1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:29 schreef DeZwabber het volgende:
had je er zelf maar een moeten doen, treuzel die ge er zijt
Ik weet het, maar ik was stiekem bang dat je gewoon was gaan maffenquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee! ik had al uitgelegd waarom het lang duurt!
en ik had al een op!
Ik zou er niet op rekenen dat ik nog vaak in de nachtploeg ga verblijven zo...quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:34 schreef DeZwabber het volgende:
maar deze is zoveel leuker en actiever dan jouw inferieure topique
en als ik je toch nog een ffsc nachtcrew bumpersticker stuur?quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat ik nog vaak in de nachtploeg ga verblijven zo...
Ik was er ook al heen aan t gaan om mijne te laten sluiten hoor...quote:
truste danquote:Op zaterdag 19 december 2009 04:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was er ook al heen aan t gaan om mijne te laten sluiten hoor...![]()
Maar mn internet doet steeds stommer dus ik ga je verlaten, sticker of niet...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:50 schreef nieslief het volgende:
Even een foto spammen voor Ingetje.....
[ afbeelding ]
I found the love but it didn't lastquote:
We zijn alledrie heel blij ermee heur. Wat zat er veeeeel in de doosquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik kon toch moeilijk jou cadeautjes sturen en die jongens toe laten kijken hoe je het uit mocht pakken![]()
Meurnin' trouwens, hier achter het huis onder de overkapping -6...en het sneeuwt weer
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Pie Ef, G'bai![]()
Morgen wordt er hier int Friesche land nog zo'n 10 cm sneeuw verwacht, blij dat ik komende week vrij ben
Ontbijt op bed werkt prima bij langslaperdsquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef MrSubtle het volgende:
Ah mijnis eindelijk wakker... wat kan die slapen zeg
ik val hier al een uur om van de honger
edit: oh en ik heb een nieuwe UI![]()
Nou, dan ga je eten toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:45 schreef MrSubtle het volgende:
Ah mijnis eindelijk wakker... wat kan die slapen zeg
ik val hier al een uur om van de honger
edit: oh en ik heb een nieuwe UI![]()
Ik vind het gewoon een beetje balen voor de boys. Die zien wel sneeuw maar je kan er nog geen fatsoenlijke bal van maken. Zometeen gaan we glibberen naar de winkel. Ben benieuwd hoe dat gaat. Neem wel de kar op wielen mee want echt iets dragen lukt me nog niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Er ligt hier nog steeds wel zo'n 10 cm sneeuw.
Houdt in dat als je ff buiten bent geweest, je direct een droge broek, sokken en schoenen aan kan trekken.
Eigenlijk wilde ik vanmiddag ff kerstcadeautjes halen, lekker lopendhet durp in en dan ff koffie bij pa en ma.
Boodschappen zijn ruimschoots binnen (meneer I. ging mee; kost en paar centen, maar dan hebbie ook wat) dus die ellende hoeft iig niet!
Stuur ze hier heen; kunnen ze een heel dorp aan sneeuwpoppen maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje balen voor de boys. Die zien wel sneeuw maar je kan er nog geen fatsoenlijke bal van maken. Zometeen gaan we glibberen naar de winkel. Ben benieuwd hoe dat gaat. Neem wel de kar op wielen mee want echt iets dragen lukt me nog niet.
Ik heb mijn hoop gevestigd op zondag en dinsdag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stuur ze hier heen; kunnen ze een heel dorp aan sneeuwpoppen maken.![]()
Gisteren kwamen bijna alle mensen met kindjes op de slee op het spreekuur.
Van die schattig ingepakte hummeltjes waarbij alleen nog 2 oogjes en een rood neusje zichtbaar zijn
Fak jou!quote:
Zo werkt dat niet meneertje!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Pfff![]()
Straks ga ik Buffy ophalen, die komt logeren voor Kerst en O&N![]()
Dan zijn de katten samen aangezien wij beide weg zijn met O&N en ze het hier op de 9e beter trekken dan direct aan de straatkant met al dat vuurwerk
Als Buffy bij die van mij zit dan zit ze aan een doorgaande straat. Op 1 hoog.quote:
Hahahahahaa, 711 euro, mutsquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn H&M shoppingbag van 711 naar 50 euro aan het brengen!!!!
Whut 711 euro!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef P.F het volgende:
Ik ben mijn H&M shoppingbag van 711 naar 50 euro aan het brengen!!!!
Oh gewoon klikkerdeklik op alles wat je leuk vind en het dan later uitzoeken. Ik snap nu.quote:
Ik dacht dat jij die kerststal ging maken. Maar die zijn ook leuk trouwens en daar heb je sneller wat aan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
k ga strakjes aan een nieuwe project starten
[ afbeelding ]
ja ben ik aan begonnen, maar die ga ik thuis bij mn ouders verder uitwerken omdat ik me steeds vergis (is een engelstalig patroon en die hebben andere afkortingen, dus moeten eerst vertalen enzo)quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die kerststal ging maken. Maar die zijn ook leuk trouwens en daar heb je sneller wat aan.
Ja en dan heb je ook nog engels-engels of engels-amerikaans. Ik ben compleet in de war met die dingen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ben ik aan begonnen, maar die ga ik thuis bij mn ouders verder uitwerken omdat ik me steeds vergis (is een engelstalig patroon en die hebben andere afkortingen, dus moeten eerst vertalen enzo)
aangezien t opruimen nu klaar is, hoef ik niets anders te doen nu, en kan ik dus een nieuw projectje starten
Oew, die zijn leukquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Ynske het volgende:
k ga strakjes aan een nieuwe project starten
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh gewoon klikkerdeklik op alles wat je leuk vind en het dan later uitzoeken. Ik snap nu.
Mijn lijstje wordt al langer en langerquote:
had je deze al gezienquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt al langer en langer
Oh nee ik geloof dat ik me maar in ga graven........quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
had je deze al gezien
http://www.garnstudio.com/julekalender.php?lang=nl
Lijstje? ga jij voor iedere liefhebber ook sokjes maken dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Mijn lijstje wordt al langer en langer
quote:
Erg hequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]Over een paar weken krijgen we foto's van een heel uitgemergeld gezin
Je staat erin helemaal achteraanquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijstje? ga jij voor iedere liefhebber ook sokjes maken dan?
Gabaldon, wat schrijft die?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef nokwanda het volgende:
@Strega: het nieuwe boek van Gabaldon is![]()
![]()
![]()
Ik vond het jammer dat ie uit was en dat we nu weer jaren moeten wachten op het volgende deel.
Ik ben nu maar begonnen aan een redelijke methadonlijst: tegelijk het boek dat ik van jou kreeg (bijna uit, maar altijd even in te kijken), een geillustreerde versie van Wee Free men van Terry Pratcheten De erfenis van de Tempeliers van...? geen idee. Op de boekenplank ligt nog steeds "De eeuw van mijn vader"van Geert Mak.
Voordat je eraan begint: Eerst lekker samen eten met je mannenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je staat erin helemaal achteraan
http://en.wikipedia.org/wiki/Diana_Gabaldonquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:03 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh! Uhm.. middag, zie ik. Ik kom net uit bad gerold, dadelijk mijn legging, spijkerbroek, thermohemd, trui, bergschoenen en poncho aan en dan heerrrrrrlijk buiten zingen.![]()
[..]
Gabaldon, wat schrijft die?
Wee Free men![]()
De erfenis van de Tempeliers ken ik niet.
De eeuw van mijn vader: heel mooi boek.![]()
Leuk schema Mr S! (nu snap ik het)
En de nachtploeg heeft nog gezellig samen tv gekeken zag ik.
Tuurlijk eerst de verplichtingen en daarna de ontspanning.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voordat je eraan begint: Eerst lekker samen eten met je mannen![]()
Oei da's wel handig met deze temperaturen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan een isolerend plafond in de serre maken. Aan de klus
zaadjes, vetbollen en brood vinden ze heerlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Nonneke het volgende:
oh en ik heb een tam merel mannetje in de tuin![]()
Hij woont sinds afgelopen jaar alleen in onze vlinderstruikEn nou istie zo goed als tam
komt gezellig kijken bij de konijntjes en de cavia's en zit verder zo'n beetje de hele dag op de druivenstruik naast het raam
![]()
Wat zou meneer Merel lekker vinden om te eten ? we gaan zo zn eigen voerbakje voor hem kopen voor in de struik
kan je feliciteren lees ik!! en nog dubbel ook??quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh nee ik geloof dat ik me maar in ga graven........
Nee niesje nee niet doen niet klikken.
Eerst die twee babyvestjes met kabels afbreien, dan die twee mutsjes haken dan nog 2 paar babyslofjes gebreid of gehaakt daar ben ik nog niet uit en dan die roze trui afmaken (tsja op baby's zit wel een kalender zeg maar) en eigenlijk ook nog tussendoor nog meer babyspul maken. En dan sloffen voor mezelf en dan sloffen voor de heren en en en en en en en ik moet ook nog die muts van Tashi maken die ik Strega in het gedicht beloofd heb.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef Nonneke het volgende:
oh en ik heb een tam merel mannetje in de tuin![]()
Hij woont sinds afgelopen jaar alleen in onze vlinderstruikEn nou istie zo goed als tam
komt gezellig kijken bij de konijntjes en de cavia's en zit verder zo'n beetje de hele dag op de druivenstruik naast het raam
![]()
Wat zou meneer Merel lekker vinden om te eten ? we gaan zo zn eigen voerbakje voor hem kopen voor in de struik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |