Mjam. Lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:21 schreef Ynske het volgende:
zonde van de trui
mijn mams is altijd zo![]()
doet de was, wil dingen strijken, ik strijk niet, hang t op en dan moet t maar goed zijn
iemand een vers tijgerbroodje van de bakker belegd met brie en notensla?
Op welke temperatuur draait die wasmachine trouwens?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
Nou ja een heeel gezeik. Denk aan de kerst gedachte(Ik hoop dat ze terug komen met een kerstboom want die had ik tegen beter weten in ook wel verwacht
!!!)
Ik moet zeggen dat klinkt niet aardig, één keer wat verwassen, ala kan gebeuren. Maar zo vaak en dan juist die ter spulletjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Dit flikt ze zooo vaak
Uit m'n koffer hand geverfde zijden jurkjes vissen en in de wasmachine gooien
Een wollen sjaal in de kookwas gooien
Zelf bedrukte shirtjes wassenBij twijfel NIET doen
En ik had tot vorige week gewoon zelf een wasmachine maar ben verhuist
En ze is verder helemaaaal niet ijverig qua wassen want heb ik ooit wel iets nodig dan duurt het 2 wekenEn ze strijkt ook niet. En ze vouwt niet
![]()
Waarom
30-40quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Op welke temperatuur draait die wasmachine trouwens?
Dan zou je nog mazzel kunnen hebben. Als hij klaar is gelijk eruithalen en liggend tussen wat handdoeken laten drogen. Dus niet ophangen!!!!quote:
Yns, kom er maar inquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:21 schreef Ynske het volgende:zonde van de trui
mijn mams is altijd zo![]()
doet de was, wil dingen strijken, ik strijk niet, hang t op en dan moet t maar goed zijn
iemand een vers tijgerbroodje van de bakker belegd met brie en notensla?
30 of 40 graden?quote:
Het stomme is: Het is echt niet express. En dat weet ik ook wel. Ze ziet gewoon kleren en denkt: was!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat klinkt niet aardig, één keer wat verwassen, ala kan gebeuren. Maar zo vaak en dan juist die ter spulletjes
Dan trek ik hem nu van de waslijn!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dan zou je nog mazzel kunnen hebben. Als hij klaar is gelijk eruithalen en liggend tussen wat handdoeken laten drogen. Dus niet ophangen!!!!
Nee, alleen indruppelen met pipet, dat is er zo fijn aan. Kundun haat gefrut aan z'n oren ook zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En die hoef je alleen maar er in te druppelen of moet je die ook weer eruit halen met een watje zoals reiniger?
Want dat haaaaaaaaaaaaaat mn prinsje
Wol moet je altijd liggend laten drogenquote:
Oh super, ja Chico kan dat ook echt niet hebben, die heeft een oor trauma van voor ie bij mij kwam, arme poeperd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, alleen indruppelen met pipet, dat is er zo fijn aan. Kundun haat gefrut aan z'n oren ook zo.
idd liggend drogen, en eventueel nog eventjes voor t drogen eraan trekken...quote:
Mmmm, zag er wel weer likkebaardend uit!.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik had mn bento van gisteren heul niet laten zien hier![]()
Twas een luie bento, met een pakje bamiesoep , twee minibapao's uit de vriezer en stoomcake uit de vriezer en een bakje sambal![]()
[ afbeelding ]
Dies blaaaaaauwquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef nieslief het volgende:
Dat groene in die bento is neem ik aan die stoomcake he?
Ziet er weer lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |