hij vroeg mij mee roken terwijl ik geen peuken mee hadquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef koei het volgende:
Het was bijna vechten wie er naast hem mocht zitten! Ik mocht het 's middags en 's avonds, en Misan tijdens het eten. Netto heb ik dus het meeste naast hem gezeten!
Redelijk. Ongeveer 1 a 2 films per week. Verder een fuckload aan DVD en vooral VHS (schat zo'n 1500 films)quote:
nice, ik ga als het veel is één keer in de twee maanden naar de bios en heb wel zo'n 300 filma op DVDquote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Redelijk. Ongeveer 1 a 2 films per week. Verder een fuckload aan DVD en vooral VHS (schat zo'n 1500 films)
Ach, hij houdt gewoon rekening met mijn gezondheid, terwijl hij jou blijkbaar best wil helpen met kanker krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 00:02 schreef Misan het volgende:
[..]
hij vroeg mij mee roken terwijl ik geen peuken mee had
Heb ook veel origineel liggen. Er sluipen heel soms ook wat zeldzamer geworden DVD's minder legaal verkregen de kast inquote:Op zondag 20 december 2009 00:04 schreef Misan het volgende:
[..]
nice, ik ga als het veel is één keer in de twee maanden naar de bios en heb wel zo'n 300 filma op DVD
Origineel natuurlijk
gezelligheid > kankerquote:Op zondag 20 december 2009 00:04 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, hij houdt gewoon rekening met mijn gezondheid, terwijl hij jou blijkbaar best wil helpen met kanker krijgen
euh... http://www.amazon.com/Wat(...)pecial/dp/B001QTXM5Yquote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heb ook veel origineel liggen. Er sluipen heel soms ook wat zeldzamer geworden DVD's minder legaal verkregen de kast in
(Watchmen Director's Cut of Ultimate cut)
Ben me nu wat meer op Blu ray aan het focussen
Met kanker moet je niet spottenquote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef Misan het volgende:
[..]
gezelligheid > kanker
vandaar ook
[ afbeelding ]
En het is dat jij tegenover me zat, anders had ik Ritse gevraagd om samen te doen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef koei het volgende:
Van een nagerecht delen krijg je geen kanker hoor
En het is dat jij tegenover me zat, anders had ik Ritse gevraagd om samen te doen...
ik bedoel dat men gezelligheid verkiest boven kankerquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met kanker moet je niet spotten
(af en toe erom lachen kan wel om de boel te relativeren)
Jij zat nog naast Ritse dus je had prima samen kunnen doen! Rosseflos en Fipo deden dat ook! Je mag best toegeven dat ik je eerste keus ben hoor!quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef Misan het volgende:
[..]
En het is dat jij tegenover me zat, anders had ik Ritse gevraagd om samen te doen...
je wil het gewoon horen he?quote:Op zondag 20 december 2009 00:11 schreef koei het volgende:
[..]
Jij zat nog naast Ritse dus je had prima samen kunnen doen! Rosseflos en Fipo deden dat ook! Je mag best toegeven dat ik je eerste keus ben hoor!
Sinds wanneer laat jij je tegen houden door beleefdheid?quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef Misan het volgende:
[..]
je wil het gewoon horen he?
nee, ik vond het gewoon onbeleefd om nee tegen je te zeggen terwijl ik er wel zin in had
ik heb me nog nooit tegen laten houden door beleefdheid, dat zit er nu eenmaal inquote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef koei het volgende:
[..]
Sinds wanneer laat jij je tegen houden door beleefdheid?
Oeh! Unrated! Uncensored! The waarheid!quote:Op zondag 20 december 2009 00:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb me nog nooit tegen laten houden door beleefdheid, dat zit er nu eenmaal in
gewoon puur is voldoendequote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oeh! Unrated! Uncensored! The waarheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |