quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Past goed bij zn gesteldheid, getikt.
2 keerquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Twee keer Chumbawamba gehoord.
En ook ELO en Paul Simon.
Zullen we gezellig de Party Animals aanvragen, of Bodylotionquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Zullen we gezellig Metallica en ACDC en Pearl Jam gaan aanvragen?
Ik moet ook nog De Slimste Mens Ter Wereld terugkijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit te twijfelen... Door blijven kijken naar SR, of toch opnames van TV-programma's van eerder vanavond gaan kijken... of toch maar naar bed?
Om 02:00 Ekdom en dronken Grunnegers! Dat wil je niet missenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit te twijfelen... Door blijven kijken naar SR, of toch eerder opgenomen series van eerder vanavond gaan kijken...
AQUAA!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zullen we gezellig de Party Animals aanvragen, of Bodylotion![]()
Da's trouwens niet mijn muziek, maar wel het andere uiterste
Straks kom ik te laat voor de Thalys.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:29 schreef Qunix het volgende:
Hou nou eens op met goeie muziek gaarne
Ik blijf tot een uur of 3...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om 02:00 Ekdom en dronken Grunnegers! Dat wil je niet missenmaar ik wel
Lijkt mij ook aan de hoge kantquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef Tazar_Yoot het volgende:
300 man is nogal overdreven toch
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus omdat ik voorstel om goede muziek aan te vragen wil jij slechte aan gaan vragen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gewoon doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:30 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit te twijfelen... Door blijven kijken naar SR, of toch opnames van TV-programma's van eerder vanavond gaan kijken... of toch maar naar bed?
Ik weet niet of ik dat ga redden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:
"Brabant" maar dan over Groningenquote:
It kicks like a sleep twitchquote:
Bazenstem inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat ga redden.
Trouwens: Tom Smith
daar wacht ik ook op ja, dat kan nog wel is geniaal wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar zit je nu trouwens? Groningen? Antwerpen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat ga redden.
Trouwens: Tom Smith
Onbegrijpelijk. Draai dan een keer Munich (ook super up-tempo).quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Editors![]()
![]()
ik snap alleen niet dat mensen dit aanvragen, dat hoor je altijd al
Als je niet hele dag 3FM luistert (wat wij wel doen), dan blijft het gewoon een geweldige requestquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Timo20 het volgende:
Editors![]()
![]()
ik snap alleen niet dat mensen dit aanvragen, dat hoor je altijd al
Je bedoelt dat ze slechts sporadisch normaal kijktquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef cygnusx het volgende:
ja, het is wel tijd voor een goede happy hardcore of foute plaat. komt u maarrrrr.
Trouwens, wat een vreemde bek trekt die annemiek regelmatig....
Slechte? Schaam je!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat ik voorstel om goede muziek aan te vragen wil jij slechte aan gaan vragen?![]()
Editors![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk nummer jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Draai dan een keer Munich (ook super up-tempo).
Zeker met Ekdom achter de knoppenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef cygnusx het volgende:
[..]
daar wacht ik ook op ja, dat kan nog wel is geniaal worden
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je niet hele dag 3FM luistert , dan blijft het gewoon een geweldige request
Jij wil bagger horen, ik wil muziek horen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat ik voorstel om goede muziek aan te vragen wil jij slechte aan gaan vragen?![]()
Editors![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook een geweldige request maar vraag dan een andere plaat van ze aanquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je niet hele dag 3FM luistert (wat wij wel doen), dan blijft het gewoon een geweldige request
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef borisz het volgende:
Het is wel tijd voor mijn request nu.
Okequote:Borisz Charly Lownoise & Mental Theo Wonderful days
Dan zet je favo zender 538 op, daar hoor je niets anders dan baggerquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wil bagger horen, ik wil muziek horen.
Vraag hem maar aan en hou dan op met zeurenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wil bagger horen, ik wil muziek horen.
Deze discussie is overigens behoorlijk zinloos, voer hem al zeker 3 jaar![]()
Maar Cliffs of Dover dan, hebben we dan een compromis?![]()
Ik wil vrede
1-0quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan zet je favo zender 538 op, daar hoor je niets anders dan bagger
Wanneer komt ie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker met Ekdom achter de knoppen.
Ik luister geen 538. Ik luister geen radio, ik MAAK radio.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
0-0 want ik luister echt nooit 538, noch slam FM, noch andere baggerradiostations.quote:
Dan ga dat doen en hou op met zeurenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister geen 538. Ik luister geen radio, ik MAAK radio.
Voor die 2 luisteraars die jij dan hebt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik luister geen 538. Ik luister geen radio, ik MAAK radio.
Doei.quote:
Houd je niet stiekem van Queen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan ga dat doen en hou op met zeuren
"We zullen kijken wat we voor je kunnen doen"![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet Keane![]()
Ik ook gedownload. Twee keer al live gezienquote:
Ik wil ook slapen, maar ik wil Ekdom niet missenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel met bed in, maar ik wil dat nummer van die vrijmetselaars ook wel horen eig..
Ik ben ook wel benieuwd nu jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel met bed in, maar ik wil dat nummer van die vrijmetselaars ook wel horen eig..
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen, maar ik wil Ekdom niet missen
Dan heb je nog wel even te gaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nummer drie meldt zich.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van switchen van en naar de Belg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel even te gaan
Wie op welke Nicolette?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef junkiexp het volgende:
Ze lijkt best wel op Nicolette hé ?
Allebei niet te raken inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik weet het, 6 uur ga ik ook niet halenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan heb je nog wel even te gaan
Jawel, maar vergelijk je nou serieus Queen met Keane?quote:
Qua stemgeluid wel, qua karakter niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jawel, maar vergelijk je nou serieus Queen met Keane?![]()
Iedereen weet dat Queen niet kan meten aan Keanequote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Jawel, maar vergelijk je nou serieus Queen met Keane?![]()
Wie zeurt er nou?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan ga dat doen en hou op met zeuren
"We zullen kijken wat we voor je kunnen doen"![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE niet Keane![]()
En dan bedoel ik Nicolette van Dam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En van de ene groeien en krimpen de tieten binnen enkele seconden.
Werkt hier primaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef trance_fan het volgende:
ligt het nou aan mij of is de main stream van 3fmfan.nl kapot? kan de rest nog wel ontvangen dus zo een ramp is het niet.
HIlarisch fragment jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:44 schreef junkiexp het volgende:
Meld het even, dan stoppen we tot je er weer bentquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als jullie maar de bitchfight stoppen als ik straks ga slapen. Ik wil niets missen...
Ik zou ze allebei doen, stoere wijvenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik zou Annemieke nog niet eens met een stok willen aanraken.
Nicolette daarentegen
Ik ken Lindsay Lohan alleen van Mean Girls en als Hermelien, verder weet ik het nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gebeurde dat ook niet met Lindsay Lohan?
Dude, luister Queen dan nog eens...quote:
Hij zei de heletijd het zelfde. Was wel saai.quote:
150 euroquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mag hopen dat het héél veel geld oplevert.
Dan doe ik `t welquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik zou Annemieke nog niet eens met een stok willen aanraken.
Gelukkig kan Ekdom goed meebrullenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Straks... man, dan gaat het gebeuren hoor. Nog veel meer van dit soort gasten![]()
.
Als ze geklapt werden had ik het geld er wel voor overquote:
Hoe heet dat ook al weer? Allitteratie? Net als nat waterquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom dronken erbij zetten, studenten zijn toch altijd dronken?
Tautologie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook al weer? Allitteratie? Net als nat water
Pleonasme :pquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Zwarte negerquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou idd zegquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig kan Ekdom goed meebrullen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom dronken erbij zetten, studenten zijn toch altijd dronken?
Pleonasme, bij een tautologie kun je beide woorden weghalen (witte sneeuw is bijvoorbeeld een pleonasmequote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Pleonasme, bij een tautologie kun je beide woorden weghalen (witte sneeuw is bijvoorbeeld een pleonasme)
Tenzij het gele sneeuw is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Pleonasme, bij een tautologie kun je beide woorden weghalen (witte sneeuw is bijvoorbeeld een pleonasme)
Ok, jullie hebben gelijk. Mijn fout.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Die Hagenees toen 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig kan Ekdom goed meebrullen
Ik wel, zou legendarisch wordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
@Seam: Ik weet niet hoe ik Serious Request zou moeten managen als het in Maastricht gehouden zou worden.
Was volgens mij wel de leukste plek, plein den Haag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die Hagenees toen 2 jaar geleden.
GEEEEEAHR!! HEY, GEEEEEAHR!!
quote:
Whehe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 zich nu aangesproken voelt...
Daar doe jij natuurlijk niet aan?quote:
Heb ik ff gemistquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Paar uurtjes terug ook al hèHound Dog
Neen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar doe jij natuurlijk niet aan?
Als het de bedoeling is twee ossenhazen en drie kalkoenen te kopen is het inderdaad een trieste bedoeling.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar doe jij natuurlijk niet aan?
Nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij gaat met de koelkast samen 538 luisteren?
Maak je niet druk, de gemeente heeft aangegeven dat het nooit gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dan zou deze gek ook 2,5 tot 3 uur onderweg zijn per reis.
Daar hoor je geen Elvis, 538 is niveau breezersletjes en andere bende. Jordy van Loon en consorten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ze niet reageren met "Wie?"quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik had het er graag wel voor over op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de gemeente heeft aangegeven dat het nooit gaat gebeuren.
Idd, komt ook wel goed deze weekquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef 3FMaster het volgende:
Annemieke begint een beetje te ontdooien
Ongelooflijk dat sommige mensen naar dat station luisteren jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Radio 538, heeft die radiozender ooit een goed doel gehad?
(Geen BN'ers.)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Radio 538, heeft die radiozender ooit een goed doel gehad?
(Geen BN'ers.)
Waarom zo graag dan tochquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had het er graag wel voor over op de een of andere manier.
Je koopt geen kerst cadeautjes voor je familie? toffe gastquote:
Ze doet het zeer goed en leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:57 schreef 3FMaster het volgende:
Annemieke begint een beetje te ontdooien
Dude, wie zegt dat wij kerst doen met cadeautjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je koopt geen kerst cadeautjes voor je familie? toffe gast
Ah, de nachtwacht is er ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef DaMook het volgende:
Avond, die silverlight app maar geinstaleerd op mijn iMac, 2e scherm aangesloten, ik ben weer helemaal gereed voor een week serious request
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef DaMook het volgende:
Avond, die silverlight app maar geinstaleerd op mijn iMac, 2e scherm aangesloten, ik ben weer helemaal gereed voor een week serious request
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Mensen die naar Sky Radio luisteren mogen eerder nagekeken worden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat sommige mensen naar dat station luisteren ja
![]()
![]()
![]()
![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Precies, sinterklaasquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dude, wie zegt dat wij kerst doen met cadeautjes?
En ook geen boodschappen doen voor een lekker kerst diner? gezellige kerstquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dude, wie zegt dat wij kerst doen met cadeautjes?
Ja wat dat betreft is Maastricht toch een prachtplek hoor. Heerlijke sfeer nu met de kerstdagenquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sfeerproeven i.c.m. OV.
Bovendien is mijn hoofdstad behoorlijk verziekt.
Wat heb je tegen die toffe gasten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MadnessDoet me denken aan Darryl Fitton
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
@BreakingNews: Three Eurostar trains stuck in Channel Tunnel between France, England; 'it's a very bad situation' - BNO News
Lekker koud.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
@BreakingNews: Three Eurostar trains stuck in Channel Tunnel between France, England; 'it's a very bad situation' - BNO News
Fitton dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen die toffe gasten?
Madness is een onnavolgbaar, experimenteel, gedurfd.
Ouders?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En ook geen boodschappen doen voor een lekker kerst diner? gezellige kerst
Achquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
MadnessDoet me denken aan Darryl Fitton
Dan zijn ze hopelijk wel uit de wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef Seam het volgende:
Daar moet ik trouwens volgende week doorheen
Ja ik luister al de hele tijd via de radio daaromquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zo heb je geen last van de SR Headlines en mis je niets van de uitzending
Klopt, net zoveel punten als vorig seizoen. Kon iedere provincieclubje een voorbeeld nemen aan Heracles: geen sterallures, maximale resultaten.quote:
Hmm nee, BDO tournooien vond ik echt veel toffer, nu is er overigens sowieso weinig darts op tv. Wel een voordeel dat SBS het niet meer doet, want dat was echt ellende.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach. Mister Fitton moest eens over naar de PDC
BDO is gedegradeerd tot een Bdivisie. Maar zeker jammer dat SMS6 er niks meer mee doet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hmm nee, BDO tournooien vond ik echt veel toffer, nu is er overigens sowieso weinig darts op tv. Wel een voordeel dat SBS het niet meer doet, want dat was echt ellende.
quote:
Sport 1 kun je PDC volgen, op BBC de BDO.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
BDO is gedegradeerd tot een Bdivisie. Maar zeker jammer dat SMS6 er niks meer mee doet.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sport 1 kun je PDC volgen, op BBC de BDO.
Wolfie
Gast echt.... als er iemand ergens anders moet gaan trollen ben jij het welquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ouders?
Faalhaas, ga ergens anders trollen.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gast echt.... als er iemand ergens anders moet gaan trollen ben jij het wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag was er snooker, dat kijk ik liever.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Vandaag is 2010 PDC World Darts Championship begonnen.
Vanmiddag was er 1 voor 1500.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
320 euro.
Nou later dan een uur of 3 zal het niet wordenquote:
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker naar onzin.com ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |