1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:29 schreef DeZwabber het volgende:
had je er zelf maar een moeten doen, treuzel die ge er zijt
Ik weet het, maar ik was stiekem bang dat je gewoon was gaan maffenquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee! ik had al uitgelegd waarom het lang duurt!
en ik had al een op!
Ik zou er niet op rekenen dat ik nog vaak in de nachtploeg ga verblijven zo...quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:34 schreef DeZwabber het volgende:
maar deze is zoveel leuker en actiever dan jouw inferieure topique
en als ik je toch nog een ffsc nachtcrew bumpersticker stuur?quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat ik nog vaak in de nachtploeg ga verblijven zo...
Ik was er ook al heen aan t gaan om mijne te laten sluiten hoor...quote:
truste danquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er ook al heen aan t gaan om mijne te laten sluiten hoor...![]()
Maar mn internet doet steeds stommer dus ik ga je verlaten, sticker of niet...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:50 schreef nieslief het volgende:
Even een foto spammen voor Ingetje.....
[ afbeelding ]
I found the love but it didn't lastquote:
We zijn alledrie heel blij ermee heur. Wat zat er veeeeel in de doosquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik kon toch moeilijk jou cadeautjes sturen en die jongens toe laten kijken hoe je het uit mocht pakken![]()
Meurnin' trouwens, hier achter het huis onder de overkapping -6...en het sneeuwt weer
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Pie Ef, G'bai![]()
Morgen wordt er hier int Friesche land nog zo'n 10 cm sneeuw verwacht, blij dat ik komende week vrij ben
Ontbijt op bed werkt prima bij langslaperdsquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef MrSubtle het volgende:
Ah mijnis eindelijk wakker... wat kan die slapen zeg
ik val hier al een uur om van de honger
edit: oh en ik heb een nieuwe UI![]()
Nou, dan ga je eten toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef MrSubtle het volgende:
Ah mijnis eindelijk wakker... wat kan die slapen zeg
ik val hier al een uur om van de honger
edit: oh en ik heb een nieuwe UI![]()
Ik vind het gewoon een beetje balen voor de boys. Die zien wel sneeuw maar je kan er nog geen fatsoenlijke bal van maken. Zometeen gaan we glibberen naar de winkel. Ben benieuwd hoe dat gaat. Neem wel de kar op wielen mee want echt iets dragen lukt me nog niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Er ligt hier nog steeds wel zo'n 10 cm sneeuw.
Houdt in dat als je ff buiten bent geweest, je direct een droge broek, sokken en schoenen aan kan trekken.
Eigenlijk wilde ik vanmiddag ff kerstcadeautjes halen, lekker lopendhet durp in en dan ff koffie bij pa en ma.
Boodschappen zijn ruimschoots binnen (meneer I. ging mee; kost en paar centen, maar dan hebbie ook wat) dus die ellende hoeft iig niet!
Stuur ze hier heen; kunnen ze een heel dorp aan sneeuwpoppen maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje balen voor de boys. Die zien wel sneeuw maar je kan er nog geen fatsoenlijke bal van maken. Zometeen gaan we glibberen naar de winkel. Ben benieuwd hoe dat gaat. Neem wel de kar op wielen mee want echt iets dragen lukt me nog niet.
Ik heb mijn hoop gevestigd op zondag en dinsdag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stuur ze hier heen; kunnen ze een heel dorp aan sneeuwpoppen maken.![]()
Gisteren kwamen bijna alle mensen met kindjes op de slee op het spreekuur.
Van die schattig ingepakte hummeltjes waarbij alleen nog 2 oogjes en een rood neusje zichtbaar zijn
Fak jou!quote:
Zo werkt dat niet meneertje!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Pfff![]()
Straks ga ik Buffy ophalen, die komt logeren voor Kerst en O&N![]()
Dan zijn de katten samen aangezien wij beide weg zijn met O&N en ze het hier op de 9e beter trekken dan direct aan de straatkant met al dat vuurwerk
Als Buffy bij die van mij zit dan zit ze aan een doorgaande straat. Op 1 hoog.quote:
Hahahahahaa, 711 euro, mutsquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn H&M shoppingbag van 711 naar 50 euro aan het brengen!!!!
Whut 711 euro!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn H&M shoppingbag van 711 naar 50 euro aan het brengen!!!!
Oh gewoon klikkerdeklik op alles wat je leuk vind en het dan later uitzoeken. Ik snap nu.quote:
Ik dacht dat jij die kerststal ging maken. Maar die zijn ook leuk trouwens en daar heb je sneller wat aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
k ga strakjes aan een nieuwe project starten
[ afbeelding ]
ja ben ik aan begonnen, maar die ga ik thuis bij mn ouders verder uitwerken omdat ik me steeds vergis (is een engelstalig patroon en die hebben andere afkortingen, dus moeten eerst vertalen enzo)quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die kerststal ging maken. Maar die zijn ook leuk trouwens en daar heb je sneller wat aan.
Ja en dan heb je ook nog engels-engels of engels-amerikaans. Ik ben compleet in de war met die dingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ben ik aan begonnen, maar die ga ik thuis bij mn ouders verder uitwerken omdat ik me steeds vergis (is een engelstalig patroon en die hebben andere afkortingen, dus moeten eerst vertalen enzo)
aangezien t opruimen nu klaar is, hoef ik niets anders te doen nu, en kan ik dus een nieuw projectje starten
Oew, die zijn leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh gewoon klikkerdeklik op alles wat je leuk vind en het dan later uitzoeken. Ik snap nu.
Mijn lijstje wordt al langer en langerquote:
had je deze al gezienquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt al langer en langer
Oh nee ik geloof dat ik me maar in ga graven........quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je deze al gezien
http://www.garnstudio.com/julekalender.php?lang=nl
Lijstje? ga jij voor iedere liefhebber ook sokjes maken dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt al langer en langer
quote:
Erg hequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Over een paar weken krijgen we foto's van een heel uitgemergeld gezin
Je staat erin helemaal achteraanquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijstje? ga jij voor iedere liefhebber ook sokjes maken dan?
Gabaldon, wat schrijft die?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef nokwanda het volgende:
@Strega: het nieuwe boek van Gabaldon is![]()
![]()
![]()
Ik vond het jammer dat ie uit was en dat we nu weer jaren moeten wachten op het volgende deel.
Ik ben nu maar begonnen aan een redelijke methadonlijst: tegelijk het boek dat ik van jou kreeg (bijna uit, maar altijd even in te kijken), een geillustreerde versie van Wee Free men van Terry Pratcheten De erfenis van de Tempeliers van...? geen idee. Op de boekenplank ligt nog steeds "De eeuw van mijn vader"van Geert Mak.
Voordat je eraan begint: Eerst lekker samen eten met je mannenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je staat erin helemaal achteraan
http://en.wikipedia.org/wiki/Diana_Gabaldonquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:03 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Uhm.. middag, zie ik. Ik kom net uit bad gerold, dadelijk mijn legging, spijkerbroek, thermohemd, trui, bergschoenen en poncho aan en dan heerrrrrrlijk buiten zingen.![]()
[..]
Gabaldon, wat schrijft die?
Wee Free men![]()
De erfenis van de Tempeliers ken ik niet.
De eeuw van mijn vader: heel mooi boek.![]()
Leuk schema Mr S! (nu snap ik het)
En de nachtploeg heeft nog gezellig samen tv gekeken zag ik.
Tuurlijk eerst de verplichtingen en daarna de ontspanning.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voordat je eraan begint: Eerst lekker samen eten met je mannen![]()
Oei da's wel handig met deze temperaturen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan een isolerend plafond in de serre maken. Aan de klus
zaadjes, vetbollen en brood vinden ze heerlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Nonneke het volgende:
oh en ik heb een tam merel mannetje in de tuin![]()
Hij woont sinds afgelopen jaar alleen in onze vlinderstruikEn nou istie zo goed als tam
komt gezellig kijken bij de konijntjes en de cavia's en zit verder zo'n beetje de hele dag op de druivenstruik naast het raam
![]()
Wat zou meneer Merel lekker vinden om te eten ? we gaan zo zn eigen voerbakje voor hem kopen voor in de struik
kan je feliciteren lees ik!! en nog dubbel ook??quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh nee ik geloof dat ik me maar in ga graven........
Nee niesje nee niet doen niet klikken.
Eerst die twee babyvestjes met kabels afbreien, dan die twee mutsjes haken dan nog 2 paar babyslofjes gebreid of gehaakt daar ben ik nog niet uit en dan die roze trui afmaken (tsja op baby's zit wel een kalender zeg maar) en eigenlijk ook nog tussendoor nog meer babyspul maken. En dan sloffen voor mezelf en dan sloffen voor de heren en en en en en en en ik moet ook nog die muts van Tashi maken die ik Strega in het gedicht beloofd heb.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Nonneke het volgende:
Hij woont sinds afgelopen jaar alleen in onze vlinderstruikEn nou istie zo goed als tam
komt gezellig kijken bij de konijntjes en de cavia's en zit verder zo'n beetje de hele dag op de druivenstruik naast het raam
![]()
Wat zou meneer Merel lekker vinden om te eten ? we gaan zo zn eigen voerbakje voor hem kopen voor in de struik
Nee hoor ik heb ze al dubbel, maar mijn vriendin is zwanger van eentje, nog een vriendin ook en mijn neef wordt papa van een tweeling..... Tsja tweelingen het zit in de familie. Gelukkig is hun tweeling wel twee-eiig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef heester49 het volgende:
[..]
kan je feliciteren lees ik!! en nog dubbel ook??
he niet meer alleen, ben ook lekker aan het luisteren heerlijke muziek en super goed doel elk jaar, hoort echt bij kerst al.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef nieslief het volgende:
99 Luftballons Ooooh da's ook een ouwetje. Jeugdsentiment.
Oh dat vroeg ik me ook al af, dr is niks an iegquote:
Oh bedankt, moeten we dit kennen ergens van?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
artiest:
LIFEHOUSE
song:
HANGING BY A MOMENT
Het is best een klassieker, band wel een one-hit wonder, dus die ken je wss niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bedankt, moeten we dit kennen ergens van?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is best een klassieker, band wel een one-hit wonder, dus die ken je wss niet.
In de 90s wel een flinke hit geweest
Het zegt mij niks maar ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is best een klassieker, band wel een one-hit wonder, dus die ken je wss niet.
In de 90s wel een flinke hit geweest
Da's mooiquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Oeh , Chico zn oor lijkt iets beter te gaan, ik durf nog niet te hard te juichen maar hij kan zn kop weer helemaal schudden zonder stuipen te krijgen
Vanaf maandag geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Nonneke het volgende:
is er dit jaar geen serious request op tv
Ik zat ook al te zoeken, schijnbaar niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Nonneke het volgende:
Ieuw!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar Doslaapt vannacht in het huis !
Owh, tsjonge leuk al die dubbele gelukken!! Maar tje het blijft sowieso bijzonder of je er 1 of 2 krijgt natuurlijk! Leuk voor ze zo'n creatieve nicht/vriendin, waar is de mijne.....ben het zelf nl ook niet.. schoonmoeder maar eens lief aan kijken en lachen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ze al dubbel, maar mijn vriendin is zwanger van eentje, nog een vriendin ook en mijn neef wordt papa van een tweeling..... Tsja tweelingen het zit in de familie. Gelukkig is hun tweeling wel twee-eiig.
En zo trap ik er ook altijd in. Iemand hoeft maar lief te zijn of ik ben zet het al op de lijst....quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef heester49 het volgende:
[..]
Owh, tsjonge leuk al die dubbele gelukken!! Maar tje het blijft sowieso bijzonder of je er 1 of 2 krijgt natuurlijk! Leuk voor ze zo'n creatieve nicht/vriendin, waar is de mijne.....ben het zelf nl ook niet.. schoonmoeder maar eens lief aan kijken en lachen...
Non stop op 101 toch? En UPC heeft een speciaal kanaal of iets dacht ik?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Nonneke het volgende:
Ik had ook dentastix gratis gekregen laatst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:59 schreef Nonneke het volgende:
Nou boffen de hondjes even, er zitten Dentastix bij mn blaadjeElk jaar vergeet ik dat stomme blad weer op te zeggen
![]()
oh en ik heb geen digitale televisie
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had ook dentastix gratis gekregen laatst.
Daar moest Karel heeeeeel erg van kotsen, en de rest lustte t niet
Ik heb ook die voor kleine hondjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:02 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Hier zijn ze er wel dol op, al hebben ze normaal altijd met de Berner Senner voorop, deze is voor kleine hondjes
Hier alleen Dentastix en Markiesjes, iets anders willen ze nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ook die voor kleine hondjes.
T enige van pedigree wat ik wel es met tegenzin koop zijn jumbones.
Daarvan gaat Chico altijd volledig uit zijn plaat
Hahahaa jaa, gelukkig vind je het wel leuk o m te doen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
En zo trap ik er ook altijd in. Iemand hoeft maar lief te zijn of ik ben zet het al op de lijst....
Gelukkig gaan die kleine dingen best wel snel.
Zwanger zijn is idd altijd bijzonder maar als ik (als moeder van een tweeling) mag kiezen doe mij er dan maar eentje of twee-eiig.
Goedenmiddag allemaal!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:50 schreef nieslief het volgende:
Even een foto spammen voor Ingetje.....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Non, kiek, zoooooo debiel wordt Chico als ie een jumbone krijgt, en alleen bij jumbones doet ie dat![]()
[ link | afbeelding ]
Tis gewoon mijn oogquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
Ja had ik al gezien wat is het verhaal hierachter?
Ik hoorde net van de buurvrouw dat er voor morgen hier veel sneeuw en wind voorspelt word.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Er ligt hier nog steeds wel zo'n 10 cm sneeuw.
Houdt in dat als je ff buiten bent geweest, je direct een droge broek, sokken en schoenen aan kan trekken.
Eigenlijk wilde ik vanmiddag ff kerstcadeautjes halen, lekker lopend het durp in en dan ff koffie bij pa en ma.
Boodschappen zijn ruimschoots binnen (meneer I. ging mee; kost een paar centen, maar dan hebbie ook wat) dus die ellende hoeft iig niet!
alsof hij erin blijftquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Non, kiek, zoooooo debiel wordt Chico als ie een jumbone krijgt, en alleen bij jumbones doet ie dat![]()
[ link | afbeelding ]
Oh.... die zijn cute!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij blijft dr ook bijna in, ik geef ze echt maar heel af en toequote:Op zaterdag 19 december 2009 13:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alsof hij erin blijft![]()
tot straks all ik ben ff connifeer naar mn collega brengen![]()
zal als ik terug ben foto's uploaden van de merel, hij zat net weer lekker op zn tak naast het raam
Dat heb ik nou ook hé, ben altijd wel in drie boeken tegelijk bezig, zo van.....één om in te kijken, stukje te lezen en mijmeren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef nokwanda het volgende:
@Strega: het nieuwe boek van Gabaldon is![]()
![]()
![]()
Ik vond het jammer dat ie uit was en dat we nu weer jaren moeten wachten op het volgende deel.
Ik ben nu maar begonnen aan een redelijke methadonlijst: tegelijk het boek dat ik van jou kreeg (bijna uit, maar altijd even in te kijken), een geillustreerde versie van Wee Free men van Terry Pratcheten De erfenis van de Tempeliers van...? geen idee. Op de boekenplank ligt nog steeds "De eeuw van mijn vader"van Geert Mak.
Lieverd!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh nee ik geloof dat ik me maar in ga graven........
Nee niesje nee niet doen niet klikken.
Eerst die twee babyvestjes met kabels afbreien, dan die twee mutsjes haken dan nog 2 paar babyslofjes gebreid of gehaakt daar ben ik nog niet uit en dan die roze trui afmaken (tsja op baby's zit wel een kalender zeg maar) en eigenlijk ook nog tussendoor nog meer babyspul maken. En dan sloffen voor mezelf en dan sloffen voor de heren en en en en en en en ik moet ook nog die muts van Tashi maken die ik Strega in het gedicht beloofd heb.
Flinke meid. Dit is echt besparen!quote:
Succes!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan een isolerend plafond in de serre maken. Aan de klus
Moet je me wel ff aan een patroontje ofzo helpen he......quote:
Krachtvoer met havermout. Half rotte appels, peren en ander fruit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Ontsteking?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Oeh , Chico zn oor lijkt iets beter te gaan, ik durf nog niet te hard te juichen maar hij kan zn kop weer helemaal schudden zonder stuipen te krijgen
Hij heeft een prutoortje , ik ben het al een paar dagen aan het schoonmaken maar dat vindt ie niet zo tofquote:
Ja daar heb je absoluut gelijk in alleen ik ben altijd opgelucht als ik hoor dat iedere baby z'n eigen placenta heeft ook terugblikkend op mijn eigen ervaringen ermee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik ken zat een eiige tweelingen zonder problemen. En ik heb ook een vriendin die een van haar een eiige tweeling heeft verloren aan TTS, dus ik weet wat dat is![]()
Maar die dingen kun je maar beter gewoon relativeren, genoeg enkele zwangerschappen die niet goed gaan ook hoor.
Tis allemaal heel erg kut als het net jou overkomt hoor, daar niet van.
Maar ik ken ook een gezin met drie zonen van verschillende leeftijden die zwaar autistisch zijn en niks aan elkaar hebben ook nog es, dan is zo een een eiige tweeling mss juist wel weer een pré hoor
Oh, die lieverd, en dan die geluiden erbijquote:
Ik mis mn kleine gaylord echt soms ineens weer heel ergquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, die lieverd, en dan die geluiden erbij![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja daar heb je absoluut gelijk in alleen ik ben altijd opgelucht als ik hoor dat iedere baby z'n eigen placenta heeft ook terugblikkend op mijn eigen ervaringen ermee.
En voor de jongens is het absoluut een pre om een autischtische een-eiige tweeling te zijn.
Ja, je bent een hele slechte honden moeder, niet eens pakjes. Wat worden ze verwentquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben op dit moment drie boeken aan het lezen, maar dat komt omdat dr twee bij zijn waar ik niet veel aan vind ( Zoete Mond van Thomas Rosenboom en Lucifer van Connie Palmen ) en ik dus elke keer weer een nieuw boek van Murakami begin![]()
Ik ga denk ik ff met de hondjes naar het veld.
Chico in de draagtas, de rest ff laten hollen.
En dan ga ik aan die hello kitty pakken beginnen voor er nog meer sneeuw valt, arme jongens hebben niks om aan te trekken![]()
En dan kan ik heerlijk serious request luisteren op de naaikamer
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je bent een hele slechte honden moeder, niet eens pakjes. Wat worden ze verwent![]()
Dat zal eigenlijk altijd wel zo blijven hij was ook wel heeel bijzonder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mis mn kleine gaylord echt soms ineens weer heel erg
Ja bijzonder vervelend, en dan mis je toch echt watquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat zal eigenlijk altijd wel zo blijven hij was ook wel heeel bijzonder.
Komt goed, doe maar kalm aan jij, enne, die baby's gaan voor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Moet je me wel ff aan een patroontje ofzo helpen he......
Homeopatische oordruppels van VSM (Vetsem)quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft een prutoortje , ik ben het al een paar dagen aan het schoonmaken maar dat vindt ie niet zo tof
Ja, dat vliegt je soms "zomaar"weer aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik mis mn kleine gaylord echt soms ineens weer heel erg
Dat spul is nog wel een keertje af. Dat is zo klein dat is zo gebeurd. Alleen die kabelsquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Komt goed, doe maar kalm aan jij, enne, die baby's gaan voor.
Wij hadden het gisteren nog over Ebony, nou die is er toch echt al drie jaar niet meer maar nog steeds komen de verhalen weer boven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat vliegt je soms "zomaar"weer aan.
Soms een foto, soms wat iemand zegt en ja soms "zomaar".
Ja, toch is het ergens fijn, zolang je ze in je hart hebt zijn ze nog een beetje bij je eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wij hadden het gisteren nog over Ebony, nou die is er toch echt al drie jaar niet meer maar nog steeds komen de verhalen weer boven.
Gewoon voor mensen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Homeopatische oordruppels van VSM (Vetsem)
Gebruik ik hier al jaren voor Kundun, die heeft als Shar-Pei van die hele kleine frummeloortjes en een nhele nauwe gehoorgang.
Nee, tis van VSM, maar voor honden, oordruppels Vetsem heten ze. Ze werken echt geweldig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon voor mensen?
Ga ik maandag meteen ff halen, tis al de tweede keer dit jaar dat ie last heeft van zn oor en normaal had ie dat nooit, zal de leeftijd wel zijn.
Zooooo, was zit in de droger, nieuwe lading was in de wasmachine, Billy zn haar zit weer netjes uit zn ogen, ik ga Chico es in een warm pak hijsen en in de draagtas frotten en dan gaan we ff een uurtje de zon in
Oei grappig meerdere kleuren garen......quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef Ynske het volgende:
Nies, deze kleur worden mn sloffen
[ afbeelding ]
is het je al gelukt??? Met die H&M bestelling?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Ruzie met de moeders.. Fok is rustig.. Wat DOE ik hier!
das minderquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:46 schreef P.F het volgende:
Ruzie met de moeders.. Fok is rustig.. Wat DOE ik hier!
Ja ik wou haar wenkbrauwen eerst epileren maar zij wou eerst haar haar verven en toen werd ze boosquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
das minder
ga anders ff lekker naar buiten, tis zo lekker nu daar
Owwww, dat is die van De indiaan in ons bewustzijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook hé, ben altijd wel in drie boeken tegelijk bezig, zo van.....één om in te kijken, stukje te lezen en mijmeren.
Eentje om wat op te steken, (op dit moment Vleugels van de ziel, van Tom Lemaire) Prachtig over vogels en al hun mythische dingen. En in de Secret.
Voor de lees, dus ik vrees vanaf vanmiddag niet meer aanspreekbaar, Diana.Heerlijk!
Dat gaat echt nergens over......quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik wou haar wenkbrauwen eerst epileren maar zij wou eerst haar haar verven en toen werd ze boos![]()
Gaat nergens over maar ze kan dan zoo chago zijn
Ja, onder andere.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, dat is die van De indiaan in ons bewustzijn
Ok, en waar koop je die dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, tis van VSM, maar voor honden, oordruppels Vetsem heten ze. Ze werken echt geweldig.
AUW, das wel zonde van je trui,quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef P.F het volgende:
Nu zit mijn wollen trui in de wasmachine
Dit is vast express
Ik ben er klaar mee ik ga weer naar m'n eigen huisje.
Nou dan ben je niet de enigequote:Op zaterdag 19 december 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Aaaaaaaaah.
Sorry
Ik kan hier echt kwaad om worden.
Dit flikt ze zooo vaakquote:
Maar kun je dan nergens anders wassen als je weet dat ze t altijd doet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit flikt ze zooo vaak
Uit m'n koffer hand geverfde zijden jurkjes vissen en in de wasmachine gooien
Een wollen sjaal in de kookwas gooien
Zelf bedrukte shirtjes wassenBij twijfel NIET doen
En ik had tot vorige week gewoon zelf een wasmachine maar ben verhuist
En ze is verder helemaaaal niet ijverig qua wassen want heb ik ooit wel iets nodig dan duurt het 2 wekenEn ze strijkt ook niet. En ze vouwt niet
![]()
Waarom
Een dierenspeciaalzaak met geneesmiddelen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, en waar koop je die dan?
Wandelen was heeeeerlijk.
Wel een uur lang Chico gedragen![]()
Die verkrampte weer toen we de grote weg overstaken.
Ik vermoed dramakrampjes wegens draagmogelijkheden maar tis m vergeven![]()
Wat wel heel sneu was , hier beneden hadden er mensen gestrooid voor hun tuinpad.
Ik liep langs, alle 4 de honden helemaal spastisch met de pootjes ( dat brandt dus echt ).
Er was er maar 1 die er onwijs bij moest gillen natuurlijk, wat een wijf die Kees
En die hoef je alleen maar er in te druppelen of moet je die ook weer eruit halen met een watje zoals reiniger?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Een dierenspeciaalzaak met geneesmiddelen.
De dierenarts kan hem bestellen, maar ik heb het ook weleens besteld via mijn apotheek houdende huisarts.
Hier op het net kun je volgens mij ook bestellen.Prodier Oordruppels 25ml. [pdoor] - ¤ 11.95 [¤ 11.27 ex BTW ...
Plaza 33 Prodier Oordruppels 25ml. [pdoor] - Bij overmatige oorsmeer, oormijt, oorpijn of oorjeukDruppels 25 ml. ... VSM Prodier/Vetsem ...
Ik had dus al een half jaar niet meer thuis gewassen.. Dus het was een beetje "weg gezakt". Ja wel eens sokken of zo die ik thuis aanhad, maar het meeste deed ik zelf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar kun je dan nergens anders wassen als je weet dat ze t altijd doet?
Los van dat ik niet snap waarom ze dat zou doen hoor
Mjam. Lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:21 schreef Ynske het volgende:
zonde van de trui
mijn mams is altijd zo![]()
doet de was, wil dingen strijken, ik strijk niet, hang t op en dan moet t maar goed zijn
iemand een vers tijgerbroodje van de bakker belegd met brie en notensla?
Op welke temperatuur draait die wasmachine trouwens?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Nou ja een heeel gezeik. Denk aan de kerst gedachte(Ik hoop dat ze terug komen met een kerstboom want die had ik tegen beter weten in ook wel verwacht
!!!)
Ik moet zeggen dat klinkt niet aardig, één keer wat verwassen, ala kan gebeuren. Maar zo vaak en dan juist die ter spulletjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit flikt ze zooo vaak
Uit m'n koffer hand geverfde zijden jurkjes vissen en in de wasmachine gooien
Een wollen sjaal in de kookwas gooien
Zelf bedrukte shirtjes wassenBij twijfel NIET doen
En ik had tot vorige week gewoon zelf een wasmachine maar ben verhuist
En ze is verder helemaaaal niet ijverig qua wassen want heb ik ooit wel iets nodig dan duurt het 2 wekenEn ze strijkt ook niet. En ze vouwt niet
![]()
Waarom
30-40quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Op welke temperatuur draait die wasmachine trouwens?
Dan zou je nog mazzel kunnen hebben. Als hij klaar is gelijk eruithalen en liggend tussen wat handdoeken laten drogen. Dus niet ophangen!!!!quote:
Yns, kom er maar inquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:21 schreef Ynske het volgende:zonde van de trui
mijn mams is altijd zo![]()
doet de was, wil dingen strijken, ik strijk niet, hang t op en dan moet t maar goed zijn
iemand een vers tijgerbroodje van de bakker belegd met brie en notensla?
30 of 40 graden?quote:
Het stomme is: Het is echt niet express. En dat weet ik ook wel. Ze ziet gewoon kleren en denkt: was!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat klinkt niet aardig, één keer wat verwassen, ala kan gebeuren. Maar zo vaak en dan juist die ter spulletjes
Dan trek ik hem nu van de waslijn!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan zou je nog mazzel kunnen hebben. Als hij klaar is gelijk eruithalen en liggend tussen wat handdoeken laten drogen. Dus niet ophangen!!!!
Nee, alleen indruppelen met pipet, dat is er zo fijn aan. Kundun haat gefrut aan z'n oren ook zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die hoef je alleen maar er in te druppelen of moet je die ook weer eruit halen met een watje zoals reiniger?
Want dat haaaaaaaaaaaaaat mn prinsje
Wol moet je altijd liggend laten drogenquote:
Oh super, ja Chico kan dat ook echt niet hebben, die heeft een oor trauma van voor ie bij mij kwam, arme poeperd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, alleen indruppelen met pipet, dat is er zo fijn aan. Kundun haat gefrut aan z'n oren ook zo.
idd liggend drogen, en eventueel nog eventjes voor t drogen eraan trekken...quote:
Mmmm, zag er wel weer likkebaardend uit!.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik had mn bento van gisteren heul niet laten zien hier![]()
Twas een luie bento, met een pakje bamiesoep , twee minibapao's uit de vriezer en stoomcake uit de vriezer en een bakje sambal![]()
[ afbeelding ]
Dies blaaaaaauwquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef nieslief het volgende:
Dat groene in die bento is neem ik aan die stoomcake he?
Ziet er weer lekker uit.
Dan klopt er iets niet met die foto of mijn instellingen want bij mij is die toch echt groen.quote:
Naja in t echt issie blauw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan klopt er iets niet met die foto of mijn instellingen want bij mij is die toch echt groen.![]()
Oh half voorpand af. Nu nog de andere helft en twee mouwen. Dan kan ik weer wat van mijn lijstje afstrepen.
oh god, meisje dat hier soms helpt in het huishouden zag die cake en die kon d'r ogen niet gelovenquote:
Whahahahaha en vond ze m lekker????quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, meisje dat hier soms helpt in het huishouden zag die cake en die kon d'r ogen niet geloven
kreeg een stukje mee naar huis, d'r ouders dachten dat het spacecake was
jas dat gelukkig wel, en ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahahaha en vond ze m lekker????
Ik denk dat dat echt te zoet wordtquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jas dat gelukkig wel, en ik ook
voor herhaling vatbaar, alleen voor de gein eens met een cacao / kokos mix proberen
Te lekker?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij waren die chocotoffs geen slimme aankoop
Oei dat is het betere werk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben mn stopknop kwijt![]()
Zeg, waar is het dagcijferstopic eigenlijk gebleven?
wacht maar tot de dagcijfers van vandaag komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef Ynske het volgende:
i Top 100 van vrijdag 18 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 247 oh-oh
008. 232 Greys
028. 138 Loveless85
032. 130 Goodbye
044. 117 DeZwabber
053. 109 Ynske
058. 102 Cat22
bitte schön
Ja jullie hebben de hele nacht doorgehaaldquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wacht maar tot de dagcijfers van vandaag komen
must....resist... aaaaahhhhhquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ga in elk geval de naaikamer al es ff opruimen, kijken of er dan nog genaaid gaat worden vandaag hoor
quote:
Ik heb een extra poes gehaald, dus naai maar wat je wiltquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat over naaien en meneer zijn radar gaat af hoor
ik doe mijn best maar volgens mij is er iets fout gegaan...quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb een extra poes gehaald, dus naai maar wat je wilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allemaal trouwens!![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Spaanse?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:28 schreef Ynske het volgende:heb geen centimeter in huis, zometeen maar eens passen of sloffen om voet passen
Hoi Niesje.quote:
Teruglezen Ll zelfgehaakte sloffen....quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
WHOEOEOEOEOEOEHOEOEOEOEOEOE!
Kijk wat er bezorgd is!!!!
[ afbeelding ]
Toen ik het opende:
[ afbeelding ]
Kaartje![]()
[ afbeelding ]
En allemaal lekkers voor mij!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt zooooooooo lief!!!!![]()
![]()
Ontzettend bedankt!!
Wat tof!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allemaal trouwens!![]()
En je hebt het dubbel en dwars verdient.
Freestyle
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik het opende:
[ afbeelding ]
Kaartje![]()
[ afbeelding ]
En allemaal lekkers voor mij!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt zooooooooo lief!!!!![]()
![]()
Ontzettend bedankt!!
Je verdient hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen allemaal trouwens!![]()
![]()
Ach dat gaat eigenlijk de hele winter en herfst zo door tot het lente wordt.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Niesje.
Je mannetjes zijn weer ziek las ik..![]()
Het houdt niet echt op bij jullie he. Beterschap voor ze.
Ben je met ze in de buurt van Wassenaar geweest?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ach dat gaat eigenlijk de hele winter en herfst zo door tot het lente wordt.....
Dan weer verkouden en nu dus een griepje denk ik.
En verdiend ook. Nu heb jij ook SeSa gehad......quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef tombolafan het volgende:
-knip-
Wij zijn een hartstikke kliekje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Zie je nou wel dat jullie een kliekje zijn
Met mij gaat het goed hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:31 schreef tombolafan het volgende:
Oh ja, Nieslief, beterschap voor je ventjes! !!(hoe is het met jou nu?)
En wie was er nou jarig nu? DML dacht ik? Gefeliciteerd iig!!!
Nee hoezo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je met ze in de buurt van Wassenaar geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, onwijs bedankt, ik ben er helemaal blij van!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:37 schreef tombolafan het volgende:
emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
🐙
Ik vond het echt echt echt leuk om te doen!![]()
En daarom vind ik het dubbel leuk (ook omdat ik het helemaal niet verwacht had!!!!)
Ah gossie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, onwijs bedankt, ik ben er helemaal blij van!![]()
ik loop nog steeds rond in open spijkerjack en een tshirt hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag. Wat een kou buiten
Ik zeg altijd maar zo, beter kou in de natuur, dan kou in je hartquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag. Wat een kou buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja erg he...quote:
Ik vond het echt echt echt leuk om te doen!![]()
En daarom vind ik het dubbel leuk (ook omdat ik het helemaal niet verwacht had!!!!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, onwijs bedankt, ik ben er helemaal blij van!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, beter kou in de natuur, dan kou in je hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind m wel heeeeeeeeel diepzinnig!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo, beter kou in de natuur, dan kou in je hartik was al even bang dat ik je had moeten schoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Nou word ik nieuwschierig. Wat verwachtte je dan??quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:41 schreef tombolafan het volgende:
Ja erg he...![]()
Maar ja, ik verwachtte dus iets heel anders, en dan ineens zo'n lief kaartje...
ik moest boodschappen doen, maar nu die gedaan zijn ga ik ook nergens meer heen. Net een appel-kaneel cake gebakkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:41 schreef nieslief het volgende:
Hoi MM
Ben nog helemaal niet buiten geweest vandaag. Ik geloof dat dat ook maar goed is ook. Het is hier de hele dag al -10 Brrrrrrr
Buffy? Heb je een tweede kat erbij of is het een leenpoes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook ff boodschappen doen.
Buffy zit onder het bed verstopt, die muts moet uiteraard eerst weer ff wennen. Mips zit nu een beetje te loeren en stapje voor stapje naar haar toe te kruipen onder het bed
lener. ivm feestdagenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Buffy? Heb je een tweede kat erbij of is het een leenpoes?
Och arme Buffyquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga ook ff boodschappen doen.
Buffy zit onder het bed verstopt, die muts moet uiteraard eerst weer ff wennen. Mips zit nu een beetje te loeren en stapje voor stapje naar haar toe te kruipen onder het bed
Hoi.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
- DML, gefeli!![]()
- Nies; beterschap voor de ventjes, ik gok toch op te veel gesnoept
- Tombola; helemaal voor jou en helemaal verdiend![]()
- Ll; succes met het 2 poezen tevreden houden envoor je wijze uitspraak
![]()
- Heb ik verder iemand gemist danof
of
![]()
Ik kwam na een barre tocht aan bij m'n ouders (hakken waren mss toch niet zo verstandig) en daar stond net een pan soep op het vuur keramische kookplaat, dus ja...wat doe je dan
![]()
Verder geslaagd voor de kerstcadeautjes uit naam van meneer I.
Nu nog voor meneer I. zelluf iets kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |