Nee hoor ik heb ze al dubbel, maar mijn vriendin is zwanger van eentje, nog een vriendin ook en mijn neef wordt papa van een tweeling..... Tsja tweelingen het zit in de familie. Gelukkig is hun tweeling wel twee-eiig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef heester49 het volgende:
[..]
kan je feliciteren lees ik!! en nog dubbel ook??
he niet meer alleen, ben ook lekker aan het luisteren heerlijke muziek en super goed doel elk jaar, hoort echt bij kerst al.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef nieslief het volgende:
99 Luftballons Ooooh da's ook een ouwetje. Jeugdsentiment.
Oh dat vroeg ik me ook al af, dr is niks an iegquote:
Oh bedankt, moeten we dit kennen ergens van?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
artiest:
LIFEHOUSE
song:
HANGING BY A MOMENT
Het is best een klassieker, band wel een one-hit wonder, dus die ken je wss niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bedankt, moeten we dit kennen ergens van?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is best een klassieker, band wel een one-hit wonder, dus die ken je wss niet.
In de 90s wel een flinke hit geweest
Het zegt mij niks maar ik vond het wel leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is best een klassieker, band wel een one-hit wonder, dus die ken je wss niet.
In de 90s wel een flinke hit geweest
Da's mooiquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Oeh , Chico zn oor lijkt iets beter te gaan, ik durf nog niet te hard te juichen maar hij kan zn kop weer helemaal schudden zonder stuipen te krijgen
Vanaf maandag geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Nonneke het volgende:
is er dit jaar geen serious request op tv
Ik zat ook al te zoeken, schijnbaar niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Nonneke het volgende:
Ieuw!quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Maar Doslaapt vannacht in het huis !
Owh, tsjonge leuk al die dubbele gelukken!! Maar tje het blijft sowieso bijzonder of je er 1 of 2 krijgt natuurlijk! Leuk voor ze zo'n creatieve nicht/vriendin, waar is de mijne.....ben het zelf nl ook niet.. schoonmoeder maar eens lief aan kijken en lachen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ze al dubbel, maar mijn vriendin is zwanger van eentje, nog een vriendin ook en mijn neef wordt papa van een tweeling..... Tsja tweelingen het zit in de familie. Gelukkig is hun tweeling wel twee-eiig.
En zo trap ik er ook altijd in. Iemand hoeft maar lief te zijn of ik ben zet het al op de lijst....quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef heester49 het volgende:
[..]
Owh, tsjonge leuk al die dubbele gelukken!! Maar tje het blijft sowieso bijzonder of je er 1 of 2 krijgt natuurlijk! Leuk voor ze zo'n creatieve nicht/vriendin, waar is de mijne.....ben het zelf nl ook niet.. schoonmoeder maar eens lief aan kijken en lachen...
Non stop op 101 toch? En UPC heeft een speciaal kanaal of iets dacht ik?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Nonneke het volgende:
Ik had ook dentastix gratis gekregen laatst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:59 schreef Nonneke het volgende:
Nou boffen de hondjes even, er zitten Dentastix bij mn blaadjeElk jaar vergeet ik dat stomme blad weer op te zeggen
![]()
oh en ik heb geen digitale televisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |