quote:
Om deze opmerking ruggegraat te kunnen geven moet je dat nu natuurlijk gaan doen, activeren dus.quote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
Als ik nou dat fotoboek gebeuren aan had staan, zou je er op terug komen!
Morthill en Liz heb ik inderdaad nog mee samengewerkt. Ach, het kan ook geen kwaad om vers bloed te hebben in een crew natuurlijk. Gebeurt in het echte arbeidsleven ook.quote:Op zondag 20 december 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Ja, dat is makkelijk praten natuurlijk GizmoVoorlopig zijn dat alleen nog maar praatjes!
Ik denk dat er idd bijna niemand meer in de crew zit waar jij nog mee hebt samengewerkt Lani. Liz nog wel, en misschien morthill nog? Verder is iedereen vertrokken volgens mij...
Tsk!quote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Neuh!
Fotoboek gaat niet aan!
Bedoel meer van, zo'n nerd ben ik niet!
Hebben ze ook nooit tegen me gebruikt ofzo!
Zolang je geen fotoboek hebt maar wel WoW speelt ben je wat mij betreft een echte nerd!quote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Neuh!
Fotoboek gaat niet aan!
Bedoel meer van, zo'n nerd ben ik niet!
Hebben ze ook nooit tegen me gebruikt ofzo!
Weltrusten Koei. Deze laptop gaat ook zo uit, maar lig al wel op bed. Heerlijk, dat luie leven,quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Zolang je geen fotoboek hebt maar wel WoW speelt ben je wat mij betreft een echte nerd!
Maar goed, ik ga mn laptop uitzetten. Nog even mn huis een beetje fatsoeneren terwijl ik Iron Man af kijk en dan richting bed. Morgen weer een dagje werken!
gekke jan?quote:
fotoboek stelt geen 1 flikker voor, meer aandacht trekjes!quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Zolang je geen fotoboek hebt maar wel WoW speelt ben je wat mij betreft een echte nerd!
Maar goed, ik ga mn laptop uitzetten. Nog even mn huis een beetje fatsoeneren terwijl ik Iron Man af kijk en dan richting bed. Morgen weer een dagje werken!
diegene die de foto wil zien, of diegene waar de foto van isquote:Op zondag 20 december 2009 01:19 schreef Misan het volgende:
ze willen gewoon een foto van je zien, that's it
maargoed, FOK! kennende zal het wel niet veel soeps zijn ook
serieus?quote:Op zondag 20 december 2009 01:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, maar die klinkt wel reuze interessant.
Ene Maartje, werkt bij MEE.quote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
serieus?
http://www.dumpert.nl/mediabase/13130/8fa78ba4/index.html
Maar nu ben ik wel benieuwd wie jij kent dan uit boxtel
Hmm ik zou niet weten wat MEE isquote:
quote:
Ik was al crew toen Lani er nog was. Al was dat maar 2 of 3 maandjes ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 01:08 schreef koei het volgende:
Ja, dat is makkelijk praten natuurlijk GizmoVoorlopig zijn dat alleen nog maar praatjes!
Ik denk dat er idd bijna niemand meer in de crew zit waar jij nog mee hebt samengewerkt Lani. Liz nog wel, en misschien morthill nog? Verder is iedereen vertrokken volgens mij...
Ik voel mijn hersenen zowat uit mijn oor druipenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik voel mijn hersenen zowat uit mijn oor druipen
quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hier in Groningen kan je tenminste degelijk snowboarden
[ afbeelding ]
nou ja, daarom ga ik niet naar groningenquote:
wel een yellow snowconequote:
quote:
Wat is de nieuwe hitmachine?quote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]yeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Wat vind je van de nieuwe hitmachine? Ik vind 't helemaal niks eigenlijk
Goeie tekstquote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef lkb9000 het volgende:
paar posts hierboven, met de kerstindonerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |