quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Jij wel hoor!
En opbokken met die zuig post in FB
Je mag ook een dag eerder komen, kom zelf uit utrecht 01-01.quote:Op maandag 21 december 2009 22:40 schreef lkb9000 het volgende:
Wordt een lekker weekend
Oud&nieuw vieren in scheveningen, terug naar groningen, volgende dag naar gouda
Ik neem wel lachgas mee
Dat komt misschien wel perfect uit, kunnen we dan mooi een jointje roken! Scheelt weer flink reizenquote:Op maandag 21 december 2009 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je mag ook een dag eerder komen, kom zelf uit utrecht 01-01.
Deze jongen heeft helemaal gelijk!quote:Op maandag 21 december 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
In Groningen dragen ze toch geen onderbox?
Wat mij betreft een date.quote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat komt misschien wel perfect uit, kunnen we dan mooi een jointje roken! Scheelt weer flink reizen
We're going commando!quote:Op maandag 21 december 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Deze jongen heeft helemaal gelijk!
No way dat ik in dat water gaquote:Op maandag 21 december 2009 22:48 schreef koei het volgende:
Ga je ook gelijk de nieuwjaarsduik doen Lennie?
Ik ben één jaar naar Scheveningen geweest voor oud&nieuw een paar jaar geleden, maar vond het niet echt de moeite waard. Ga je naar een speciaal feest?
No pants no problem party!quote:Op maandag 21 december 2009 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat mij betreft een date.
[..]
We're going commando!
Nee hoor, echte mannen doen dat..quote:Op maandag 21 december 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
Poit en Lennart hebben een feestje samen zonder onderbroek..
Raar
quote:
De kok is er als het goed is ook.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Ja, maar voor jou alleen kom ik niet natuurlijk! Maar Lennie en Ritse maken het al een stuk leuker!
oja, lasagna met worstjesquote:
Ik kan er weer slecht tegen dat als ik nog zo me best doe mensen je belachelijk maken omdat je uit Twente komt.quote:Op maandag 21 december 2009 17:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Probeer Twente eens, daar kan ik echt heel slecht tegen
daar is echt niet doorheen te komen, duizenden azen op die codes en zijn altijd binnen een paar minuten allemaal vergevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:50 schreef koei het volgende:
Op facebook geven ze regelmatig betakeys weg dus misschien handig om dat in de gaten te houden! Overigens alleen Amerikaanse, dus zorg dat je een US account hebt!
Hoe lang heb je nog te levenquote:
quote:
Ze bellen mij gewoon op.quote:
zo erg bij jou ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |