 08:09 schreef Misan het volgende:
Ik ben ook weer terug naar huis gegaan. De trein van 7:10 uur met 20 minuten vertraging werd veranderd in de trein van 7:40 met 20 minuten vertraging en ben na 40 minuten blauwbekken maar terug naar huis gegaan. Station stond vol met mensen en had ook geen zin in veevervoer. Met de auto gaan is helaas ook geen optie, dan heb ik het niet over de 11km file op de A6 die 73 minuten vertraging oplevert, maar voornamelijk over dat er ook geen openbaar vervoer binnen Amsterdam rijdt (geen metro dus).
Ik doe vanmiddag nog wel een poging en ga vanmorgen maar thuiswerken
Baasquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 08:51 schreef AQuila360 het volgende:
Kom Nick dan maken we ook een sneeuwpop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |