Zo werkt dat niet meneertje!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Pfff![]()
Straks ga ik Buffy ophalen, die komt logeren voor Kerst en O&N![]()
Dan zijn de katten samen aangezien wij beide weg zijn met O&N en ze het hier op de 9e beter trekken dan direct aan de straatkant met al dat vuurwerk
Als Buffy bij die van mij zit dan zit ze aan een doorgaande straat. Op 1 hoog.quote:
Hahahahahaa, 711 euro, mutsquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn H&M shoppingbag van 711 naar 50 euro aan het brengen!!!!
Whut 711 euro!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn H&M shoppingbag van 711 naar 50 euro aan het brengen!!!!
Oh gewoon klikkerdeklik op alles wat je leuk vind en het dan later uitzoeken. Ik snap nu.quote:
Ik dacht dat jij die kerststal ging maken. Maar die zijn ook leuk trouwens en daar heb je sneller wat aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
k ga strakjes aan een nieuwe project starten
[ afbeelding ]
ja ben ik aan begonnen, maar die ga ik thuis bij mn ouders verder uitwerken omdat ik me steeds vergis (is een engelstalig patroon en die hebben andere afkortingen, dus moeten eerst vertalen enzo)quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die kerststal ging maken. Maar die zijn ook leuk trouwens en daar heb je sneller wat aan.
Ja en dan heb je ook nog engels-engels of engels-amerikaans. Ik ben compleet in de war met die dingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ben ik aan begonnen, maar die ga ik thuis bij mn ouders verder uitwerken omdat ik me steeds vergis (is een engelstalig patroon en die hebben andere afkortingen, dus moeten eerst vertalen enzo)
aangezien t opruimen nu klaar is, hoef ik niets anders te doen nu, en kan ik dus een nieuw projectje starten
Oew, die zijn leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
k ga strakjes aan een nieuwe project starten
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh gewoon klikkerdeklik op alles wat je leuk vind en het dan later uitzoeken. Ik snap nu.
Mijn lijstje wordt al langer en langerquote:
had je deze al gezienquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt al langer en langer
Oh nee ik geloof dat ik me maar in ga graven........quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je deze al gezien
http://www.garnstudio.com/julekalender.php?lang=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |