Maarruh, wie ben jij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef Uitkering het volgende:
[..]
Ja graag! Straks zien te veel mensen het nogEn daar zitten we nou niet echt op te wachten he
Moderators kunnen niet kloonscannen dus je kan het eigenlijk helemaal niet weten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel mooi dat je ingaat op een bluf en nu dus zelf bevestigd dat het zo is
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel mooi dat je ingaat op een bluf en nu dus zelf bevestigd dat het zo is
En dat bedenk je net iets te laatquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moderators kunnen niet kloonscannen dus je kan het eigenlijk helemaal niet weten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moderators kunnen niet kloonscannen dus je kan het eigenlijk helemaal niet weten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Uitkering het volgende:
RacerDKB post in alle topic van Griekjee en vice verca.
Ook komt de ene meestal direct online nadat de ander zich uitgelogd heeft
Hoe verklaar je dan dat ik en griekjee op dezelfde tijdstippen hebben gepost?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef Uitkering het volgende:
RacerDKB post in alle topic van Griekjee en vice verca.
Ook komt de ene meestal direct online nadat de ander zich uitgelogd heeft
IE explorer - User1quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ik en griekjee op dezelfde tijdstippen hebben gepost?
Maar Racer...je hebt het al toegegevenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
quote:
Weer een bevestiging!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Griekjeee gezien...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Griekjeee is een hoax totdat er full frontal pics worden gepost.
Die in d'r foboek, screens uit die videoclip die nep bleken te zijn (?) of nóg ander materiaal?quote:Op zondag 20 december 2009 17:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb foto's van Griekjeee gezien...
Andere foto's.quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die in d'r foboek, screens uit die videoclip die nep bleken te zijn (?) of nóg ander materiaal?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
haha inderdaad
-edit- verkeerde account
euh... ooit gehoord van IP?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Uitkering het volgende:
[..]
IE explorer - User1
Mozzila firefox - User2
What about it? je kan prima tegelijk met 2 accounts posten door 2 verschillende browsers te gebruiken.quote:
ja klopt...quote:Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef PP. het volgende:
[..]
What about it? je kan prima tegelijk met 2 accounts posten door 2 verschillende browsers te gebruiken.
Wat een baas is ditquote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef stroopdoosch het volgende:
*sbs6 stem* Nu al de meest spraakmakende hoax op Fok! Heel Nederland praat erover, mis het niet!
Geloof er maar niet te veel van.quote:Op maandag 21 december 2009 23:34 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben oprecht blij met deze onthulling!
Maar ik nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je het topic leest zie je dat Racer het zelf bevestigd.
Goddomme wat probeert iedereen toch op mijn populariteit mee te liften, IK BEN HELEMAAL VAN NIEMAND!!!!!!!!!!!!!!11111111111quote:Op maandag 21 december 2009 23:57 schreef Quir het volgende:
Jongens, doe niet zo flauw. Het is algemeen bekend dat Griekjeee een kloon van Ludo is, dus het kan DKB helemaal niet zijn.
Ha-ha, sukkels!
Dan haal je toch zelf je eerdere theorie (ene logt uit, andere logt in) onderuit manquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Uitkering het volgende:
[..]
IE explorer - User1
Mozzila firefox - User2
Ach ik ben onderhand iedereen's kloon al geweest, voel je vooral niet speciaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 05:43 schreef Triggershot het volgende:
Hmm, ik dacht dat ik Griekjeee, was, of ze mij, of wij elkaar iig.
Pardon?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ach ik ben onderhand iedereen's kloon al geweest, voel je vooral niet speciaal.
Bewijs?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Tja, de kloonscan heeft idd een 100% match gegeven tussen die 2.
Hou dan gewoon je mond dicht, als je het toch niet kan bewijzen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan ik natuurlijk niet posten he.
En Racer/Griekjeee; ga eens uit mijn PM-box.
Die kun jij niet eens doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Scorpie het volgende:
Tja, de kloonscan heeft idd een 100% match gegeven tussen die 2.
Ik weet niet wat die racerDKB oid doet, maar ik pm je alleen in je dromen honey.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan ik natuurlijk niet posten he.
Oké oké ik ben er best wel vaak van beschuldigd jouw kloon te zijn, je mag je wel een beetje speciaal voelen.quote:
vind ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef griekjeee het volgende:
OJA EN DE VOLGENDE KEER DAT JE ME BESCHULDIGT, SCHRIJF VERDOMME MIJN NAAM EENS GOED!!!!!!!111111111111111111
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef griekjeee het volgende:
OJA EN DE VOLGENDE KEER DAT JE ME BESCHULDIGT, SCHRIJF VERDOMME MIJN NAAM EENS GOED!!!!!!!111111111111111111
quote:
Ik ben het in ieder geval ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wist niet zeker of ik het goed schreef.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het in ieder geval ook niet.
Wij hebben dezelfde naam.quote:
Ja, alsof je dat al niet 884 keer geroepen hebtquote:
IS GRIEKJEEE IN HET ECHT EEN MAN OF NIET?!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:15 schreef Triggershot het volgende:
IDD, IS GRIEKJEEE NOU EEN KLOON OF NIET?!!
En wat voor eenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IS GRIEKJEEE IN HET ECHT EEN MAN OF NIET?!!
Iets wat niet op het forum verspreid gaat worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, geen idee wat er woensdag zich heeft afgespeeld.
Dan verhuizen we.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iets wat niet op het forum verspreid gaat worden.
Zou ze niet echt tof vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:03 schreef Quir het volgende:
Hophop in gallop Trigger, maak plaats voor de pikante foto's.
Er is weinig pikants aan griekje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:03 schreef Quir het volgende:
Hophop in gallop Trigger, maak plaats voor de pikante foto's.
Aan jou wel? Dit schept verwachtingen.quote:
Dankjequote:
Nee.quote:
Bio jij gelooft me wel toch?quote:
Die is er alquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:07 schreef Koko_Banana het volgende:
Komt er een "Ik heb trek in biefstuk" topic?
Nou, ik vind jou het anders aardig goed doen op de pikant-schaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Maar altijd nog een stuk pikanter als dat ik ben.
Y en ik hebben een besluit over jou genomenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, ik vind jou het anders aardig goed doen op de pikant-schaal.![]()
![]()
Blijkbaar scoor jij een stuk hoger op de pikant-schaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, ik vind jou het anders aardig goed doen op de pikant-schaal.![]()
![]()
Oh?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Y en ik hebben een besluit over jou genomen
Neejoh, je bent gewoon te zelfkritischquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Blijkbaar scoor jij een stuk hoger op de pikant-schaal.![]()
Ynuhh?quote:
Weet jij veel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Ik dan? Weet ik het?
Ik volg het niet...quote:
Ik heb sowieso vaak gelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar heb ik best wel gelijk in.
Zullen we ons dan maar aanpassen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien hadden we tussen ons niet voor G moeten kiezen, ze volgt het niet.
Begrepen worden is overrated..quote:Op woensdag 23 december 2009 00:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Door normaal te communiceren? Zodat het ook voor de buitenstaanders te begrijpen is.
Uiteraard.quote:
Is dit een verzameling-van-griekjeee-klonen-topic ofzo?quote:
Maar ben je echt een kloon?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is dit een verzameling-van-griekjeee-klonen-topic ofzo?
Waarop?quote:
Uhuhquote:
Hoezo?quote:
Wie ze van ons kiest?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, trigger heeft de vraag nog niet gesteld. Laat maar.
Ik wil weten waarom.quote:
Je mist de smiley geloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
[..]
En waarom is dit leuk nieuws voor mij? Het lijkt mij juist slecht nieuws.
Of is dit een taalkundig truukje wat ik hier uithaal? Iets wat alleen hele intelligente mensen kunnen doen?quote:
Niet dat ik zeg dat ik intelligent ben. Straks krijg ik Sjibble weer over me heen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Of is dit een taalkundig truukje wat ik hier uithaal? Iets wat alleen hele intelligente mensen kunnen doen?
Suggereer je hier nu stiekem dat ik niet heel intelligent ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Of is dit een taalkundig truukje wat ik hier uithaal? Iets wat alleen hele intelligente mensen kunnen doen?
Vast niet, ik begreep het namelijk ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Biels het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wiens kloon je bent.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Suggereer je hier nu stiekem dat ik niet heel intelligent ben.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wiens kloon je bent.
Begrijpen is wat anders dan het daadwerkelijke truukje uithalen, he.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vast niet, ik begreep het namelijk ook.
Zeg, dit is geen kijk-mij-eens-Biels-zijn-en-perfect-en-intelligent-enzo-zijn-topic.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Begrijpen is wat anders dan het daadwerkelijke truukje uithalen, he.
En lekker.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg, dit is geen kijk-mij-eens-Biels-zijn-en-perfect-en-intelligent-enzo-zijn-topic.
Handtekeningen aanvragen kan via pm.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef jo-ep het volgende:
knap hoor.. een heel topic door maar één persoon gemaakt
Wat zij zei!!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Griekjeee is geen RacerDKB![]()
![]()
![]()
Jij zou vol trots zogenaamd moeten toegeven ja, dit is een eerquote:
Als jullie iets met elkaar hebben welquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
[..]
En waarom is dit leuk nieuws voor mij? Het lijkt mij juist slecht nieuws.
RacerDKB is zoveel geiler en cooler dan jij!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou vol trots zogenaamd moeten toegeven ja, dit is een eer
Ik neem aan dat hij dan wel zou weten dat ik wel of geen kloon ben.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als jullie iets met elkaar hebben wel
En dan zou ik nog niet weten of het wel of geen kloon is?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als jullie iets met elkaar hebben wel
De eer is eerder anderzijds, verdommequote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij zou vol trots zogenaamd moeten toegeven ja, dit is een eer
Deze OP gaat inderdaad nergens over.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef Sjibble het volgende:
Ik trek ook maar mn conclusie uit de OP
Maar griekje is toch al ontmaskerd?
Ze had een heel topic over de clip waar ze in zat.
Dus dit topic is toch 1 grote hoax
Je voelt wel trots en je wéét het. Bovendien ben ik geen kloon. Iedereen wil mij gewoon als kloon verdomme.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De eer is eerder anderzijds, verdomme
Alsof ik geassocieerd wil worden met de eerste de beste KLB-kloon.
Lamon is trieste werkelijkheid. Ik ook.quote:
Welke clip, en veel bloot?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef Sjibble het volgende:
Ik trek ook maar mn conclusie uit de OP
Maar griekje is toch al ontmaskerd?
Ze had een heel topic over de clip waar ze in zat.
Dus dit topic is toch 1 grote hoax
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Lamon is trieste werkelijkheid. Ik ook.
nou nou, rustig aan schoonheidsprincesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je voelt wel trots en je wéét het. Bovendien ben ik geen kloon. Iedereen wil mij gewoon als kloon verdomme.
Krijg ik anders zo'n tof topic van je?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
nou nou, rustig aan schoonheidsprinces
Formuleert u eens wat u met een tof topique bedoelt mevrouwquote:Op woensdag 23 december 2009 01:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Krijg ik anders zo'n tof topic van je?
Waarin mijn persoontje duidelijk naar voren komtquote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Formuleert u eens wat u met een tof topique bedoelt mevrouw
maar zo'n tof topique heb ik toch nooit gemaakt? of wel?quote:Op woensdag 23 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarin mijn persoontje duidelijk naar voren komtIk heb gehoord dat jij daar heel goed in bent.
oeehh! "Miss Griekje if you're nasty!!"quote:Op woensdag 23 december 2009 01:57 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Formuleert u eens wat u met een tof topique bedoelt mevrouw
Zo dan, griekje benen wijd, sjibble loslaten en de film posten op fok. (wel op rec. drukken voordat je begint he)quote:Op woensdag 23 december 2009 02:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarin mijn persoontje duidelijk naar voren komtIk heb gehoord dat jij daar heel goed in bent.
Oh, dat dacht ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 03:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
maar zo'n tof topique heb ik toch nooit gemaakt? of wel?
Je was erbij toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef ynuhh het volgende:
Jeetje, dat ging gister helemaal nergens over. Ik heb het zojuist terug gelezen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef ynuhh het volgende:
Jeetje, dat ging gister helemaal nergens over. Ik heb het zojuist terug gelezen.
Hey wikkiquote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Triggershot plagen, klapjes vragen.
In eerste instantie niet, goed dat je me dit hebt laten zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al bedoelde.
Goed voor jou, minder goed voor mij waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In eerste instantie niet, goed dat je me dit hebt laten zien.
Hey, hey wikkiquote:Op woensdag 23 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed voor jou, minder goed voor mij waarschijnlijk.
Het is inderdaad een pakkend, doch goed liedquote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hey, hey wikkihet zit nu in mijn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |